H&M, همکاری با همه زن گشت و گذار دسته جمعی زنان + امواج به صورت پایدار شنا مجموعه

برای اولین بار, H&M, است همکاری با یک زن گشت و گذار در جامعه برای کمک به توانمند سازی و الهام بخش با هم در

توسط NEWSCENTERALS در 9 خرداد 1399

برای اولین بار, H&M, است همکاری با یک زن گشت و گذار در جامعه برای کمک به توانمند سازی و الهام بخش با هم در میان زنان در سراسر جهان است. Teaming تا با زنان + امواج جمعی تاسیس در سال 2017 توسط راشل مورفی و مستقر در Cornwall, انگلستان به لانگ بیچ لباس برای مجموعه ای از ویژگی های طرح های با ظریف 1990s نگاه و کاهش برای یک سبک زندگی فعال است. این همکاری همچنین اولین تاخت و تاز کردن به مد برای زنان + امواج با قطعات ساخته شده از پایدار منابع از جمله مواد قابل بازیافت ساخته شده از پلی آمید بازیافت پلی استر و پنبه آلی. زنان + امواج x H&M مجموعه در دسترس خواهد بود hm.com و در فروشگاه های منتخب از 4 ژوئن.

با طیف وسیعی از مدرن لباس شنا لباس شنا یک قطعه نگهبانان راش و wetsuit در با کیفیت بالا لاستیک طبیعی زنان + امواج x H&M مجموعه انجام به همان اندازه نیز در اقیانوس و بر روی زمین — این گشت و گذار و سبک آماده شده است. طراحی شده توسط a H&M در خانه تیم در همکاری نزدیک با زنان + امواج این مجموعه به طور کلی سایه ها قوی هستند و براق در ادای احترام به گشت و گذار به عنوان یک ورزش فعال و زنان را به همراه می آورد. یک گرمکن پوش فراهم پیراهن و لوازم جانبی نیز شامل ویژگی خاص زنان + امواج آرم توسط تصویرگر و عضو همکار کلارا جوناس. کل مجموعه ای است ساخته شده از پارچه های مخلوط با حداقل 50% پایدار منابع مواد مانند بازیافت پلی آمید بازیافت پلی استر و پنبه آلی. وجود دارد جزئیات مانند zip دهانه بدن-افزایش درز و امن تسمه, در حالی که رنگ پالت خاموش سبزی, نرم زرد و سیاه است و سرد و اعتماد به نفس-ساختمان فقط مانند زنان که بخشی از خواهری گشت و گذار.

"با این H&M, همکاری, ما واقعا می خواستم هر قطعه نه تنها برای عملی شود بلکه منعکس کننده قدرت و توانمندی زنان گشت و گذار با هم. جامعه ما آغاز شده از گاه یک بار در هفته تجمعات و در حال حاضر در آن رشد کرده است به یک جمعی که به طور مداوم پشتیبانی از یکدیگر است. من امیدوارم که H&M همکاری خواهد الهام بخش زنان به گشت و گذار به همراه افزایش آگاهی نگه داشتن اقیانوس تمیز"

راشل مورفی, بنیانگذار زنان + امواج.

"هنگامی که ما در سراسر زنان + امواج برای اولین بار ما دمیده شد دور توسط قدرت و صحت این زن و همه گشت و گذار جمعی. آن را منحصر به فرد مثبت و الهام بخش, بنابراین ما کاملا هیجان زده بود به همکاری با آنها. با هم ما می دانستیم که این مهم باید کاربردی و شیک لباس شنا به عنوان هسته اصلی این مجموعه است که می تواند پس از آن مدل دهید برای هر مناسبت تحت شرایط فعلی ما در زمانی که ما ممکن است تنها قادر به رویای ما تابستان مقصد"

ماریا Östblom سر از طراحی لباس زنانه در H&M.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن