بازماندگان هولوکاست اصرار Facebook برای حذف انکار پست

برجسته بازماندگان هولوکاست از جمله آلمان شارلوت Knobloch باید پیوست یک کمپین جهانی به فشار Facebook برای سرکوب

توسط NEWSCENTERALS در 8 مرداد 1399

برجسته بازماندگان هولوکاست از جمله آلمان شارلوت Knobloch باید پیوست یک کمپین جهانی به فشار Facebook برای سرکوب محتوای آن را انکار نسل کشی نازی ها نسبت به یهودیان است.

بازماندگان هولوکاست در روز چهارشنبه راه اندازی یک کمپین آنلاین تماس در Facebook مدیر عامل مارک زوکربرگ به حذف پست ها از رسانه های اجتماعی پلت فرم است که انکار نازی مرگ 6 میلیون یهودی.

این #NoDenyingIt کمپین گفت: آپلود یک ویدئو شامل یک بازمانده حساب هر روز به Facebook به لابی برای انکار پست به طبقه بندی شده به عنوان سخنرانی نفرت و ممنوع است.

با هماهنگی مستقر در نیویورک کنفرانس یهودی مواد ادعا می کند در برابر آلمان, فیلم ها نیز خواهد شد ارسال شده به توییتر و Facebook متعلق به Instagram.

سابق نازی اس اس گارد محکوم در آلمان 'گذشته' هولوکاست محاکمه

هدف قرار دادن سخنرانی نفرت

زوکربرگ که خود را یهودی موجب اعتراض در سال 2018 زمانی که او گفت: tech سایت Recode که Facebook نباید خود حذف پست ها از منکران هولوکاست و یا جلوگیری از آنها را. او گفت که او در بر داشت از جمله مطالب "عمیقا توهین آمیز" اما "در پایان روز, من باور نمی کنم که پلت فرم ما را باید که چون من فکر می کنم چیزهایی وجود دارد که افراد مختلف اشتباه است."

زوکربرگ بعد از آن صادر روشن پس از واکنش گفت: "من کاملا نمی به قصد دفاع از قصد از افرادی که انکار [هولوکاست]."

تحت سیاست Facebook طول می کشد پایین این پست در کشورهایی مانند آلمان, فرانسه و لهستان که در آن انکار هولوکاست غیر قانونی است. در جای دیگر مطالب تحت نظارت است و نه تنها به حذف اگر آن را نقض پلت فرم استاندارد به عنوان مثال با ضلالت به بیان نفرت و یا تحریک به خشونت است.

"ما را به پایین هر پست که جشن, دفاع, و یا تلاش برای توجیه هولوکاست" Facebook آسوشیتدپرس گفت.

"همان می رود برای محتوایی که مسخره هولوکاست قربانیان متهم قربانیان دروغ گفتن در مورد جنایات spews نفرت و یا طرفداران خشونت علیه مردم یهودی در هر راه. پست ها و مقالات است که انکار هولوکاست اغلب نقض یک یا بیشتر از این استانداردها و برداشته شده از Facebook."

بیشتر بخوانید: اتحادیه اروپا تهدید سخت تر نفرت گفتار قوانین پس از Facebook جلسه

'این یک دروغ آن را افترا'

ادعای کنفرانس یک انجمن از سازمان های یهودی که مذاکره ادعای غرامت از آلمان برای قربانیان هولوکاست گفت: #NoDenyingIt پروژه با هدف نشان می دهد که انکار نسل کشی نقض Facebook دستورالعمل.

"در آلمان یا اتریش افراد به زندان برود اگر آنها را انکار هولوکاست زیرا می دانند که این یک دروغ آن را افترا," بازمانده اوا Schloss آسوشیتدپرس گفت. به 91 سال در پیام های تصویری برای فیس بوک نوشته شده بود به کمپین صفحات در روز چهارشنبه.

Schloss فرار او از خانه و شهر وین برای هلند قبل از جنگ — در حال رشد در همان ساختمان به عنوان Anne Frank; مادر او ازدواج مشهور diarist پدر اتو فرانک پس از جنگ — اما خانواده او شد و در نهایت گرد و فرستاده شده در سال 1944 به آشویتس. در حالی که Schloss و مادرش از اردوگاه مرگ پدر و برادر کشته شدند.

"چگونه کسی می تواند واقعا شک آن ؟ که در آن 6 میلیون نفر ؟ وجود دارد ده ها هزار نفر از عکس های گرفته شده توسط خود نازی ها. آنها با افتخار از آنچه آنها انجام می دهند," او گفت:.

Facebook نیز زیر آتش آمده از حقوق مدنی در آمریکا گروه که سازمان تبلیغات تحریم از پلت فرم در اوایل این ماه. بیش از 400 مارک امضا برای این کمپین به فشار بیشتر برای مراحل بتن برای جلوگیری نژادپرستانه نوشته ها و سخنرانی نفرت از سایت.

برجسته آلمانی یهودی رهبر شارلوت Knobloch که جان سالم به در هولوکاست با رفتن به مخفی به عنوان یک دختر جوان گفت: او شرکت در #NoDenyingIt کمپین زیرا بسیاری از نسل جوان تکیه بر سیستم عامل رسانه های اجتماعی برای دریافت اطلاعات خود را. از این رو رسانه های اجتماعی شرکت ها "خاص مسئولیت" او گفت: AP.

ادامه مطلب: منکران هولوکاست: نافی تاریخچه

nm/msh (AP dpa)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب