در اینجا چه چیزی پشت Kanye West ضد Vaxxer سیاست پارانویا

Kanye غرب از دست داده و تمام اعتبار برای من زمانی که او شروع به فروش کالا مزین با مؤتلفه پرچم دوباره در سال 20

توسط NEWSCENTERALS در 20 تیر 1399

Kanye غرب از دست داده و تمام اعتبار برای من زمانی که او شروع به فروش کالا مزین با مؤتلفه پرچم دوباره در سال 2013 به خاک سپرده شد اما در درون خود ramblings در مورد یک نظری 2020 ریاست جمهوری پلت فرم است که به خصوص موذی و خطرناک غرور که به دست آورد برخی از مهر در بخش هایی از جامعه سیاه: ضد واکسن پارانویا.

"از آن پس بسیاری از فرزندان ما که واکسن فلج و... تا زمانی که آنها می گویند راه ما در حال رفتن به رفع Covid است که با یک واکسن من بسیار محتاط. که علامت وحش," او گفت: فوربس بسیار غیر مسئولانه بیت از روزنامه نگاری. "آنها می خواهند برای قرار دادن تراشه در داخل از ما, آنها می خواهند به انجام همه نوع از چیزهایی را که ما نمی توانیم عبور از دروازه های بهشت است."

اگر شما شنیده ام ژولیده و آشفته و کسی فریاد این نوع لفاظی در یک پیاده رو شما به احتمال زیاد آنها را در یک بستر گسترده اما ضد واکسیناسیون جنبش منتشر شده است, مانند یک ویروس به عنوان مشاهیر رهبران فکری و اثرگذارندهها باید hitched خود را به این شدت مشکل ساز شود و پس از دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به حال بوق و کرنا ادعا می کند در مورد واکسن منجر به اوتیسم.

این سیاست از پارانویا هستند بطور قابل توجهی پیچیده تر در جامعه سیاه که در آن کسانی که با حتی سرسری دانش خود را از تاریخ خود به خوبی آگاه از دهه های طولانی و بی وجدانی آزمایش در تاسکیگی دانشگاه که در آن مردان سیاه شد و نادانسته به آنها به طور سیستماتیک از چپ به رنج می برند از عوارض سفلیس توسط خدمات بهداشت عمومی که منجر به مرگ صدها نفر. پس از آن وجود دارد داستان Henrietta Lacks که سلول های برداشت شدند در 1950s بدون رضایت منجر به تحقیقات پزشکی در حالی که ترک خانواده اش جبران نشده و در تاریکی برای چند دهه.

نه بر خلاف سال 1921 مسابقه کشتار در Tulsa این داستان به فصل دیگری از امریکا گذشته است که این ملت هرگز محسوب غیر انسانی و غیر قابل توجیه عمل می کند با پیامدهای آن هنوز هم احساس به این روز و این که کاشته اند بی اعتمادی عمیق در بسیاری از نقاط سیاه و سفید جامعه است.

و در عین حال نیاز به یک coronavirus واکسن به خصوص در جوامع رنگ نمی تواند اغراق آمیز باشد. به این ویروس بی رحم همچنان به طاعون این کشور یکی ثابت شده است نامتناسب تاثیر آن را در سیاه و سفید و قهوه ای و جوامع است. به گفته های اخیر نیویورک تایمز گزارش تحقیقی لاتین و سیاه و سفید آمریکایی ها سه بار به عنوان به احتمال زیاد برای دریافت آلوده با COVID-19 و تقریبا دو برابر به احتمال زیاد به مرگ ناشی از این بیماری است.

نژادپرستان استفاده می شود که این اختلاف به عنوان یک چماق به درایو صفحه اصلی شنیع کلیشه ها در مورد مردم رنگ. یک جمهوریخواه مجلس تا به حال با جسارت ادعا می کنند که مردم از رنگ نمی شستن دست های خود و همچنین به دیگران در حالی که دیگران باید قاچاق در اطلاعات غلط در مورد اتهام ژنتیکی تفاوت در چگونه ویروس را تحت تاثیر گروههای نژادی مختلف. آن را نمی کند—coronavirus است colorblind.

به طور طبیعی این نظریه ها به راحتی چشم پوشی از لحاظ تاریخی ناکافی مراقبت های پزشکی پوشش و دسترسی. آنها را عامل مهمی در شرایط اقتصادی که اغلب می تواند منجر به سر می برند خانوار که در آن ویروس می تواند به راحتی گسترش و یا این واقعیت است که سیاه و سفید و قهوه ای مردم را تا یک تناسب تعداد کارگران خط مقدم که در معرض خطر نقش است که بسیاری از مردم را برای اعطا.

شاید Kanye West ممتاز مشهور که خجالتی در مورد این واقعیت است که او نمی خواندن کتاب است و نادان در مورد چگونه coronavirus گسترش یافته است (اگر چه او ظاهرا تا به حال ویروس خود را در یک نقطه) و به همین دلیل یک واکسن است بهترین شرط بندی برای محدود کردن آن است.

و کسانی که ترس از آنچه قرار است سال 2020 نامزدی می تواند منجر به باید به راحتی در این واقعیت است که او نمی باید چیزی شبیه یک حوزه. علاوه بر این واقعیت است که او نشان داده که هیچ حس فوریت در مورد واقع شدن بر روی هر برگه های رای. او آمده است که نه فقط ضد vaxx اما ضد سقط جنین; او قبلا ادعا کرد که "برده داری بود انتخاب" و او نیست دقیقا فاصله خود را از او قبلی صریح حمایت دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن که 10 درصد تصویب امتیاز در میان آفریقایی-آمریکایی رای گیری بلوک غرب مشاهده شده است به عنوان یک پتانسیل اسپویلر برای.

که می شود گفت coronavirus ادعا یکی از مسائل چند که در آن او به نظر نمی رسد که راهپیمایی به ضرب و شتم از درام خود را. بازگشت در ماه مارس نوازنده میا رو در آب داغ به صورت پیشگیرانه, تخت, ترس, در مورد نهایی واکسن. در ضمن ملت از اسلام و رهبر لوئیس فرخ نیز التماس سیاه مردم در سطح جهان به شک و تردید در مورد هر آینده درمان برای ویروس

"من می گویند به برادران و خواهران من در آفریقا... اگر آنها می آیند تا با یک واکسن مراقب باشید" فرخ گفت: در یک سخنرانی اخیر "آیا داروهای خود را. ما نیاز به تماس با یک جلسه ماهر ما virologists اپیدیولوژی و دانشجویان زیست شناسی و شیمی"

"این ویروس طاعون از بهشت," او اضافه شده است. "تنها راه برای متوقف کردن آن است که رفتن به بهشت است."

که موقعیت ارائه می دهد آسایش سرد برای هزاران نفر از آلوده سیاه و قهوه ای و افرادی که علاقه مند هستند در حال مرگ در هر زمان به زودی. اما چه سرنوشت در انتظار مردم از رنگ است که قابل توجیه سوء ظن دولت فدرال نه فقط وقتی که می آید به واکسن اما همه چیز ؟

قطعا دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن که دولت گرفته است دردهای بزرگ را تعطیل مهاجرت به ایالات متحده که از سال 2020 کمپین اتحاد بر محور حفظ مؤتلفه مجسمه انجام داده است کمی برای کسب اعتبار با اکثریت اقلیت ها در این کشور است. معلوم نیست اگر دولت حتی آماده برای ایجاد یک واکسن به طور گسترده ای در دسترس است باید به یک آینده اجازه دهید به تنهایی اختصاص منابع به یک کمپین برای آموزش آمریکایی ها در مورد ایمنی خود را.

باید یک بایدن دولت را کمر در سال آینده—و اگر در آن زمان وجود دارد این است که یک واکسن یا یکی در بینایی آنها نیاز به شانه بار نه فقط ساخت یک واکسن در دسترس اما آرام ترس است که آن را می تواند دروازه ای برای عقیم سازی یا بدتر.

و اعتماد در یک دولت دموکراتیک است داده شده یا نه.

پس از همه تاسکیگی آزمایش آغاز شد و در طول سال فرانکلین روزولت بود اولین انتخاب شد و ادامه داد: از طریق چندین دموکراتیک دولت تا این که در نهایت متوقف شد و در سال 1972 زمانی که مطالعه ،

در سال 1997 پس از آن رئیس جمهور بیل کلینتون به طور رسمی عذرخواهی کرد برای قربانیان و بازماندگان لطف آن را پذیرفته—اما مطمئن باشید سیاه امریکا هرگز آن را فراموش کرده است.

باید وجود داشته باشد نه ناچیز مقاومت به کروناویروس واکسن در سیاه و سفید و قهوه ای و جوامع آن را به طور بالقوه می تواند مرگبار نه تنها برای آنها بلکه همه آمریکایی ها—و آن خواهد بود و در عین حال یکی دیگر از فاجعه پیش بینی نشده با ریشه در این کشور بسیاری از نژادپرستانه گناهان.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب