'هالیوود' دلخراش ترین عملکرد: چگونه جو Mantello رفت از برادوی افسانه به رایان مورفی, الهه شعر و موسیقی

Rیان مورفی, the King Midas از همه این است که buzzy و پیشگام در سرگرمی به حال zeroed در خود پروژه بزرگ بعدی. هم

توسط NEWSCENTERALS در 15 اردیبهشت 1399

Rیان مورفی, the King Midas از همه این است که buzzy و پیشگام در سرگرمی به حال zeroed در خود پروژه بزرگ بعدی. همانطور که در شاید بزرگترین پروژه: بی پروا تاریخ بازنگری هالیوودی عصر طلایی است که در آن دیوار به شمول و تنوع هم پاشیده 70 سال قبل از پیشرفت در واقع ساخته شده بود—راک هادسون و افتخار? آن را به Netflix با تمام Netflix, پول, Netflix, ستاره, قدرت, Netflix مخاطبان و سایر سابق Netflix خیره.

مورفی نوشته بود یکی از سری پیچیده ترین و دلخراش نقش معینی مجری در ذهن: بازیگر و برادوی مدیر—همانطور که در این برادوی مدیر—جو Mantello. "اولین واکنش من بود," اوه, شما می دانید, من صادقانه فکر می کنم شما می توانید پیدا کردن کسی بهتر...'"

Mantello مورفی می گوید برای اولین بار از نزدیک با او در مورد هالیوود است که برای اولین بار در Netflix بکشد جمعه—Mantello در هیئت مدیره در حالی که دو نفر از آنها مشغول به کار بودند در Netflix فیلم اقتباسی از پسران در گروههای خاردار 1968, گی, دوره قطعه او به کارگردانی جایزه تونی برای بهترین احیای یک بازی سال گذشته است. او reprised helming وظایف برای جریان خدمات reuniting تولید تاریخی ستاره نکردم اصلی بازیگران همه گی بازیگران از جمله جیم پارسونز, Matt Bomer و Andrew Rannells.

مورفی ارسال چند اسکریپت از هالیوود به Mantello که تا به حال تنها عمل به صورت پراکنده پس از برنده شدن در یک تونی برای خود 1993 اولین برادوی به عنوان Louis Ironson های عصبی, گی ضدقهرمان که رها عاشق مبارزه با ایدز در فرشتگان در امریکا: هزاره روش. او فقط به نظر می رسد دو برابر بیشتر در برادوی و در نقش است که شخصا معنی دار به او به عنوان ند هفته انبار-سوزاندن ایدز فعال در سال 2011 را عادی قلبو به عنوان تام Wingfield این شکنجه خیال باف که بال هایی هستند در سال 2017 احیای The Glass Menagerie.

برای تلفن های موبایل مورفی بود eyeing او را برای نقش دیک ساموئلز, hard-خط استودیو اجرایی با سفید بند انگشت گرفتن بر شرکت در رشته کیف پول. در سری دوم قسمت a wide-eyed مدیر جدید (Darren Criss' ریموند Ainsley) زمین یک ستاره خودرو برای چینی-بازیگر آمریکایی آنا ممکن است ونگ (لورا Krusiec) که کیر کدو تنبل در نقطه. هیچ فیلم تیتر یک بازیگر از رنگ همیشه پول در دفتر جعبه را. هیچ کس می خواهد به آن را ببینید.

"من گفتم که من نمی خواهد که فکر من در یک میلیون سال برای این" Mantello می خندد به خاطر سپردن آنچه که او گفته مورفی: "'شما می توانید به من کمک کند ببینید چه می بینید؟"

چه مورفی را دیدم که در آن شخصیت بود.

به عنوان کسانی که در اطراف دیک خطر همه چیز را برای تغییر سیستم جزر و مد شستشو بر او و او شروع به سوال و تشخیص چیزهایی که در مورد خود است که او هرگز دیده و یا در نظر گرفته شود. در 57 سال او متوجه می شود او همجنسگرا است. نه تنها که او نمیخواهد به زندگی در جهان, اجازه دهید به تنهایی کار در یک استودیو که در آن است که پنهان بماند و یا منبع شرم آور است. استودیوی خود و موقعیت می توان او را و او که قرار بود به استفاده از آن -- و این است که هیچ شاخی کمی اغراق به تغییر چگونه مردم جهان را ببینید.

"رایان گفت: صبور باش و بهش اعتماد" Mantello می گوید.

پرسید: اگر او را دوست دارد بازیگری Mantello شروع کننده خود "جالب... آیا من آن را دوست دارم... Hmm.." فرود در قدردانی از رفاقت خود را به عنوان پاسخ. "آن را نیز مورد مصرف در چالش چیزی که من می ترسم."

زمانی که Mantello نیمه شوخی به مورفی که او احتمالا می تواند پیدا کردن کسی بهتر است برای بخشی از آنچه او اشاره نمی کند این است که او احتمالا می تواند داشته باشد همچنین او ارائه یک لیست از رقیب بیش از حد. او کار می کرد با همه آنها را.

وجود دارد احتمالا معیارهای مختلفی کسی می تواند با استفاده از کمیت آنچه به منزله یک موفقیت کارگردان تئاتر. Mantello به احتمال زیاد رضایت همه آنها را با superlatives.

به طور طبیعی وجود موفقیت تجاری. به این منظور Mantello کارگردانی ستمکاران.

آن را لذت بخش ترین تجربه خلاق و حرفه ای خود را. "وجود دارد پیچیده شخصیتهای درگیر و من جوانتر بود و من در تلاش بود برای دفاع از خودم" او یک بار گفت. با اینحال از آن ساخته شده $1 میلیارد سریع تر از هر موزیکال در برادوی تاریخ است. آن را نه تنها ضربه به سرپیچی از جاذبه. او گروگان جولیا رابرتز' فیلمهای برادوی اولین و فروخته Matthew Broderick-Nathan Lane, عجیب و غریب, زن و شوهر , reunion. پسران در گروه بود یک ضربه هنگامی که آن را در سال گذشته زد.

اگر انتقادی تمجید است متریک دو Tony Awards او برای کارگردانی (2003 را به من و 2004 را ترور) به صحبت می کنند است. اما غنائم یک چیز هستند. این hosannahs که آواز برای انسان ها, دیگر کویر شهرستانها, Glengarry Glen Ross, من خوردن شما آخرین: چت با سو Mengers, دیگر, محل, نوامبر, و ریتز دیگری هستند. 2018 احیای سه زنان بلند قد او کارگردانی در نظر گرفته شد مذهبی برای زیارت فرهنگی فکر نیویورکی.

یا آنچه در مورد prolificity? Mantello نصب شده 31 تولیدات در برادوی پس گرفتن کارگردان پا, مرطوب, با سال 1994 را در کوتاه مدت چه ' اشتباه با این تصویر? آن سنگ پله به پروژه که در تعریف اولیه خود را حرفه ای به عنوان یک مدیر و تاثیر عمیقی بر زندگی او: Terence McNally را دوست دارم! بگیریم! شفقت!, حدود هشت مردان همجنسگرا که جمع آوری یک بار در تابستان در طول ایدز طاعون.

McNally درگذشت در ماه مارس از عوارض ناشی از کوروناویروس. مثل همه چیز این روزها همه گیر و متعاقب آن جهانی shutdown گذاشته مضطرب زمینه به گفتگو. این که چرا ما نیز خوشحالم که برای یک دلیل برای خنده.

مثل همه گی مردان خاص که دوشنبه تعارفات آمد در قالب شایعات قبلی شب را تولد 90 ادای احترام کنسرت به Stephen Sondheim یک نزدیک به سه ساعت شادی تقلا از اجرای برنامه از امثال Bernadette Peters, Patti LuPone و مریل استریپ آغاز شده است که یک ساعت دیر پس از یک آتش بازی نشان می دهد از ویژگی های snafus. "این بسیار شگفت انگیز بود," او می خندد "پس از آن در نهایت آغاز شده..."

او خواستار از Hamptons جایی که او عقب نشینی با دوست پسر بعد از برادوی بسته درهای خود را به طور نامحدود. در زمان او انجام داده بود نه پیش نمایش از احیای who's Afraid of Virginia Woolf? که او کارگردانی بازیگران Laurie Metcalf. تولید اولین اعلام رسمی COVID ناشی از بسته شدن. متکالف بود قرارداد برای بازگشت به فیلمبرداری ABC Roseanne اسپین آف تیاو Conners در پاییز با فرض تولید مجاز است به رزومه و آن را نمی احساس های مالی برای به تاخیر انداختن اجرا محدود به طور نامحدود.

"وجود دارد پیچیده شخصیتهای درگیر و من جوانتر بود و من در تلاش بود برای دفاع از خودم"

جو Mantello در کارگردانی 'ماهواره'

Mantello می گوید او مارتا بهترین عملکرد او تا کنون داده و آن را از همه بیشتر برش که آن را هرگز به طور رسمی افتتاح شد.

آن را ستایش بالا از مردی که به کارگردانی Metcalf به دومین جایزه تونی در سال 2018 (سه Tall Women), کمک های خود را با سنگ تیز کردن یک الهامی هیلاری Cliton سال گذشته (هیلاری و کلینتون) و در راس دو از بزرگترین مرحله نقش (2008 را در ماه نوامبر 2013 را جای دیگر). آه و او را در رکورد در کاغذ رکورد crowning او 1984 عملکرد در مومیایی کردن در جلعاد "بهترین مرحله اقدام او تا کنون دیده ام." به نوبه خود او را در کسانی که ترس... این بود که خوب است.

"این ممکن است دوباره در شکل دیگری برای یک اجرای کوتاه جایی," او می گوید. "کسی چه می داند ؟ بدیهی است که این بسیار ناامید کننده است اما در این طرح از چیزهایی که شما می دانید, آن را بدترین چیزی که در جهان در آن زمان بود."

آن است که تقریبا دو سوم از راه را از طریق فصل زمانی که هالیوود's بهترین صحنه می گیرد. این نقش در مقایسه با بقیه سری که حرکت می کند در یک نیرو محل به عنوان سربازان تجمع به تصویب تغییر قرار داده و در ضرب المثلی نشان می دهد. عمل کند. ارتش اضافی و فک انداختن مجموعه را چند دقیقه خاموش.

دوربین تبدیل به Mantello را و هلند تیلور الن Kincaid یک مصاحبه اجرایی و بهترین دوست خود اقدام دو دست در اتاق نشیمن خود را. آنها به اشتراک گذاشته ام عشق عمیقی برای هر یک از دیگر در دهه های متصل در مفصل ران به عنوان آنها صعود استودیو صفوف. او باعث می شود یک پاس در کارشناسی است. هر دو آنها مسن تر. شاید آن زمان آنها سعی کنید به چیزی بیشتر ؟

او rebuffs او پیشبرد دل که او ممکن است خجالت او فقط به عنوان او است که او ممکن است خراب دوستی خود را. او می پرسد اگر او همجنسگرا است. او نمی داند که چگونه برای پاسخ به. "من فقط نمی تواند با هر کسی." او سراسیمه از خروج از آنچه که ممکن است بیشتر دلخراش, بهترین عمل در سری.

"من می دانم که افرادی مانند این است که یک سری از سازش در زندگی خود" Mantello می گوید. "من واقعا هرگز حتی فکر او را مستور آنجا که او فقط تعطیل که بخشی از قلب خود را. آن همه چیز در مورد کار و این همه در مورد یک نوع از یک خط پایین ذهنیت چه چیزی بهترین را برای استودیو. "من فقط میخوام تعطیل است که بخشی از زندگی شخصی من است.'"

Mantello خود بیرون آمدن فرایند آمد خود را با مبارزات خود ، اما آن را نیز بسیار پیش از آن در زندگی است.

او در Rockford Illinois, قدیمی ترین سه برادر در یک خانواده کاتولیک. وجود دارد پس از آن که او سر و صدا قفس در مورد کلیسا نگرش نسبت به چیزهایی مانند همجنسگرایی هنوز مطمئن شوید که آن را از آمد و یا اگر او حتی آگاهی از هویت خود را رتبهدهی نشده است.

"برای برخی از این دلیل من عمیقا شرمنده از تئاتر در اوایل" او به یاد می آورد در سال 2013 ، "من فکر می کنم آن را تا به حال به این رشد حس من همجنسگرا هستم, اگر چه من نمی توانست با قرار دادن یک کلمه به آن را به عقب پس از آن. جایی که من بزرگ شده, پسران بازی های ورزشی. هنگامی که خانم ویندزور نوشت: در سالنامه "آیا شما تا کنون در نظر گرفته شغلی در تئاتر ؟' آن را به معنای واقعی کلمه بود مانند او نوشت: کلمه " بچه.'"

او با حضور در کارولینای شمالی دانشکده هنر, که در آن او تخمین می زند آن را در زمان حدود یک هفته برای رفتن از راست به "شاید من bisexual" به شناسایی ، او وارد نیویورک در سال 1984 و داوطلب برای سلامت مردان همجنس گرا بحران' "سیستم دوستان" بازدید و مراقبت از بیماران مبتلا به ایدز بودند که در طرد و یا رها شده توسط خانواده و دوستان است.

"من می دانم که افرادی مانند این است که یک سری از سازش در زندگی خود را. من واقعا هرگز حتی فکر او را مستور آنجا که او فقط تعطیل که بخشی از قلب خود را."

جو Mantello خود را در "هالیوود" شخصیت کیر

"من احساس می کنم بسیار خوش شانس به این معنا که من هرگز احساس برگزار شد به دلیل تمایلات جنسی من," او می گوید. "به انجام فرشتگان در امریکا زمانی که من—وای خدا چقدر پیر شده بود من—thirtysomething. آن را هرگز به یک سوال. آن چیزی نیست که من با تلاش."

همکاری این چند سال اخیر با رایان مورفی او را مجذوب شده است و با راه هایی که در آن خالق حرفه ای و سفر را از طریق هالیوود بود تحت تاثیر تمایلات جنسی خود. پس از رسیدن به محل از قدرت او برگزار درب باز برای دیگران به دنبال چیزی است که Mantello می گوید تحت تاثیر قرار و لمس او.

"را به عنوان آن را می گوید در هالیوود , اسکریپت گاهی اوقات شما فقط باید در اتاق. و برای یک مدت طولانی, مردم, نمی, دسترسی به اتاق. که از تئاتر من هرگز احساس بسته خروج از اتاق به دلیل تمایلات جنسی من قطعا."

"برای بسیاری از دلایل دیگر که نسبتا معمولی..." او می خندد. "اما نه به خاطر تمایلات جنسی من است."

هر زمان یک فرد همجنسگرا رسیدن به یک سطح معینی از قدرت و فرصت در هالیوود, تمایلات جنسی خود را تمایل به تسلط بر مکالمه به عنوان یک نقطه از شیفتگی—خاص "چگونه آنها آن را انجام دهید ؟" marveling در غلبه بر شانس. اما آن را یک موضوع خاص مورد علاقه با Mantello در برگشت از هنجار به دلیل حرفه ای خروجی بیشتر از زندگی خصوصی خود را.

داشتن ستاره دار در, تونی کوشنر را فرشتگان در امریکا نقش کارگردانی Terrence McNally را دوست دارم! بگیریم! شفقت!, ستاره دار لری کرامر را عادی قلبو کارگردانی مارت کراولی را در گروهاو را در موقعیت منحصر به فرد از داشتن نقش محوری در آوردن به زندگی چه هستند تا حد زیادی در نظر گرفته چهار منی گی نمایشنامه تئاتر.

این یک علامت پاک نشدنی را ترک جامعه و فرهنگ—و تمایز است که Mantello بیش از حد فروتن به تعامل با بیش از حد به طور جدی در خارج از ستایش شجاعت و سهم نویسان که برای او "شد فقط یک کشتی است."

اما کار در هالیوود و پسران در گروه بازگشت به عقب را به تحریک برخی از چیزهایی. پسران در گروه است پس از آن برای اولین بار نصب در سال 1968 تکامل را به یک میله رعد و برق کار با برخی از balking در آن شخصیت های برهنه خود نفرت در مورد تمایلات جنسی خود را. هالیوود است که مجموعه بیست سال قبل از لایروبی تا نگرش فرهنگی در مورد همجنس گرایی ، از طریق حفر تاریخچه excavates ایده های در مورد آنچه گی شرم و خود نفرت به معنی امروز.

"من همیشه فکر می کنم جالب است به درک در یک نوع باستان شناسی, راه, تاریخ ما و آنچه ما پدید آمده و از آنجا که در برخی از راه من احساس می کنم که ما به ارث برده اند برخی از آن شرم," او می گوید. "این به آن معنا نیست که در آن وجود دارد و آن را در حال حاضر در زندگی روزمره ما. اما از آن ساخته شده است به پارچه جهان در برخی از راه."

"این در حال تغییر است و آن را ادامه خواهد داد به تغییر و جهان به جلو حرکت خواهد کرد اما هنوز هم وجود دارد. بنابراین شما می دانید که کار بر روی چیزی مانند پسران در گروهمن فکر کردم خوب, ویژگی بسیار متفاوت است اما پویایی به نظر نمی رسد که همه متفاوت برای من است."

پسران در گروه انجام شده است فیلمبرداری شد و هدف برای یک سقوط جایزه-فصل انتشار هر چند Mantello اذعان می کند که هیچ کس نمی داند چه اتفاقی خواهد افتاد در حال حاضر که یک علامت سوال بزرگ خالکوبی کرده است و بیش از صنعت سرگرمی. (هر چند او درخواست شده است.) او می گویند که او فکر می کند این فیلم بسیار خوب با پرستاره بازیگران ارائه حتی بهتر از اجرای آنها در صحنه است.

جالب است به نظر در متن یک مکالمه به پایان رسیده هالیوودکه پسران در گروه علائم تنها ویژگی دوم فیلم که جشن کارگردان تئاتر به گروگان. اگر کسی که Mantello است که اغلب نسبت به مایک نیکولز که آنها انشعاب دومی است سفر از تخته برای صفحه نمایش بزرگ به هیاهو و مشهور توجه هیاهو که Mantello معروف شانه خالی.

"من فکر می کنم مردم همیشه بهت زده به نظر می رسد که زمانی که شما در رسیدن به یک نقطه در تئاتر آنها فکر می کنم از آن به عنوان یک سنگ پله به آنچه که در نهایت این جایزه است که کارگردانی یک فیلم," او می گوید. "من فقط احساس نکرده است."

او تنها قبلی در آن کارگردانی 1997 اقتباس از عشق! بگیریم! شفقت! soured او را در این صنعت است. بودجه کوچک بود. آنها خارج از مونترال و تا به حال تنها 21 روز به انجام آن در طول 18 از آن بارید. استودیو ارائه شده کمی پشتیبانی می کند.

زمانی که او و مورفی آورده پسران در گروه به برادوی مورفی اشاره کرد که هدف این بود که برای انجام یک نسخه فیلم پس از, که Mantello خار به تمرکز بر روی کاری که در دست. هنگامی که آن را به یک واقعیت تبدیل شد اما او دوست داشت تجربه. آن را خوب به در مدار رایان مورفی, به نظر می رسد.

"من دوست دارم به آن را دوباره. ما را ببینید" او می خندد ناگهان به خاطر سپردن تحت شرایطی که ما در حال صحبت کردن به. "در حال حاضر من ممکن است به چه برادوی بسته..."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن