H&M Team با نام تجاری عینک CHIMI برای آفتابی نقاشی با مداد رنگی مجموعه لباس مردانه

با تابستان در اطراف گوشه, H&M اعلام همکاری با CHIMI استکهلم-بر اساس نام تجاری شناخته شده برای خود را رنگار

توسط NEWSCENTERALS در 10 خرداد 1399

با تابستان در اطراف گوشه, H&M اعلام همکاری با CHIMI استکهلم-بر اساس نام تجاری شناخته شده برای خود را رنگارنگ و خلاق عینک. مجموعه ای از ویژگی های منحصر به فرد عینک آفتابی, اما همچنین لباس شیک و لوازم جانبی – اول تا کنون توسط CHIMI. یکپارچهسازی با سیستمعامل الهام گرفته از سایه ها مدرن streetwear, به روز رسانی در حالی که امضای انتخاب رنگ از CHIMI شامل یک محدوده مرزی و سایه و کلاسیک سیاه و سفید. این CHIMI x H&M مجموعه جهانی آنلاین منحصر به فرد و در دسترس خواهد بود hm.com از 4 ژوئن 2020.

او CHIMI x H&M همکاری یک کپسول مجموعه شامل سه سبک منحصر به فرد از عینک آفتابی هر ساخته شده از دلپذیری استات. نیز وجود دارد یک پیراهن آستین کوتاه, طناب کشی, کلاه, شورت و سطل کلاه کتانی-ویسکوز مخلوط و ورزشی پلی استرها به علاوه استخر اسلاید و یک کیسه. جزئیات مانند گسترده تر قلاده های پیراهن و کمی بالاتر سجاف, در, کوتاه, نشان می دهد یک حس بازیگوشی در حالی که در مد به جلو. طراحی شده توسط H&M و CHIMI تمام قطعات در مجموعه را مشخص CHIMI انتخاب رنگ – نقاشی با مداد رنگی, زرد, آبی, صورتی و بنفش. سرد و خاکستری برای لوازم جانبی نقاشی با مداد رنگی زرد و سبز و بنفش و سیاه و سفید برای عینک آفتابی است.

"با این H&M, همکاری, ما می خواستیم به تشویق مردم برای دیدن زیبایی در مکان های اطراف آنها ایجاد تابستان خوب خاطرات یک شادی راه است. در این عجیب و غریب زمان ما فکر کردیم که این پیام می تواند یک جرقه اضافی به زندگی مردم است. هر قطعه در این مجموعه قرار می دهد پیچ و تاب و نمادین مورد از ما امضا عینک آفتابی به بولینگ پیراهن و اعتقاد ما این است که با H&M ما ایجاد چیزی جدید و هیجان انگیز"

چارلی Lindström و جوناس Löhr از بنیانگذاران و شریک CHIMI

"ما همیشه تحسین CHIMI خود را برای روح پر جنب و جوش و تطبیق پذیری و چشم به رنگ پس از آن فوق العاده است که ما می تواند پیوستن به نیروهای خود را برای همکاری در این مجموعه کپسول. آن احساس بسیار خوبی به مشتریان خود ارائه هر دو یاد و عینک و لباس در این محدوده اما عمدتا به معرفی یک کمی شادی از طریق مد و رنگ در طول این زمان فوق العاده ای. فرایند طراحی با CHIMI شد بسیاری از سرگرم کننده است و من فکر می کنم که واقعا از طریق می آید با هر قطعه در مجموعه – آن را خوش بین و قابل دسترس برای همه"

راس Lydon سر مردانه, طراحی در H&M



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن