در اینجا همه چیز من با استفاده از به ضرب و شتم گرمای تابستان

برخی مانند آن ، اما نه من. من می خواهم و نه سرد. بنابراین هنگامی که تابستان می آید, من به دنبال راه هایی برای

توسط NEWSCENTERALS در 29 تیر 1399

برخی مانند آن ، اما نه من. من می خواهم و نه سرد. بنابراین هنگامی که تابستان می آید, من به دنبال راه هایی برای خارج, مطمئن, اما بیشتر از همه من به دنبال بهترین راه برای ضرب و شتم گرما. خنک ماندن تمام تابستان حدود بیش از پریدن در استخر (به خصوص اگر شما یکی را نداشته باشند). اگر شما بیش از حد و برق خود را نگه داشتن نیست شما به عنوان سرد به عنوان شما می خواهم من گرد کرده ام تا برخی از مورد علاقه شخصی من محصولات را برای شما به ضرب و شتم گرمای تابستان با — از اتاق خواب به آشپزخانه و فراتر از آن.

برای خنک خواب شب

Buffy اکالیپتوس ورق

وجود دارد هیچ چیز بدتر به نظر من از خواب ، خوشبختانه Buffy سرد ورق های حل این مشکل است. آنها ساخته شده از اكاليپتوس و پس از تنفس من نبوده است عرق در رختخواب, از آنجایی که من شروع به استفاده از آنها.

برای AC در هر کجا که

Dyson سرد AM07

پیدا کردن من بودن خیلی ناراحت کننده و آزار دهنده است, بنابراین من فکر می کنم این Dyson فن است به خوبی به ارزش سرمایه گذاری. آن را سرد اتاق پایین خیلی خوب است که حتی اگر شما AC, شما نمی خواهد نیاز به سطح شیب دار آن را. این فن خواهد شد مراقبت از همه چیز.

برای خنک ماندن در آشپزخانه

Breville هوشمند فر Pro

در حالی که همه ما در حال پخت و پز خیلی بیشتر در این تابستان بیش از حد معمول به خصوص مفید برای پیدا کردن جایگزین برای استفاده از اجاق گاز خود را. روشن کردن اجاق گاز خود می تواند به گرم کردن اتاق تمام. خوشبختانه این توستر مناسب می تواند تمام مرغ و نمی خواهد تبدیل آشپزخانه خود را به یک سونا.

برای سرد قهوه

Takeya دم سرد ساز

من به طور معمول یک قهوه داغ آبخوری اما از آن شده است بیش از حد داغ کردن آن است. خوشبختانه Takeya دم سرد پارچ می دم سرد فنجان قهوه یک نسیم است. آن را متناسب به راحتی در یخچال و تنها مشکل من با این که من تا پایان نوشیدن قهوه بیش از حد.

برای یخ همیشه

Euhomy یخ ساز

در اینجا یک دستور غذا برای فاجعه: این جوش و فریزر خود را از یخ است. با این بستنی ساز, شما هرگز اجرا از یخ و آن را می توانید تا شلاق زدن یک دسته فقط در هشت دقیقه است. به علاوه زمانی که شما با استفاده از آن را براق به اندازه کافی برای ذخیره تقریبا در هر نقطه.

برای بهترین تکه های یخ

Kootek سینی مکعب یخ

اگر شما نمی خواهید به ریخت و پاش یخ ساز من نمی توانم توصیه می کنیم این سینی مکعب یخ به اندازه کافی. آنها در مجموعه ای از چهار و آنها پشته به راحتی در فریزر خود را. آنها همچنین دارای درب بنابراین شما نمی نشت در حالی که شما در حال حمل آنها از نزول است. و غول پیکر یخ مکعب تولید آنها فقط به خوبی و کمال.

برای مخلوط روزانه

Nutribullet

هر زمان که آن را داغ من بلافاصله می خواهید چیزی پر از میوه و گرمسیری. با این Nutribullet, شما می توانید تا شلاق زدن فوق العاده چرب در هیچ زمان. به نظر من این نوشیدنی مناسب برای خنک کردن و استراحت در طول تابستان است.

برای هیدراتاسیون

Nuun نوشیدنی الکترولیت قرص

ماندن هیدراته ضروری است تمام تابستان طولانی, اما نوشیدن آب می تواند اغلب احساس بیشتر شبیه به یک کار سخت و طاقت فرسا تر از آن باید باشد. این Nuun قرص بسته بندی شده با الکترولیت بنابراین شما نمی اب چیزی را گرفتن و تبدیل آب به خوشمزه نوشیدنی ورزشی شما قادر نخواهد بود برای قرار دادن پایین است. فقط با صدای تلپ تبلت در حدود یک لیتر آب (یک Nalgene) تماشای آن fizz و نوشیدنی ، آنها در انواع طعم ها هم مانند لیموناد توت فرنگی, میوه پانچ و گرمسیری.

برای نوشیدنی های سرد

آبی فلاسک بطری آب

در حالی که برخی ترجیح می دهند روشن بطری به طوری که آنها می توانید سنج چقدر H2O آنها به مصرف در طول تابستان من انتخاب کردن برای آبی فلاسک. که دلیل آن می تواند نگه داشتن یخ در یخ فرم تا 24 ساعت تضمین نوشیدنی خود سرد باقی می ماند بنابراین شما هرگز نوشیدن آب ولرم.

Scouted بی وقفه تلاش می کند تا محصولات جدید و اسهال اینترنت به توصیه بهترین چیز برای ارتقاء زندگی خود را – بنابراین شما لازم نیست که. هر آنچه که شما دنبال آن هستید ما رو شما پوشش داده شده است.

Scouted انتخاب محصولات به طور مستقل و قیمت ها منعکس کننده آنچه در دسترس بود در زمان انتشار. ثبت نام برای خبرنامه ما برای اطلاعات بیشتر و توصیه های ما را بررسی کنید کوپن سایت برای معاملات بیشتر. اگر شما خرید چیزی از پست های ما, ما ممکن است کسب یک کمیسیون کوچک.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن