او راهپیمایی برای جورج Floyd—و عزاداری 'پلیس خوب' عموی مقتول توسط یک غارتگر

ساعت پس از بازنشسته لوئیس پلیس سروان. دیوید Dorn به قتل رسید توسط یک غارتگر خود را دل برادرزاده رفت پیش رو با

توسط NEWSCENTERALS در 21 خرداد 1399

ساعت پس از بازنشسته لوئیس پلیس سروان. دیوید Dorn به قتل رسید توسط یک غارتگر خود را دل برادرزاده رفت پیش رو با برنامه ای برای پیوستن به 60,000 که راهپیمایی در هوستون در اعتراض به قتل جورج فلوید.

این پسر 30 ساله هوستون خواننده رپ A. J. مک کوئین نوشت: در Instagram: "امروز در حالی که عزادار مرگ عموی من من راهپیمایی در همبستگی برای جورج فلوید در هوستون. در تاریک ترین لحظات تمام من به خودم بگویم این است که " من باید نگه دارید در حال حرکت.' من نمی دانم اگر این است که سالم یا نه اما من همه را می دانم. IDK چگونه برای جلوگیری از, من احساس می کنم مثل من دیوانه و یا چیزی اگر من انجام دهد. بنابراین من نگه داشتن رفتن... امید که به نوعی قلب من را التیام بخشد اگر من سعی می کنم به وجود داشته باشد برای دیگران."

مک کوئین رو خبر Dorn مرگ قبل از ژوئن 2 مارس و آن را دیدم که همه به این دلیل بیشتر به پیوستن به این اعتراض. مک کوئین می دانستند Dorn شده اند به یک گروه اختصاص داده های محافظ از کسانی که به او سوگند یاد کرد به خدمت در این نوع از پلیس هر پلیس باید باشد. مک کوئین هیچ شکی نیست که فلوید هنوز هم زنده باشد اگر یک مینیاپولیس معادل Dorn حاضر شده بود.

"مطمئن" مک کوئین گفت: روزانه وحش. "اگر وجود داشت یک افسر Dorn وجود دارد..."

مک کوئین نیز می داند که تنها اتصال غارتگران باید به اعتراضات است که از اپورتونيست رانده شده توسط larceny. 24-سال-در حال حاضر متهم با گانینگ کردن Dorn در خارج از غارت مغازه پیاده نمی شد راهپیمایی برای عدالت است. نه هر کس جریان قتل live on Facebook.

همراه با اعتراض در هوستون مک کوئین به احتمال زیاد نیز حضور داشتند روز دوشنبه برای مشاهده فلوید اما رپر به حال آماده سازی برای سفر به St. Louis. کاپیتان بازنشسته دیوید Dorn و جورج فلوید هر دو برنامه ریزی شده به خاک سپرده شود در روز سه شنبه.

"همان روز دقیقا همان روز" مک کوئین گفت: روزانه وحش. "من قلب پاره پاره در بسیاری از مکان های مختلف است."

مک کوئین غصه دار Dorn به عنوان یک قهرمان برای کسانی که بیشترین نیاز به کمک و حمایت است.

"صحبت کردن و دفاع از مظلومان" مک کوئین گفت. "او قطعا در خدمت جامعه. او قطعا کمک به تمیز کردن خیابان تمیز کردن محله."

"او یک مدل است. یک مثال."

در Dorn را مشاهده, یک محله فرمانده پولیس نیز باید یک رهبر جامعه. مک کوئین گفت: Dorn کار کرده با یک میزبان از سازمان های جامعه و مربی نسل جوان و مردم در طول 38 سال با سنت لوئیس اداره پلیس.

"او یک مدل" مک کوئین گفت. "یک مثال است."

در سال 1992 Dorn کمک یک امنیت عمومی تلاش کیر گرگوری کمدین و فعال شده بود که نزدیک به کشیش مارتین لوتر کینگ جونیور در طول دوران حقوق مدنی. گرگوری رفته بود به سازماندهی شهروندان کرامت گشت که راه می رفت با دوربین برای بیش از 200 پی در پی شب همراه کشش شناخته شده به عنوان "قدم زدن" که باقی مانده چمن از فروشندگان مواد مخدر و روسپی با وجود Dorn بهترین تلاش را به عنوان فرمانده پلیس محلی.

"مردم فقط خسته از جرم" Dorn نقل شد در St. Louis Post-Dispatch عنوان کرد و گفت: با توجه گریگوری مبارزات انتخاباتی.

مک کوئین خود را تبدیل به یک قربانی جرم و جنایت در سن 15 سالگی زمانی که مختصری درگیری با باندهای به پایان رسید و او با ضربه بودن و به طور جدی زخمی شدند. او جان سالم به در برای تبدیل شدن به یک هوستون بر اساس کارآفرین و یک رپر با تمرکز بر پیام های مثبت. او موفق به دریافت یک کاخ سفید سرویس دستاورد جایزه از رئیس جمهور اوباما در سال 2013. او همچنین داده شد یک گواهی کنگره به رسمیت شناختن با تشکر. Sheila Jackson Lee (D-TX) که در همان سال است. شهردار سیلوستر ترنر اعلام جولای 13 در سال 2019 به A. J. مک کوئین بعد.

در ضمن مک کوئین راهپیمایی در یک سری از نژادها عدالت تظاهرات از جمله کسانی که پس از مرگ مایکل براون در فرگوسن میسوری و Trayvon مارتین در فلوریدا.

"من شده است به همه آنها" مک کوئین گفت.

پس از آن قتل جورج فلوید در مینیاپولیس. مک کوئین آیا یک فرصت برای صحبت با Dorn در مورد فلوید قتل اما او مطمئن است او را عمو می شده اند به عنوان وحشت به عنوان خواهد بود هر مناسب و معقول ،

در سپیده دم در ژوئن 2, مک کوئین بود بیدار با یک تماس تلفنی از خواهر بزرگتر خود را. تنها بار دیگر او تا به حال او را به نام خیلی زود بود که خود را از درگذشت پدر در سال 2016 و زمانی که 18 ساله برادرزاده به ضرب گلوله کشته شد سه بار و درگذشت در حالی که به دام افتاده توسط یک کمربند ایمنی در حال سوختن خودرو در طول یک سال 2019 carjacking.

"توسط لرزه در صدای او و با ساعت من می دانستم که آن چیزی بد" او به یاد می آورد. "من فقط در حال انتظار برای او به من بگویید چه کسی است."

"او حتی نمی رفتن وجود دارد به عنوان یک پلیس. او به عنوان یک فرد که در مورد مراقبت از جامعه است. این چیزی است که او ایستاده بود. او ایستاده بود با آرمان و یکپارچگی خود را."

او گفت: خود را به او عمو ضرب گلوله کشته شده بود به مرگ زمانی که او رفت و به بررسی یکی از دوستان تماس با فروشگاه.

"او حتی نمی رفتن وجود دارد به عنوان یک پلیس" مک کوئین بعد از آن گفت. "او به عنوان یک فرد که در مورد مراقبت از جامعه است. این چیزی است که او ایستاده بود. او ایستاده بود با آرمان و یکپارچگی خود را."

زمانی که مک کوئین پیوست اعتراض ساعت بعد او را ندارد آن را به عنوان یک راهپیمایی بزرگ علیه همه پلیس.

"این می رود بدون گفت ما در حال صحبت کردن در مورد آنهایی که بد" مک کوئین گفت.

او نسبت پتو ضد پلیس و بلاغت به احساسات بالا.

"به خصوص زمانی که شما عصبانی هستید و بسیاری از مردم نمی دانند که چگونه به بیان" او گفت:.

مک کوئین ارسال شده یک عکس از عموی خود را در, یونیفرم, Instagram, نوشتن که او احساس او را دیوانه اگر او فقط نگه داشتن در حال حرکت است و او امیدوار است او را در پیدا کردن شفا در به دنبال درمان دیگر.

"بسیاری از مردم از من خواست در اعتراض اگر من میخوام صحبت می کنند و یا چیزی می گویند," او اضافه شده است. "نه من نبود که. من نمی خواست... این همیشه در مورد دیده شدن یا شنیده می شود اما این مورد احساس می شود. امروز آنها احساس ما است."

همچنین در آن روز رئیس جمهور تهمت ارسال شده همان عکس از Dorn ، مغلوب ساختن پیشی جستن در توئیتر خود نوشت:

"ما بالاترین احترام به خانواده دیوید Dorn بزرگ سروان پلیس از سنت لوئیس بود که وحشیانه به ضرب گلوله کشته و با نفرت غارتگران شب گذشته. ما افتخار ما افسران پلیس شاید بیش از همیشه قبل از. با تشکر از شما!"

مک کوئین واکنش نشان داد و همانطور که ممکن است انتظار می رود به عنوان کسی که افتخار توسط اوباما و می دانستم که عموی خود را به ایستادگی برای حق و عدالت واقعی.

"مک کوئین گفت: Dorn در مقایسه با تویتر-in-chief, 'عموی من بود که در صحبت با اقدامات خود است.'"

"به من گفت: 'چه؟' چه خبر است؟'" او به یاد می آورد.

مک کوئین را پاره قلب نیز در Floyd مراسم تشییع جنازه در هوستون به عنوان او حضور Dorn در مراسم تشییع جنازه در سنت لوئیس.

مک کوئین خواهد شد و سپس بازگشت به هوستون که در آن او را ادامه ساخت موسیقی برخی از آن raps پیشبرد یک بطری آب شرکت او راه اندازی کرده است.

"ما از آب ساخته شده," او اشاره کرد. "ما قطعا باید بیشتر آب بنوشید."

و او ادامه خواهد داد تا تلاش خود را بیشتر به نژادی و عدالت است. او را حفظ عموی خود را به عنوان یک هدایت روح در تمام احترام.

مک کوئین گفت: Dorn در مقایسه با تویتر-in-chief, "عموی من بود که در صحبت با اقدامات خود است."

مک کوئین و سپس خلاصه Dorn با چهار عبارت ساده ساخته شده است که عمویش کسی مانند ما باید از همه می خواهم در خیابان.

"او یک پلیس خوب."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن