Henry Ford Health System دریافت $266,000 کمک مالی از شرط COVID-19 امداد رویداد از طریق ایران راه را برای جنوب شرقی میشیگان

Henry Ford Health System دریافت کرده است $266,000 در بودجه زیر صرفه جویی در ما Selves: شرط COVID-19 امداد تلاش

توسط NEWSCENTERALS در 16 خرداد 1399

Henry Ford Health System دریافت کرده است $266,000 در بودجه زیر صرفه جویی در ما Selves: شرط COVID-19 امداد تلاش خواهد شد که پشتیبانی از برنامه های امداد رسانی در شهر دیترویت که در آن جمعیت آمریکایی آفریقایی تبار بوده است به طور نامتناسبی تحت تاثیر این COVID-19 بحران است.

از طریق چند جانبه رویکرد هنری فورد را از جامعه, سلامت, سهام و سلامتی را اجرای سریع-پاسخ مدل توسعه اجتماعی به آدرس آفریقایی سلامت نابرابری تشدید COVID-19. در خود را درب: مواد غذایی و بیشتر (AYD تلفظ "کمک") است که یک طرح ابتکاری با هدف ترویج سلامت و رفاه کاهش بیماری های مزمن افزایش اعتماد و ایجاد تعامل جامعه در میان کسانی که با بدترین COVID-19-نتایج مربوط. با استفاده از یک استراتژی برای به حداقل رساندن مقدار ممکن است قرار گرفتن در معرض و زمان خروج از خانه برای آسیب پذیر جمعیت AYD ارائه خواهد شد تماس-رایگان تحویل مواد غذایی, جعبه, PPE, پوشک, فرهنگی مطلع آموزش و تجهیزات به صورت مجازی پشتیبانی می کند.

AYD ایجاد در سه هنری فورد موفق ترین برنامه های اجتماعی: 1) تازه تجویزی; 2) زنان-الهام محله (برنده) شبکه: دیترویت; و 3) کشیدن و بررسی. همراه با تحویل شرکت کنندگان دریافت خواهد کرد فرهنگی مربوط به تغذیه اطلاعات و دستور العمل و آشپز مجازی-چراغ حوادث. برنده شبکه که به طور سنتی فراهم می کند فرد در دوران بارداری, گروه بازدیدکننده داشته است در درجه اول برای زنان آفریقایی آمریکایی که تجربه نرخ بالای مادر و نوزاد مرگ را تبدیل به گروه های مجازی دوران بارداری جلسات. فشار خون کافهای و داپلر ماشین آلات ارائه خواهد شد به طوری که زنان می توانند نظارت بر سلامت خود را در صفحه اصلی پشتیبانی شده توسط خبره پرستار ماماها. شهروندان ارشد' انزوای اجتماعی خواهد شد خطاب از طریق تلفن بازدیدکننده داشته است با سلامت جامعه کارگران است. در نهایت اعضای تیم را شناسایی دارایی جامعه و عملا تشکیل شبکه ای از شرکای اجتماعی به عنوان مشاوران باید بیشتر پاسخگو به نیازهای آینده از جمله همیشه در حال تغییر COVID-اطلاعات مرتبط.

شرط تاسیس شرط COVID-19 صندوق امداد در همکاری با ایران راه را در سراسر جهان با 100 درصد از درآمد حاصل تقسیم در میان انتخاب های محلی ایران راه در آتلانتا و شیکاگو و دیترویت و لس آنجلس و نیو اورلئان و شهر نیویورک است. وجوه پرداخت خواهد شد به شرکای اجتماعی از جمله کسانی که به ارائه مستقیم خدمات و پشتیبانی به افراد و خانواده ها را تحت تاثیر این بیماری همه گیر.

"ما فوق العاده سپاسگزارم به شرط و ایران راه را برای جنوب شرقی میشیگان برای این فرصت را به سه ثابت برنامه های به منظور کاهش نابرابری های سلامت و تبدیل خود را تحویل برای COVID-19 pandemic" گفت: Kimberlydawn حکمت, M. D., معاون ارشد رئيس جمهور از جامعه بهداشت و حقوق صاحبان سهام و رئیس سلامتی و تنوع افسر در سیستم بهداشت هنری فورد. "با توجه به زمان ما معتقدیم AYD را فراهم فرهنگی مربوطه پل برای کمک به بازگرداندن اعتماد در سیستم های مراقبت است."

گزارش های اخیر نشان می دهد که سلامت اقتصادی و اختلال ناشی از COVID-19 بیماری همه گیر در حال نامتناسب تأثیر آفریقایی جامعه است. نرخ مرگ و میر برای COVID-19 بالاتر برای آمریکایی های آفریقایی تبار; بی ثباتی مالی است که بدتر با اخراج و تعطیلی در زمینه خرده فروشی و مهمان نوازی و بهداشت و درمان که در آن آمریکایی آفریقایی کارگران بیش از نمایندگی; و کم درآمد آفریقایی دانشجویان در معرض خطر از دست دادن یادگیری و عدم دسترسی به مواد غذایی مغذی با تعطیلی مدارس.

"ما خوشحالیم که قادر به ادامه حمایت از کار Henry Ford Health System آنها کمک خانواده ها تا حد زیادی تحت تاثیر Coronavirus. ما خدا را شکر به شرط بندی برای راه اندازی این, تلاش," دکتر گفت: Darienne Hudson, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت راه متحد برای جنوب شرقی میشیگان. "در حالی که هیچ کس معاف از COVID-19 ما می دانیم که مراکز بزرگ شهری مانند دیترویت احساس فشار از تاثیر آن. اقتصادی و نژادی و نابرابری وجود دارد که در اینجا به معنی حتی بیشتر مردم دچار مشکل نشست نیازهای اولیه خود را."

"حمایت ایران از راه های جنوب شرقی میشیگان و شرط خواهد شد که باور نکردنی تاثیر در دیترویت جامعه بود که یکی از سخت ترین ضربه COVID-19 در کشور گفت:" مری جین Vogt معاون ارشد رئیس جمهور و رئیس توسعه افسر در سیستم بهداشت هنری فورد. "در این زمان هنگامی که ما در حال تجربه چالش های ما مواجه می شوند هرگز قبل از سخاوت از سازمان هایی مانند سازمان ملل متحد راه را برای جنوب شرقی میشیگان و شرط کمک به دیترویت بازیابی و ظهور و حتی قوی تر از این بحران است."

کسانی که علاقه مند در کمک به حمایت از هنری فورد COVID-19 امداد تلاش مي کند که با کمک به هنری فورد COVID-19 اضطراری نیاز صندوق.

هر کسی که مایل به کمک مالی به شرط COVID-19 صندوق امداد می توانید به www.BET.com و یا متن "BETGives" به 51555. کسانی که مایل به کمک مالی به طور مستقیم به ایران راه را برای جنوب شرقی میشیگان می توانید ببینید www.UnitedWaySEM.org/COVID و یا متن "محافظت" به 50555.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب