سرگرمی لابی شکایت کریستی می خواهد ما را به احساس متاسفم برای آنها

منn مارس, the Wall Street Journal زد یک مقاله در مورد چگونه استیو سبز, مدیر عامل شرکت سرگرمی لابی و رئیس جمهور

توسط NEWSCENTERALS در 30 اردیبهشت 1399

منn مارس, the Wall Street Journal زد یک مقاله در مورد چگونه استیو سبز, مدیر عامل شرکت سرگرمی لابی و رئیس جمهور از موزه مقدس, طرح برای بازگشت 11,500 غیرقانونی عراق و مصر مصنوعات در حال حاضر متعلق به شرکت و یا  موزه به کشور خود را از مبدا. در میان این مجموعه گسترده ای از مستند نشده مواردی که در این موزه بود که به طور داوطلبانه بازگشت است گیلگامش رویای قرص باستانی رس قرص است که در میان چیزهای دیگر, ثبت بخشی از تاریخ قدیمی ترین داستان خلق. یکی از جزئیات سبز سمت چپ از داستان ؟ قرص شده بود کشف و ضبط در سپتامبر 24, 2019 توسط وزارت امنیت داخلی و امنیت تحقیقات. در حال حاضر سرگرمی لابی می خواهد 1.6 میلیون دلار آن صرف قرص برگشت.

در مارس 19 سال 2020 سرگرمی لابی واصل طرح دعوی در دادگاه در برابر مشهور جهان حراج خانه کریستی و فروشنده شناخته شده به عنوان "John Doe" وی از سوی مامورین که هر دو طرف فریب سرگرمی لابی در مورد قانونی بودن فروش و به دنبال بازگشت سرمایه صرف شده در مورد علاقه پس از 2014 و وکیل هزینه های. آنها را به دست آورد مورد در سال 2014 برای $1,694,000.

این داستان که می توان آن را pieced با هم از دولت شکایت و سرگرمی لابی را تشکیل پرونده آغاز می شود و در سال 2001 هنگامی که یک فروشنده و unnamed میخی متخصص شناسایی قرص در کف آپارتمان از لندن مستقر در اردن آثار باستانی فروشنده غسان ریحانی. در آن زمان خواندن و خریداری برای $50,000. این آثار باستانی فروشنده آورده قرص به ما که در آن مشغول به کار شد سپس توسط یک ناشناس استاد پرینستون.

در سال 2007 آثار باستانی فروشنده به فروش می رسد این تبلت در دو نمایندگی های دیگر برای آنچه که او تا به حال آن را برای خریداری. هنگامی که این unnamed نمایندگی خواسته منشأ این آثار باستانی فروشنده استفاده می شود با توجه به ادعای یک "غلط منشأ نامه [که] نشان داد که گیلگامش رویای تبلت خریداری شد و در سال 1981 باترفیلد & باترفیلد حراج در سان فرانسیسکو به عنوان بخشی از بسیاری 1503."

چرا تاریخ مهم است ؟ چرا که اگر آن را تا به حال از نظر قانونی در ایالات متحده شده است برای چندین دهه پس از آن قرص می شده اند غیر قانونی. تحت کنوانسیون یونسکو اقلام فرهنگی و تاریخی علاقه کشف شده پس از سال 1970 حذف نمی شود از کشور خود را از مبدا به جز تحت توافق ویژه. نادرست منشأ نامه پیشنهاد شده است که این تبلت تا به حال شده است در ایالات متحده برای چندین دهه است.

در همان سال به عنوان جعلی نامه به دست آورد این تبلت منتشر شد برای اولین بار در یک معتبر علمی توسط پروفسور A. R. جورج یک متخصص برجسته در Assyriology که می آموزد در SOAS (مدرسه مطالعات شرقی و آفریقایی در دانشگاه لندن). با توجه به مقاله خود جورج همان است که محقق بازدید قرص در سال 2005. او می گوید که او منتشر شده این تبلت را با اجازه صاحب که خواست ناشناس بماند. او همچنین اشاره می کند که "قرص شده و برای فروش ارائه شده توسط کالیفرنیا کتاب مایکل شارپ نادر و باستانی کتاب به عنوان آیتم 53 در کاتالوگ خود را ندارد. 1 صادر شده در 4 سپتامبر 2007." مقاله اشاره می کند و نه اصالت این مورد اگر چه در زمان قرص رفت تا برای فروش در سال 2007 جعلی منشأ شد و در حال حاضر متصل شده است. کاتالوگ تولید شده توسط شارپ ارائه شده آن را برای فروش با قیمت درخواست از 450.000 دلار است. در این مرحله "John Doe" خرید آیتم از فوری مالک.

این تحریف خاستگاه و جورج مقاله قطعا لنت مشروعیت به این پروژه است. هنگامی که آیتم بود و پس از آن به فروش می رسد از طریق خصوصی پیمان کریستی را به سرگرمی لابی در سال 2014 آنها گفته می شود گفت: در مورد دخالت تنها چند مربوطه از طرف: جعلی باترفیلد منشأ مایکل شارپ و John Doe. آنها نه سرگرمی لابی کت و شلوار مدعی گفت: در مورد آمریکا فروشنده بود که وارد شی به کشور در اوایل 2000s یا تبادل دست در سال 2007.

با توجه به سرگرمی لابی صهیونیستی شکایت Georgiana Aitken از آثار باستانی در حراج کریستی لندن, اتاق کار, تا به حال ساخته شده است سوالات در مورد اصالت نامه از اولین فروشنده و گفته شد "از طریق تلفن نمی تواند تایید و نه مقاومت در برابر موشکافی یک حراج عمومی." کریستی, سرگرمی, لابی ادعا می کند, سازمان خصوصی فروش به سرگرمی لابی زمانی که "آنها باید شناخته شده است که ... [خاستگاه] نادرست بود."

پس از سرگرمی لابی خریداری قرص (بعد از جولای 2014) آن را "دست های انجام شده توسط خانه حراج نماینده [سرگرمی لابی کت و شلوار مدعی است که این مارگارت فورد] برای سرگرمی لابی در Oklahoma City, Oklahoma, به طوری که سرگرمی لابی می تواند جلوگیری از تحمیل نیویورک مالیات بر فروش است."

شایان ذکر است که کریستی را تسهیل بسیاری از این فروش به خانواده سبز (Hobby Lobby) و در برخی موارد برای مثال فروش papyri آن موارد معلوم می شود غیر قانونی و همچنین مجبور به بازگشت. در حال حاضر به نظر می رسد, سرگرمی, لابی دیوانه است در مورد آن.

به عنوان روشن ساخته شده توسط ایالات متحده دادستان کل شکایت علیه آیتم (به دلایل قانونی دولتی شکایت علیه اشیاء و نه مردم) سرگرمی لابی کاری نمی کند اشتباه است. آنها نشان داده شده است تظاهر به اصالت اسناد و مدارک. در مقایسه با اوایل تشنج سرگرمی لابی خریداری برای اولین بار در گزارش روزانه وحش توسط Joel بادن و من در 2015, خانواده سبز شدند و به وضوح و آشکارا فریب. قطعا تمایل خود را به صرف مبالغ زیادی از پول را در کتاب مقدس مربوط به آثار باستانی و تاریخ در حال cavalier در مورد منشأ کمک به آنها را به یک هدف برای چه استیو سبز است به نام "فروشندگان بی پروا." گفته می شود که گروه در حال حاضر ممکن است شامل یکی از معروف ترین در جهان است و بسیار مورد توجه خانه حراج.

وجود دارد دو چیز مهم است به یاد داشته باشید در این داستان است. برای اولین بار است که در سال گذشته برای سرگرمی لابی شده اند انجام یک کمپین رسانه ای به reframe خود را به عنوان "قربانیان" از "بی پروا خریداران است." آنها اشتباهات آنها ادعا می کنند اما همه چیز در حال حاضر متفاوت است. استفاده از زبان آنها است, به عنوان جیل هیکس-Keeton یک استاد در دانشگاه Oklahokma است به من گفت عجیب خاطره انگیز مسیحی روایات, توبه و rebaptism. قطعا جرم و جنایت و بیشتر سرزنش نهفته در نمایندگی مجاز و فروش خانه حراج و (ظاهرا) دانشمندان که آگاهانه مرتکب این جنایات. این نمایندگی بهره برداری مذهبی منافع قدرتمند انجیلی ، در همان زمان به عنوان اوایل تابستان سال 2010 سبزها هشدار داده بودند در مورد خطرات ناشی از خرید غیرقانونی آثار باستانی توسط Patty Gerstenblith یکی از کارشناسان برجسته کشور در این موضوع است. او به عنوان تعقیب آفرودیت آنها تصمیم به گرفتن مشاوره خود را.

مسئله این است که نه فقط سبز مسیحی داستان اعتراف و تولد دوباره گفته اند چندین بار قبل (در سال 2012 زمانی که آنها جایگزین چهره های کلیدی در سازمان 2017 زمانی که این موزه افتتاح شد و دوباره در این سال) اما آن را نمی کند توجه داشته باشید که تمام تغییرات آنها آورده شده است به دلیل فشار خارجی توسط محققان است. برای مثال خود را به طور گسترده ای به اطلاع عموم وحی که آنها را جعلی (و در نتیجه غیر قانونی خریداری شده) دریای مرده کتیبه ها در این سال پنهان این واقعیت است که دانشمندان مانند Årstein Justnes شده اند علنا خواستار آنها را جعلی پس از سال 2016. ما در این مورد بحث شده و نمونه های دیگر ما در سال 2017 کتاب مقدس ملتو در عین حال موزه از کتاب مقدس را به شما بر این باورند که بررسی شد sui generis و در نتیجه نشان می دهد که این سازمان تغییر کرده است. آنها در نهایت به نظر می رسد تلاش برای تنظیم همه چیز درست, اما آن را نیز با دقت مدیریت کمپین رسانه ای است که نادیده خود را مجرمیت.

بیشتر نگران چیزی است که رسانه ها آن را خرید. آوریل 5, مقاله ای در نیویورک تایمز به طور کامل حذف شده اخیر وحی از موزه را در اختیار سیزده قطعاتی از papyri که به سرقت رفته بودند از ساکلر کتابخانه در دانشگاه آکسفورد و به درستی متعلق به مصر اکتشاف جامعه است. این مقاله ادعا می کند به نمایندگی از بازدید از موزه "سخت ترین منتقدان."

اما هیچ یک از کسانی که پیشگام علمی انتقاد از موزه بودند اشاره کرد.

انتظار می رود به شنیدن از روبرتا Mazza که صدا اوایل هشدار در مورد غیرقانونی طبیعت سبز خانواده papyri مجموعه و دنبال داستان از آنجایی; برنت Nongbri که وبلاگ نوع خوانش برتر است منبع اطلاعات خود را بدون اجازه پاپیروس جمع آوری; Mark Chancey بود که برای اولین بار به انتقاد از تلاش برای معرفی خود کتاب مقدس درسی به تگزاس; جیل هیکس-Keeton و کون Concannon همکاری ویراستاران موزه کتاب مقدس: یک انتقادی مقدمه (قلعه 2019); و در خطر ابتلا به صدایی متکبر خودم و جوئل بادن که نویسنده اولین کتاب در موزه مقدس کشور: ایالات متحده سرگرمی لابی (پرینستون 2017). هیچ یک از این دانشمندان خواسته شد نظر. (من تلاش برای تماس با نویسنده مقاله اما نمی شنوند). به جای مقاله اشاره می کند فقط آن دسته از دانشگاهیان و کارشناسان که با همکاری موزه (حتی در صورتی که ارائه برخی از انتقاد از آن را در گذشته).

این موزه در حال انجام یک کار استادانه در حال مجاز به کنترل خود را فشار دهید و rebaptize خود را در آبهای افکار عمومی. در هیچ نقطه ای دارای استیو سبز که به نظر می رسد واقعا توبه ارائه شده به بازپرداخت قابل ملاحظه کسر مالیات سرگرمی لابی برای دریافت بی ارزش جعلی دریای مرده کتیبه ها. در معرض خطر بودن بیش از حد کاتولیک در این مورد چه است بدون توبه توبه?

دومین نکته مهم این است که در حالی که فردی آنان بوده است و کلام در آوردن مشکلات با سرگرمی لابی را جمع آوری شیوه های به نور آکادمی نیز ناخواسته شرکت در قاچاق آثار باستانی در بازار است. قبل از انتشار اندرو جورج مقاله گیلگامش قرص معامله برای حدود $50k پس از انتشار خود را ارزش خود را رز برای اولین بار به $450k و پس از آن به بیش از 1.6 میلیون دلار. مایکل شارپ کاتالوگ ذکر است جورج تجزیه و تحلیل. جورج مقاله اشاره می کند که او تا به حال خود را ارائه مواد در همایش ها و سمینارها در چند دانشگاه ممتاز است. آیا هر یک از شرکت کنندگان در این سمینارها بپرسید که در آن لوح آمده بود ؟ جورج منتشر شده یک قرص است که منشأ جعل کرده و در حالی که هیچ پیشنهاد که او می دانست که آن جعلی بود یا که از نظر مالی سود که انتشار ایفای نقش کلیدی در بالا بردن ارزش سوال در مورد.

برای سرگرمی لابی با استفاده از مهارت های دانشگاهیان به منظور بالا بردن ارزش اشیاء بود که همیشه بخشی از این طرح است. اسکات Carroll, مدیر سابق, سبز, مجموعه, به من گفت که در بخشی از اولیه کسب و زمین است که او و جانی Shipman شده بود که سبزها در سال 2005 و 2008. دانشگاهیان خواهد پرش در فرصتی برای کار بر روی این متون (برای تقریبا هیچ چیز) و سبزها خواهد درو پاداش های مالی ، به عنوان باستان شناس نیل برودی است گفت: قبل از زمانی که دانشگاهیان کار در unprovenanced آثار آنها افزایش ارزش قاچاق آثار باستانی. به عنوان یک دانشگاهی خودم من فقط می توانم بگویم که ما بخشی از مشکل است.

نه کریستی و نه اندرو جورج بازگشته اند سوالات برای نظر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن