HGTV سفارشات 16 قسمت جدید از سری 'شهر' با بازی بن و ارین نپر

HGTV ضربه سری, شهر, بازیگران نوسازی خانه کارشناسان بن و ارین نپردریافت کرده انتخاب کنید تا سفارش برای 16 قسمت

توسط NEWSCENTERALS در 8 خرداد 1399

HGTV ضربه سری, شهر, بازیگران نوسازی خانه کارشناسان بن و ارین نپردریافت کرده انتخاب کنید تا سفارش برای 16 قسمت جدید. فصل جاری سری به جذب بیش از 30.4 میلیون بیننده پس از اکران آن در روز شنبه, ژان. 20. مجموعه لورل می سی سی پی, شهر ویترین بن و ارین به عنوان آنها با استفاده از خود را دید هنری و علاقه واقعی برای مرمت به نوبه خود پوشیده خواص به ارزشمند در خانه برای خانواده ها است. در 90 دقیقه آخر قسمت در دوشنبه 8 ژوئن در 9 p. m. ET/PT به Napiers را دوباره بازسازی برای بازیگر هالیوود Richard T. Jones و همسرش, نانسی از این فصل اولین قسمت. پس از خانه نابود شد توسط یک گردباد بن و ارین تعمیر خسارت و reimagine خانه با حیاط خلوت. فصل جدید از شهر زنجان به اکران در اوایل 2021.

طرفداران دعوت به ماندن متصل با شهر در HGTV دیجیتال سیستم عامل است. بینندگان می توانند با مراجعه HGTV.com/HomeTown برای منحصر به فرد ویدئوها و عکس ها و تعامل از طریق رسانه های اجتماعی با استفاده از HGTVHomeTown. در HGTV, رفتن, طرفداران می توانید به تماشای فصل گذشته از شهرو همچنین قسمت های جدید در همان روز و زمان به عنوان تلویزیون برای اولین بار.

در مورد HGTV
HGTV ارائه می شود خانواده ها با relatable داستان سوپراستار املاک و مستغلات و نوسازی کارشناسان و شگفت انگیز خانه تحولات است که الهام بخش پرشور مخاطبان است. برای هر کسی که به دنبال سرگرم کننده و aspirational خانه و سبک زندگی, مطالب, HGTV محل می شود. HGTV ارائه می دهد: یک بالا 10 کابل شبکه که توزیع شده است به بیش از 86 میلیون خانواده های ایالات متحده; یک وب سایت HGTV.com یک وب سایت HGTV.com که جذب به طور متوسط 10.2 میلیون نفر در هر ماه; های اجتماعی رد پای 21.2 میلیون; HGTV مجله ماهانه انتشار می رسد که بیش از یک میلیون خوانندگان و منحصر به فرد مجموعه ای از خانه گرا محصولات از طریق HGTV HOME™ مصرف کننده محصولات خط. بیننده می تواند تبدیل به طرفداران HGTV و تعامل با دیگر صفحه اصلی بهبود (persian) علاقه مندان از طریق Facebook و توییتر و پینترست و Instagram. HGTV متعلق به, کشف, Inc., یک رهبر جهانی در زندگی واقعی سرگرمی پوشا 220 کشور و منطقه که نمونه کارها شامل کانال دیسکاوری, شبکه غذایی TLC, Investigation Discovery Travel Channel, Trendhunter, Animal Planet, Science Channel و آینده چند پلت فرم JV با تراشه و جوانا گاینس ماگنولیا به عنوان به خوبی به عنوان خود: اپرا وینفری شبکه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن