جهنم دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن, خوراک توییتر و هیچ گریزی از آن

فراموش نکنید کباب. دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن هک putted و توییتی راه خود را از طریق بسیاری از آخر هفته روز ی

توسط NEWSCENTERALS در 8 خرداد 1399

فراموش نکنید کباب. دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن هک putted و توییتی راه خود را از طریق بسیاری از آخر هفته روز یادبود قبل از پیدا کردن زمان در روز دوشنبه به ذخیره کردن یک تاج گل در Arlington National Cemetery و به بازدید بیش از شهردار بالتیمور اعتراض) فورت مک هنری.

من بیشتر نگران tweeting از گلف هر چند گاهی اوقات مغلوب ساختن پیشی جستن حتی توییتهایی دربارهی گلف به عنوان مورد در دوشنبه هنگامی که او بازگشت اخراج در گزارش های رسانه ها اعلام کرد: "برخی از داستان های در مورد این واقعیت است که به منظور خارج و شاید حتی کمی ورزش گلف بیش از آخر هفته. جعلی & کاملا فاسد اخبار باعث می شود آن را صدا مانند یک گناه فانی - من می دانستم که این اتفاق می افتد! چیزی که آنها را بگو که من گلف برای اولین بار در تقریبا...3 ماه..."

مغلوب ساختن پیشی جستن یک نقطه در مورد تمایل به خارج و کمی تمرین. رئیس جمهور نیاز به یک استراحت پس از من او را بدهد و یکی وقتی که می آید به گلف—حتی اگر آن را سقوط در یک آخر هفته که یادبود قهرمانان به خاک افتاده حتی اگر آن اتفاق می افتد زمانی که COVID-19 تلفات نصب شده است تا کنون نزدیک به 100,000 علامت حتی اگر تهمت انتقاد از رئیس جمهور باراک اوباما برای بازی گلف در طول بحران ابولا.

مشکل واقعی این است که به tweeting. این درست نیست که این رئیس جمهور شانه خالی برقراری ارتباط یک وحدت وطن پرست پیام در موارد جدی. واقعا نفرت انگیز چیزی است که او weaponizes توییتر به راه اندازی زشت حملات در نامناسب ترین زمان (نیست که وجود دارد این است که زمان مناسب به ناحق کسی را متهم به قتل).

البته این به ارمغان می آورد ما را به خود توییتهایی دربارهی صبح جو شرکت میزبان و سابق فلوریدا در کنگره جو Scarborough. در صورتی که شما آن را از دست رفته (شاید شما در مرور در Ocean City, مریلند, و یا شنا کردن به یک نوار در دریاچه از رشتهکوه اوزارک?), مغلوب ساختن پیشی جستن پیشنهاد کرد که Scarborough بود به نحوی درگیر در مرگ یک جوان از دستیاران نزدیک به 20 سال پیش است.

اما او را متوقف نمی وجود دارد.

در شنبه تهمت توییتی که Scarborough بود "Nut Job (با رتبه بندی بد)" و خواست پیروان خود را به "حفظ حفر و استفاده از پزشکی قانونی نابغه!" در یک متعاقب آن صدای جیر جیر او اضافه کرد: "او دور با قتل است ؟ برخی از مردم فکر می کنم."

"تعداد زیادی از علاقه در این داستان در مورد جو روانی Scarborough" مغلوب ساختن پیشی جستن ادامه داد: در روز یکشنبه. "بنابراین یک جوان دونده ماراتن را فقط اتفاق افتاده است به ضعف در دفتر کار ضربه سر او روی میز و مرگ? من فکر می کنم وجود دارد خیلی بیشتر به این داستان از آن ، امر? آنچه در مورد این به اصطلاح محقق میشود؟"

اگر شما در حال نگه داشتن نمره در خانه که رئیس جمهور ایالات متحده baselessly متهم برجسته رسانه های منتقد از قتل... بیش از آخر هفته روز یادبود.

این است مخوف و هولناک برای همه دلایل روشن و نه دست کم از آن است که پریشانی این به ارمغان می آورد به عزادار اعضای خانواده که در حال تلاش برای حرکت و زخم التیام یابد. زن جوان مشغول به کار Scarborough به عقب زمانی که او یک کنگره جمهوری خواه از فلوریدا. او در یک منطقه در جولای 2001. بدون شک از بازی ناپاک تا کنون به وجود آمد.

(کنار: روز دیگر نیکی هیلی توییتی که او "مبارزه" بیش جو بایدن این سخنان که اگر شما رای برای مغلوب ساختن پیشی جستن "شما نمی،" هیچ کلمه ای در عین حال اگر او مبارزه بیش از هر یک از مغلوب ساختن پیشی جستن سخنان.)

اما اگر این حمله در سکربروق نبود آشکار به اندازه کافی از مغلوب ساختن پیشی جستن را خوار شخصیت در نظر بگیرید و تعرض سابق دادستان کل جف جلسات به عنوان او تلاش می کند برای به دست آوردن مجدد خود را بسازید در آلاباما.

من هیچ جلسات فن و باید اعتراف به استخراج برخی از درجه ای از schadenfreude از راه تهمت تبدیل شده است بر او. هنوز, آن مهم است به یاد داشته باشید که جلسه اول بود بزرگ مغلوب ساختن پیشی جستن تایید و آن را کاملا محتمل است که تهمت هرگز انتخاب شده است بدون جلسات " کمک کند. که چرا از آن بسیار آشکار برای دیدن مغلوب ساختن پیشی جستن بازپرداخت جلسات هجوم او را در توییتر و گفت: جلسات نبود "ذهنی واجد شرایط" به دادستان کل.

می گویند آنچه شما در مورد این سیاست حداقل در جلسات حاکمیت قانون احترام می گذارد. این چیزی است که او را منجر به recuse. اما مغلوب ساختن پیشی جستن که ترجیح وفاداری به ناروا بیش از وفاداری به نهادهای دموکراتیک مقصر جلسات' recusal برای مولر بررسی است. "3 سال پیش پس از جف جلسات recused خود جعلی مولر کلاهبرداری آغاز شد. آلاباما اعتماد ندارند جف جلسات. او اجازه کشور ما پایین" مغلوب ساختن پیشی جستن توییتی در شب جمعه.

به عنوان Ann Coulter (!) با اشاره به در یکی از بسیاری از سوزش سوئیس از مغلوب ساختن پیشی جستن "جلسات تا به حال به recuse خود را تکمیل blithering ادم سفیه و احمق. شما لازم نیست برای رفتن در Lester Holt را نشان می دهد و به شما اعلام کند اخراج Comey بیش روسیه بررسی است. که آنچه به شما کردم یک ویژه دادستان."

"ناله. شکایت. این قربانی. این شلاق است. آن ابدی است. آن. هرگز. متوقف می شود. "

برای روکش کردن جلسات نمی شود تهمت مشکلات درست مثل Scarborough نمی کشتن خود کارمند. اما قوی ترین مرد جهان انتخاب به صرف این موقعیت جدی—احتمالا بین سوراخ—استفراغ کردن توییتهایی برای برآوردن برخی پیچ خورده, عمیق, عاطفی, حسرت انتقام.

و این واقعیت است که او می خواهد به تغییر موضوع از COVID-19 هر چیزی چیز دیگری.

من مطمئن هستم که انگیزه بدتر است یا بیشتر گفتن.

متاسفانه ما نمی توانیم فرار او. حتی بیش از آنچه که باید یک تعطیلات آخر هفته ما می توانید یک استراحت از این مرد یا جنون. ناله. شکایت. این قربانی. این شلاق است. آن ابدی است. آن. هرگز. متوقف می شود.

"ما باید تصویر جهنم به عنوان یک دولت که در آن هر کس دائما نگران خود عزت و پیشرفت که در آن هر کس یک شکایت و که در آن هر کس با زندگی مرگبار احساسات جدی از حسادت خود اهمیت و خشم" نوشت: C. S. Lewis.

به عبارت دیگر جهنم است مغلوب ساختن پیشی جستن. یا حداقل مغلوب ساختن پیشی جستن خوراک توییتر. و ما همه اینجا گیر... تا نوامبر است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن