هیتاچی و مایکروسافت شکل یک اتحاد استراتژیک برای پیشبرد نسل بعدی راه حل های دیجیتال برای تولید و لجستیک در سراسر آسیای جنوب شرقی و آمریکای شمالی و ژاپن

Hitachi, Ltd. و شرکت مایکروسافت روز پنج شنبه اعلام کرد چندین ساله اتحاد استراتژیک برای سرعت بخشیدن به انتقال د

توسط NEWSCENTERALS در 7 تیر 1399

Hitachi, Ltd. و شرکت مایکروسافت روز پنج شنبه اعلام کرد چندین ساله اتحاد استراتژیک برای سرعت بخشیدن به انتقال دیجیتال از تولید و صنایع لجستیک در سراسر آسیای جنوب شرقی و آمریکای شمالی و ژاپن است. اولین راه حل در دسترس خواهد بود در تایلند در ماه جولای سال 2020 است.

این دو شرکت با هم کار خواهد کرد برای پاسخگویی به تقاضای رو به رشد برای نگهداری و تعمیرات پیشگویانه و فرایند اتوماسیون در مناطق دور افتاده و پشتیبانی شرکت به عنوان آنها مقابله با چالش های تزریق توسط COVID-19 بیماری همه گیر. هیتاچی ادغام خواهد شد خود را در این صنعت راه حل های پیشرو مانند Lumada و آن IoT-آماده کنترل کننده های صنعتی HX Series با Microsoft cloud platform, اعمال نفوذ, لاجوردی, دینامیک و 365 365 مایکروسافت برای کمک به کسب و کار خود را افزایش بهره وری نیروی کار و بهره وری عملیاتی. Lumada پیشرفته فراهم می کند راه حل های دیجیتال, خدمات و فن آوری برای تبدیل داده ها به بینش به درایو نوآوری های دیجیتال است.

هیتاچی و مایکروسافت نیز با هم کار کنند برای حمایت از skilling طرح است که توانمند سازی کسب و کار به رشد دیجیتال خود قابلیت های جدیدی را باز کند و فرصت های کسب و کار.

از طریق این همکاری هیتاچی خواهد شد و ارائه راه حل در زیر سه حوزه:

  • افزایش تولید و بهره وری: با استفاده از هیتاچی دیجیتال زنجیره تامین و همچنین Azure IoT به تجزیه و تحلیل 4M داده های جمع آوری شده از سایت تولید برای تجسم و تجزیه و تحلیل فرآیندهای تولید برای بهینه سازی کارخانه عملیات و افزایش بهره وری.
  • بهینه سازی تدارکات با تجزیه و تحلیل داده: افزایش لجستیک بهره وری و کاهش هزینه های عملیاتی با تجزیه و تحلیل ترافیک مکان های ذخیره سازی و مکان تحویل و امکان مسیریابی هوشمند به نجات مایل و تحویل سریع تر از طریق پیشرفته فن آوری های دیجیتال مانند لاجوردی نقشه ها و هیتاچی راه حل های دیجیتال برای تدارکات/تحویل خدمات بهینه سازی.
  • نگهداری و تعمیرات پیشگویانه و از راه دور کمک: فعال کردن تعمیر و نگهداری پیش بینی زمان واقعی کمک از راه دور و آموزش از راه دور سناریو برای خط اول کارگران اعمال نفوذ HoloLens 2 و دینامیک 365 از راه دور کمک کند و همچنین دیگر دستگاه های هوشمند.
  • رفتن به جلو هیتاچی در نظر دارد برای گسترش اجرای به آمریکای شمالی و ژاپن است. مایکروسافت و هیتاچی برنامه ریزی برای گسترش دامنه همکاری به سایر صنایع است. هیتاچی و مایکروسافت نیز کشف گزینه برای ادغام Lumada و لاجوردی به صنعت داده پلت فرم برای ارائه ارزش افزوده به متقابل مشتریان.

    "ما خوشحال هستیم که به گسترش همکاری ما با مایکروسافت و ترکیب ما OT آن و محصولات تعالی به ارائه تولید و تدارکات شرکت با راه حل های دیجیتال. ما با استفاده از Lumada به کل ارائه راه حل های بدون درز برای حل چالش های اتصال cyberspaces با فضاهای فیزیکی است. از طریق این همکاری با مایکروسافت ما قادر خواهد بود به سرعت بخشیدن به مشتریان انتقال دیجیتال و در ادامه به ارائه, اجتماعی, ارزش زیست محیطی و اقتصادی" گفت: Jun آبه معاون رئیس جمهور و مدیر اجرایی, مدیر عامل شرکت صنعت و کسب و کار توزیع واحد هیتاچی Ltd.

    "ساختمان انعطاف پذیر و انعطاف پذیر دیجیتال عرضه زنجیره ای حیاتی برای رشد یک کسب و کار و نیازهای مشتری در امروز به سرعت در حال تغییر محیط. با گسترش همکاری ما با هیتاچی ما باز کردن فرصت های جدید برای تولید و تدارکات شرکت ها به عنوان آنها در تلاش به سرب در صنایع خود و پیشگام با یک data-driven طرز فکر و قابلیت های دیجیتال" گفت: Çağlayan Arkan, معاون رئیس جمهور, ساخت و تولید در مایکروسافت.

در مورد Hitachi, Ltd.

Hitachi, Ltd. (تسه: 6501) که مقر آن در توکیو ژاپن است که با تمرکز بر آن نوآوری اجتماعی کسب و کار است که ترکیبی از فن آوری اطلاعات (IT) فن آوری عملیاتی (OT) و محصولات است. این شرکت تثبیت درآمد برای سال مالی 2019 (31 مارس به پایان رسید 2020) بالغ بر 8,767.2 میلیارد ین ($80.4 میلیارد دلار) و این کار حدود 301,000 مردم در سراسر جهان است. درایوهای هیتاچی نوآوری های دیجیتال در پنج بخش تحرک هوشمند, زندگی, صنعت, صنعت و انرژی آن از طریق Lumada هیتاچی پیشرفته راه حل های دیجیتال, خدمات و فن آوری برای تبدیل داده ها به بینش به درایو نوآوری های دیجیتال است. هدف آن است که به ارائه راه حل های افزایش, اجتماعی, ارزش زیست محیطی و اقتصادی برای مشتریان خود. برای کسب اطلاعات بیشتر در هیتاچی لطفا بازدید از وب سایت این شرکت در https://www.hitachi.com.

در مورد مایکروسافت

مایکروسافت (Nasdaq "MSFT" @مایکروسافت) را قادر می سازد انتقال دیجیتال برای عصر هوشمند ابر و هوشمند لبه. ماموریت آن این است برای توانمند سازی هر فرد و هر سازمان بر روی این سیاره برای دستیابی به بیشتر.

دیگر نام شرکت و نام محصول در بالا علائم تجاری و یا علائم تجاری ثبت شده از شرکت مربوطه می باشند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن