تعطیلات شروع: Telekom را تضمین می کند فاصله لازم در هتل ها با ویژه راه حل های دیجیتال

هتل باز دوباره در سراسر آلمان - اما با محدودیت. Deutsche Telekom پشتیبانی از مدیران هتل ها با خدمات دیجیتالی ب

توسط NEWSCENTERALS در 10 تیر 1399

هتل باز دوباره در سراسر آلمان - اما با محدودیت. Deutsche Telekom پشتیبانی از مدیران هتل ها با خدمات دیجیتالی به طور خاص برای صنعت هتل. آنها کمک به کاهش تماس مستقیم بین مهمانان و کارکنان و گروه های بزرگتر از مهمانان است. و در نتیجه کاهش خطر عفونت برای مهمانان و کارکنان. راه حل آمده از goingsoft یک Telekom تابعه. مهمانان اطلاع رسانی خود را در مورد ظرفیت های آزاد در رستوران. کارکنان هشدار می دهد اگر بیش از حد جمعیت در پذیرش. اتاق خدمات می توان به تماس آنلاین. این کار از طریق هتل تلویزیون های صفحه نمایش و یا از طریق مهمان خود گوشی.

خیاط ساخته شده راه حل های دیجیتال هتل

به منظور ارائه مهمانان با بهترین شکل ممکن دیجیتال, خدمات, Telekom نه تنها ارائه می دهد پایدار زیرساخت ها است. با goingsoft دویچه Telekom در حال گسترش نمونه کارها خود را شامل فرد راه حل های دیجیتال برای هتل و رستوران میباشد. این شامل بسیاری از قطعات:

  • اتصال به اینترنت از طریق فیبر نوری و کابل شبکه با پهنای باند 10 گیگابیت/s را فراهم می کند سریع و جامع WLAN در سراسر هتل. این را قادر می سازد مهمانان هتل به قابل اعتماد با استفاده از تماس های تصویری یا جریان خدمات.
  • فردی WLAN شبکه در کل محوطه هتل می توان یکپارچه به موجود کابل شبکه بدون نیاز به تبدیل.
  • هتل اطلاعات سیستم "HOTAINMENT" را قادر می سازد مدیران هتل ها برای اطلاع رسانی به مهمانان خود را در مورد پیشنهادات ویژه و یا زمان تاج اقدامات - به صورت تمام دیجیتال دستگاه های پایان از تلویزیون به گوشی های هوشمند است.
  • مجله دیجیتال فرمت برای گوشی های هوشمند, تبلت ها و تلویزیون ارائه بهداشتی جایگزین برای چاپ نسخه های.
  • منوها و اتاق خدمات ارائه می دهد می توان بازی را به صورت دیجیتالی در فقط چند قدم - از جمله بصری سیستم سفارش.
  • مناسب شبکه تلفن همراه و ثابت راه حل می تواند اجرا برای تمام عملیات.

Deutsche Telekom در زمان بیش از آن ارائه دهنده خدمات goingsoft در آغاز سال 2019 به گسترش نمونه کارها خود را با اضافی حرفه ای WLAN و راه حل های چند رسانه ای. این راه حل استفاده می شود عمدتا توسط هتل ها و کمپ ها و کنگره مراکز. با این حال مشتریان خود و همچنین شامل بیمارستان ها خانه های بازنشستگی و توانبخشی و سلامت تفریحی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن