هیتاچی گروه شروع به تولید سپر چهره

هیتاچی گروه شروع به تولید سپر چهره به عنوان پشتیبانی برای حرفه ای پزشکی است که در حال کار سخت برای تشخیص و درم

توسط NEWSCENTERALS در 24 اردیبهشت 1399

هیتاچی گروه شروع به تولید سپر چهره به عنوان پشتیبانی برای حرفه ای پزشکی است که در حال کار سخت برای تشخیص و درمان رمان Coronavirus ("COVID-19") عفونت و جلوگیری از گسترش. چهره سپر خواهد شد ارائه رایگان بر اساس اولویت تعیین شده به موسسات پزشکی برای مشخص عفونی و کلاس من بیماری های عفونی در ژاپن است. آنها نیز رایگان ارائه شده برای تعیین موسسات پزشکی برای کلاس دوم بیماری های عفونی.

چهره سپر بود و عمدتا توسط بخش تحقیق و توسعه گروه بر اساس نظرات هیتاچی بیمارستان عمومی هیتاچی ، قاب بخشی است که ساخته شده از پلی پروپیلن است که می توان با الکل و نیز طراحی شده است که بسیار سبک وزن و در حالی که قدرت و اجازه می دهد تهویه. در این بخش سپر طراحی شده است که قابل حمل و قابل تعویض است. به عنوان اعلام شده در آوریل 22, هیتاچی Automotive Systems, Ltd. هیتاچی جهانی زندگی Solutions, Inc. و هیتاچی ترمینال مکاترونیک Corp. تولید سپر چهره در یک نرخ از 2000 به 3000 واحد در هر هفته و در مجموع در ماه مه و حجم تولید برنامه ریزی شده است که به افزایش بین 8000 تا 10000 واحد در هر هفته در ماه ژوئن.

هیتاچی گروه گام برای جلوگیری از گسترش شیوع این بیماری قرار دادن اولویت در سلامت و ایمنی کارکنان و خانواده های آنان در سراسر جهان به عنوان به خوبی به عنوان آن ذینفعان و مشتریان و همکاران. متعاقبا هیتاچی گروه ساخت حداکثر تلاش برای اطمینان از یک محیط که در آن کسب و کار می تواند انجام شود از طریق کنترل از راه دور مشغول به کار در حالی که در ادامه به حمایت از مشتریان و حفظ عملکردهای حیاتی زیرساخت های اجتماعی است.

در مورد Hitachi, Ltd.

Hitachi, Ltd. (تسه: 6501) که مقر آن در توکیو ژاپن است که با تمرکز بر نوآوری های اجتماعی کسب و کار ترکیب آن عملیاتی فن آوری اطلاعات فن آوری و محصولات است. این شرکت تثبیت درآمد برای سال مالی 2018 (31 مارس به پایان رسید 2019) بالغ بر 9,480.6 میلیارد ین ($85.4 میلیارد دلار) و این شرکت در حدود 296,000 کارمند در سراسر جهان. هیتاچی ارائه راه حل های دیجیتال با استفاده از Lumada در پنج بخش از جمله تحرک هوشمند, زندگی, صنعت, صنعت و انرژی آن را افزایش دهیم مشتری, اجتماعی, ارزش زیست محیطی و اقتصادی. برای کسب اطلاعات بیشتر در هیتاچی لطفا بازدید از وب سایت این شرکت در https://www.hitachi.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن