هنکل مجددا استراتژیک تمرکز بر هدفمند رشد

سود سهام پیشنهادی در قبل از سال سطح: 1.85 یورو در هر ارجح به اشتراک گذاریانتخابات جدید به هیئت نظارت و سهامدار

توسط NEWSCENTERALS در 31 خرداد 1399
  • سود سهام پیشنهادی در قبل از سال سطح: 1.85 یورو در هر ارجح به اشتراک گذاری
  • انتخابات جدید به هیئت نظارت و سهامداران کمیته
  • چهار عضو جدید پیشنهادی برای انتخابات به شرکت بدن
  • عملکرد قوی با وجود تاج بحران
  • رشد روشن دستور کار برای آینده
  • اهداف بلند پروازانه برای حفاظت از آب و هوا و اجتناب از زباله های پلاستیکی
  • تعهد به تنوع و علیه نژادپرستی

در مجمع عمومی سالیانه هنکل مدیر عامل شرکت کارستن Knobel خلاصه مهم ترین تحولات سال مالی 2019 توضیح داد: این اثر از زمان تاج بحران و مجددا دراز مدت استراتژیک تمرکز بر هدفمند رشد. او همچنین توضیح داده Henkel به اهداف بلند پروازانه در پایداری و تاکید بر اهمیت تنوع و رد نژاد پرستی.

در میان دیگران این شرکت پیشنهاد به سهامداران خود سود سهام در سال گذشته در سطح. به عنوان بخشی از انتخابات به هیئت نظارت و سهامداران کمیته چهار عضو جدید هستند انتخاب شود. ایجاد یک سرمایه مجاز به عنوان یک "پیش بینی قطعنامه" نیز بخشی از دستور کار.

سود سهام پیشنهادی در قبل از سال سطح

"2019 شد هیچ آسان برای Henkel. ما نمی رسیدن به همه چیز ما می خواستیم" گفت: کارستن Knobel. وجود دارد, اما همچنین تعدادی از تحولات مثبت. "ما فروش با افزایش حدود یک درصدی به بیش از 20 میلیارد یورو رسید. ما زمانی یک حاشیه از 16 درصد است. ما تولید جریان نقدی آزاد تقریبا 2.5 میلیارد یورو است. این یک جدید با کیفیت بالا برای Henkel. ما تا به حال یک سطح پایین بدهی در پایان سال. ما تقویت کسب و کار ما از طریق ادغام در طول سال است. در همان زمان ما را نگه داشته و هزینه های خوبی تحت کنترل" خلاصه Knobel.

کارستن Knobel تشکر شده بیش از 52,000 کارمند در سراسر جهان است. "همچنین در سال 2019 آنها نشان داد تعهد کامل به Henkel. است که چرا من می خواهم برای تشکر از آنها."

همچنین رئیس سهامداران کمیته و هیئت نظارت دکتر سیمون بیگل-آسیایی اسباب بازی به صراحت از ایشان تشکر مدیریت هیئت مدیره همه کارکنان و شرکت های بزرگ بدن خود را برای بزرگ تعهد در گذشته سال مالی. "شما همه کمک قابل توجهی به موفقیت کسب و کار ما در یک محیط چالش برانگیز است."

سود سهام در روز قبل از سال سطح 1.85 یورو در هر ارجح و به اشتراک گذاری 1.83 یورو در هر عادی شده بود و پیشنهاد به مجمع عمومی سالانه. "این به این معنی ما مطرح شده نسبت پرداخت. این مقدار به 34.2 درصد است. که 3.3 درصد بالاتر از سال قبل است. و این نتیجه نیز در هدفمند محدوده. بین 30 و 40 درصد" تاکید کرد کارستن Knobel.

انتخابات جدید به هیئت نظارت و سهامداران کمیته

به عنوان بخشی از قانون جدید انتخابات به نهادهای نظارتی دکتر سیمون بیگل-آسیایی اسباب بازی معرفی اعضای جدید در دسترس برای انتخابات به هیئت نظارت و سهامداران کمیته به سهامداران.

سیمون Menne و لوتز Bunnenberg هستند انتخاب شود به عنوان اعضای جدید هیئت نظارت بر. آنها موفق پروفسور دکتر تئو Siegert و دکتر Kaspar فون براون که استعفا از شرکت های بزرگ بدن است. الکساندر Birken و دکتر کریستف Kneip به دنبال استفان Hamelmann و ورنر Wenning به عنوان اعضای جدید از سهامداران کمیته. همه دیگر اعضای هیئت نظارت و سهامداران کمیته پیشنهاد شده است برای انتخاب مجدد.

"با پیشنهاد جدید قرار ملاقات ما جوانی ما کمیته های افزایش تنوع و گسترش مناطق مهم از تجربه و تخصص. من خوشحال هستم که ما می توانیم پیشنهاد عالی اعضای جدید به شرکت ما بدن" گفت: دکتر سیمون بیگل-آسیایی اسباب بازی. او همچنین به صراحت بیان او با تشکر از همه خروج عضو از شرکت های بزرگ بدن بزرگ خود را تعهد به منافع شرکت.

دستور کار رشد برای آینده

پس از این گزارش در سال مالی 2019, کارستن Knobel نگاه پیش رو و ارائه شده این شرکت در دستور کار رشد برای سال های آینده. "این دهه باید یک موفقیت برای Henkel. یک دهه است که در آن ما مجموعه ای از این دوره برای هنکل آینده. با موفقیت نوآوری برای مشتریان و مصرف کنندگان است. یک دهه است که در آن ما را در کسب و کار ما و حتی بیشتر رقابتی و افزایش توسعه پایدار است. ما با دقت درایو رو به جلو دیجیتالی در همه زمینه ها و تبدیل شدن به حتی بیشتر کارآمد و سریع تر است. و ما خواهد شد بیشتر توسعه فرهنگ شرکت ما. است که در دستور کار ما برای هدفمند رشد. جاه طلبی ما برای آینده است. این چیزی است که من برای ایستادن" خلاصه Knobel.

Henkel دارای یک روشن چارچوب استراتژیک برای این. آن را شامل: برنده, نمونه کارها, روشن رقابتی به ویژه در زمینه نوآوری پایداری و دیجیتال ناب فرآیندهای کسب و کار و جدید مدل های کسب و کار و همچنین به عنوان یک فرهنگ سازمانی قوی.

قوی توسعه با وجود بحران تاج

در نهایت Knobel در مورد اوضاع جاری در COVID-19 بحران و صحبت در مورد مفاهیم برای Henkel. "زمینه محیط اقتصادی تغییر کرده است و اساسا برای سال جاری است. ما شاهد تقاضا سقوط در سراسر بسیاری از شاخه های صنعت و همچنین به سرعت در حال افزایش بیکاری در بسیاری از کشورها است. این هم تأثیر کسب و کار ما" گفت: Knobel. در سه ماهه اول هنکل ثبت کرده بود قوی عملکرد فروش. او توضیح در جزئیات در توسعه کسب و کار در سه ماهه دوم اما با اشاره به ارائه نیم سال آمار و ارقام در آغاز ماه اوت است. با این حال روشن بود که در سه ماهه دوم خواهد بود دشوار است به دلیل خاموش شدن در بسیاری از کشورها رخ داده بود در این دوره او اضافه شده است.

یک ارزیابی واقع بینانه در چه سال توسعه خواهد بود و در حال حاضر امکان پذیر نیست. "بنابراین ما در خارج موجود ما هدایت برای سال در ماه آوریل است. ما را از انتشار پیش بینی های جدید را به عنوان به زودی به عنوان این ممکن است" گفت: Knobel. "یک چیز اما مسلم است. ما باید به طور مداوم انطباق به عنوان بحران تکامل می یابد. تاج بحران را ما تغییر دیدگاه در دراز مدت. ما را به دیدن جهان با چشم متفاوت است. رفتار ما تغییر خواهد کرد. ما واکنش نشان می دهند انعطاف پذیری و سرعت به تحولات در بازارهای ما. به طور فعال در شکل تغییر دهید. و شکستن زمین جدید," Knobel روشن ساخته بود و در همان زمان با اعتماد به نفس. "ما مبانی صدا هستند. ما را دیده اند این در زمان بحران است. و این چیزی است که ما را خواهد ساخت در آینده است. ما به خوبی می چرخاند. و ما ظهور خواهد کرد قوی تر از بحران است."

اهداف بلند پروازانه برای توسعه پایدار

هر دو دکتر سیمون بیگل-آسیایی اسباب بازی و کارستن Knobel با تاکید بر اهمیت پایدار اقدام در سخنرانی های خود.

"در همه چیز را ما انجام می دهیم ما همیشه تلاش به عمل پایدار. با توجه به محیط اقتصادی و موفقیت ما کمک به جامعه است. این یک اجباری ورزش برای ما و یا یک ابزار بازاریابی است. برای ما پایدار اقدام است که بخشی از فرهنگ ما و ارزش ها. برای چند دهه و ما مفتخریم که گفت:" بیگل-آسیایی اسباب بازی.

"مدیریت پایدار یکی از هنکل را بزرگ و نقاط قوت. ما باید نقش اصلی را در اینجا. برای مدت زمان طولانی در حال حاضر. ما پیشگام نقش است به طور منظم تایید در رتبه بندی و رتبه بندی. به همین دلیل است که هدف ما برای تقویت پایداری. به عنوان یک روشن مزیت رقابتی است. برای این کار ما باید تعریف بعدی نقاط عطف و اهداف خاص. به عنوان مثال با توجه به حفاظت از آب و هوا و اجتناب از زباله های پلاستیکی" توضیح Knobel.

هنکل تلاش برای یک آب و هوا-مثبت شرکت توسط 2040. در آن کالاهای مصرفی, کسب و کار بسته بندی تمام خواهد شد قابل بازیافت یا استفاده مجدد تا سال 2025.

تعهد به تنوع و علیه نژادپرستی

در سخنرانی خود هنکل مدیر عامل شرکت همچنین با تاکید بر اهمیت تنوع برای موفقیت شرکت و با شور و نشاط صحبت کردن در برابر نژاد پرستی. "کارکنان ما آمده از بیش از 100 کشور ، از تمام زمینه های فرهنگی. ما باید این تنوع است. این کمک می کند تا ما را به موفقیت. به همین دلیل است که ما آگاهانه ترویج تنوع در همه ابعاد گفت:" Knobel.

"برای ما این است که فردی که می شمارد. با تجربه و دانش خود و توانایی خود را برای کمک. نه جنسیت یا سن. رنگ پوست و ملیت و گرایش جنسی و یا گرایش سیاسی. این باید همه رفتن بدون گفتن. در عین حال آن را هنوز هم نیاز به تاکید دوباره و دوباره: تبعیض و نژادپرستی غیر قابل قبول! ما را در آغوش تنوع. ما متعهد به تنوع. و این بیش از حد تغذیه به فرهنگ شرکت ما."

-------

این اطلاعات شامل اظهارات به جلو نگاه که بر اساس تخمین های کنونی و پیش فرض های ساخته شده توسط شرکت مدیریت Henkel AG & Co. KGaA. اظهارات با توجه به آینده هستند که با استفاده از کلماتی مانند: "انتظار", "قصد" "طرح" "پیش بینی" "باور", "برآورد" و شرایط مشابه. چنین اظهاراتی را نمی شود درک کرد که به هیچ وجه تضمین که این انتظارات را به نوبه خود به طور دقیق. آینده عملکرد و نتایج در واقع زمانی توسط Henkel AG & Co. KGaA و وابسته به آن شرکت بستگی دارد تعدادی از خطرات و عدم قطعیت و در نتیجه ممکن است متفاوت مادی از این اظهارات به جلو نگاه. بسیاری از این عوامل در خارج هنکل کنترل و نمی توان با دقت در برآورد شده مانند آینده اقتصادی محیط زیست و اقدامات رقبا و دیگران درگیر در بازار است. هنکل نه قصد دارد و نه متعهد به روز رسانی هر گونه اظهارات به جلو نگاه.

این سند شامل – قابل اجرا در چارچوب گزارشگری مالی به وضوح تعریف شده – مکمل اقدامات مالی که هستند و یا ممکن است جایگزین اندازه گیری عملکرد (غیر GAAP-اقدامات). این مکمل اقدامات مالی باید نمی تواند در انزوا و یا به عنوان جایگزین به اقدامات هنکل خالص دارایی ها و موقعیت های مالی و یا نتایج حاصل از عملیات را به عنوان ارائه شده مطابق با قانون قابل اجرا گزارشگری مالی در چارچوب آن تلفیقی صورتهای مالی. دیگر شرکت هایی که گزارش یا توصیف به طور مشابه به عنوان جایگزین عملکرد اقدامات ممکن است محاسبه آنها متفاوت است.

این سند صادر شده فقط برای اطلاعات و در نظر گرفته شده است به تشکیل یک سرمایه گذاری مشاوره یا پیشنهاد به فروش و یا درخواست پیشنهاد برای خرید هر گونه اوراق بهادار.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن