زمین بالاتر و Spotify اعلام 'میشل اوباما, پادکست,' Debuting در جولای 29

در تابستان گذشته رئیس جمهور باراک اوباما و میشل اوباما , شرکت تولید زمین بالاتراعلام همکاری با Spotify در برای

توسط NEWSCENTERALS در 29 تیر 1399

در تابستان گذشته رئیس جمهور باراک اوباما و میشل اوباما , شرکت تولید زمین بالاتراعلام همکاری با Spotify در برای تولید پادکست های منحصر به فرد به پلت فرم. امروز ما هیجان زده به اعلام اولین عنوان در جریان همکاری میشل اوباما پادکست.

میشل اوباما پادکست | آهنگ رایگان در Spotify در جولای 29

به میزبانی میشل اوباما نشان می دهد به ارمغان خواهد آورد شنوندگان اولین بانوی ترین کاندید بشر و مکالمات شخصی به ما نشان می دهد چه زمانی ممکن است که ما به جرات می توان آسیب پذیر است. این پادکست اولین منحصرا در Spotify در 29 جولای سال 2020 است. مانند تمام پادکست ها در Spotify در آن در دسترس خواهد بود به نزدیک به 300 میلیون رایگان و حق بیمه کاربران در سراسر جهان است.

اوباما تشکیل زمین بالاتر برای تولید داستان قدرتمند برای سرگرمی, اطلاع رسانی, الهام بخش, و به بلند کردن, جدید, متنوع, صدای, در صنعت سرگرمی است. Mrs. اوباما در مراسم تحلیف نشان می دهد این است که مطمئن شوید که برای انجام درست آن.

"امید من این است که این مجموعه می تواند یک مکان برای کشف معنی دار موضوعات با هم و مرتب سازی از طریق بسیاری از سوالات ما همه در تلاش برای پاسخ به در زندگی خود ما," میشل اوباما گفت. "شاید بیشتر از همه من امیدوارم که این پادکست کمک خواهد کرد که شنوندگان باز کردن جدید مکالمات و سخت مکالمات—با افرادی که مهم ترین آنها را. این که چگونه ما می توانیم درک بیشتر و همدلی برای یکی دیگر."

لحن در قسمت در موضوعات اعم از خواهر و برادر روابط و بالا بردن کودکان به, دختر, زنان, سلامت, مشاوره و ازدواج است. آرایه ای از مهمانان ویژه از جمله دکتر شارون مالون MD, Craig Robinson, والری Jarett, Conan o'brienو میشل نوریسخواهد شد پیوستن به بانوی اول برای هر مکالمه.

"در Spotify ما به دنبال اتصال شنوندگان با جهان معتبر ترین و فوتی و فوری صدای" گفت: Spotify رئیس محتوا و تبلیغات کسب و کار افسر سحر Ostroff. "اعتقاد ما بر این است که مخاطبان در سراسر جهان خواهد بود با الهام از این بیشتر candid انسانی ترین و شخصی ترین مکالمات بین بانوی اول میشل اوباما و مهمانان خود را."

Salesforce و Procter & Gamble مارک های سحر و جزر و مد را به عنوان اولین فصل ارائه حامیان مالی.

برای اطلاعات بیشتر در این میشل اوباما,پادکست از جمله معرفی شخصی از میزبان خودش لطفا از زمین بالاتر hub.

میشل اوباما پادکست: تیزر | آهنگ رایگان در Spotify در جولای 29


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب