صفحه اصلی زندگی در مستند: فن آوری, تنش ها و اهداف

تعداد 25-34s که مایل به پایان دادن به یک رابطه سه برابر شده پس دسامبر 2019مالکیت خانه آرزوهای کاهش یافته به دو

توسط NEWSCENTERALS در 12 خرداد 1399
  • تعداد 25-34s که مایل به پایان دادن به یک رابطه سه برابر شده پس دسامبر 2019
  • مالکیت خانه آرزوهای کاهش یافته به دور یک چهارم در میان غیر صاحبان املاک
  • 85 درصد از ساکنان انجام شده پیشرفت های اصلی در طول مستند
  • تماس تصویری استفاده افزایش یافته است و 26 درصد در میان بیش از 55s

جدید Aviva مطالعه می دهد یک نگاه اجمالی به زندگی تحت مستند با روابط خواص و مالکیت خانه آرمان همه نهفته است.

بیمه گر مصاحبه با بیش از 2000 نفر از ساکنان بریتانیا در ماه مه سال 2020 – شش هفته به مستند – در مورد زمان رفتارها و اهداف آینده است. انتخاب و یافته ها در مقایسه با مشابه Aviva از بررسی های انجام شده در ماه دسامبر 2019. این تحقیقات نشان داد:

خانه دریافت یک تماس از TLC

هشتاد و پنج درصد از ساکنان بریتانیا انجام, بهبود صفحه اصلی, فعالیت های در طول مستند دوره با decluttering اثبات محبوب ترین وظیفه انجام شده بیش از نیمی از جمعیت (56%).

باغبانی آمد نزدیک دوم با 52 درصد از ساکنان بریتانیا تست کردن انگشتان دست خود را سبز, در حالی که بیش از یک چهارم (26 درصد) را با استفاده از زمان برای تزئین خانه است.

قبلی Aviva مطالعه نشان داد هفت در 10 مالکان نادیده گرفته و مشکلات خواص خود را.

21% - با زمان بیشتری را در خانه یک پنجم خانهدار باید پنجه تعمیر و نگهداری خانه مسائل در طول مستند.

روابط تحمل فشار به مردم طلب فضا

در حالی که خانه های ممکن بهره بسیاری از روابط احساس فشار است. تعداد افراد سالخورده 25-34 که مایل به پایان دادن به یک رابطه به طور چشمگیری افزایش یافته است در ماه های اخیر. در دسامبر 2019 تنها 2 درصد از 25-34 ساله بود قصد دارد برای پایان دادن به یک رابطه. این بود افزایش یافته و به 7 ٪ در ماه مه سال 2020 است. کوچکتر را افزایش می دهد همچنین می تواند در سایر گروه های سنی در این مدت: 3% به 5% برای افراد سن 16-24 و 2 درصد به 3 درصد در میان گروه سنی 35 تا 44.

شاید قابل پیش بینی بسیاری از افرادی که مایل به صرف زمان بیشتری را با خانواده خود کاهش یافته است, از 39 درصد در ماه دسامبر 2019 به 35 درصد در ماه مه سال 2020 است. این روند حتی بیشتر مشخص شده در میان مردم سالخورده, 25-34, که در آن در صد سقوط از 40 درصد به 27 درصد و در گروه سنی 35 تا 44 (48% به 35%).

تعداد زیادی از مردم در این گروه سنی مایل بیشتر زمان خود را نیز کمی افزایش یافته که نسبت خانهدار که مایل به گسترش خود را به خواص نشان می دهد تمایل برای فضای شخصی.

مالکیت خانه آرمان منتقل کرده اند

Aviva تحقیقات از دسامبر 2019 یافت که 68 درصد از مالکان غیر امیدوار به خرید یک ملک در آینده است.

52 درصد از غیر صاحب خانه در انگلستان شرکت آرمان را به اموال خود را.

در خط با این تعداد تحت-25s امید به روی نردبان اموال در پنج سال آینده از کاهش 35 درصد در دسامبر 2019 به 27 درصد در ماه مه سال 2020 است.

تعدادی از خانواده ها به دنبال تجارت به یک بزرگتر اموال نیز کاهش یافته است از 10 درصد به 8 درصد پیشنهاد فعلی بازار مسکن باعث شده است مردم برای قرار دادن برنامه در خود نگه دارد.

مستند تغییر کرده است راه ما با استفاده از خدمات آنلاین

این Aviva مطالعه همچنین نشان می دهد که مستند شتاب راه ما با استفاده از خدمات آنلاین و فن آوری های ویدئویی. قبل از Covid-19 شیوع 30% از ساکنان بریتانیا در سن 55+ تماس های تصویری استفاده می شود. این در حال حاضر افزایش یافته است به 38 درصد از این گروه سنی افزایش 26 درصد است.

آنلاین خرید مواد غذایی نیز افزایش یافته است که در این رده سنی از 36 درصد قبل از مستند به 38% در - هر چند آن را بطور قابل توجهی کاهش یافته است به طور کلی از 46 درصد به 37 درصد نشان می دهد مردم ممکن است به سختی به دست آوردن تحویل اسلات.

جالب است که تعدادی از اینترنت-دستگاه های فعال در انگلستان خانوار از افزایش 10.3 در دسامبر 2019 به 11.6 در مارس سال 2020 است.

در حالی که تکنولوژی ثابت شده است بسیار مهم در طول مستند به حفظ خدمات کسب و کار و ارتباطات اجتماعی وجود دارد تعدادی از مناطق که در آن استفاده از آنلاین را به طور چشمگیری کاهش یافته. فقط 29 درصد از مردم بریتانیا باید خرید برای لباس های آنلاین در طول مستند در مقایسه با 69 درصد تحت شرایط عادی است. آنلاین غذای آماده سفارشات تقریبا نصف شده و از 50 درصد به 27 درصد در حالی که قرار ملاقات رزرو (به عنوان مثال بهداشت رستوران ها) باید - طبعا - منقبض شده از 50 درصد به 10 درصد.

در حالی که وجود دارد هیچ pre-مستند مقایسه آنلاین اوقات فراغت تحصیل و خدمات نیز ثابت شده محبوب ترین ها در هفته های اخیر:

خدمات آنلاین نسبت UK, بزرگسالان با استفاده از lockdown

دستور العمل 30%

بازی 25%

باغبانی / DIY خرید 21%

قمار 11%

گرت Hemming, MD, شخصی, خطوط, Aviva به طور کلی بیمه می گوید:

"اثرات مستند, far-reaching, هر دو عملا و عاطفی است. بسیاری از مردم شده است استفاده زیادی از وقت خود را در خانه نگهداری و بهبود خواص آنها و باغ. دیگران در آغوش فن آوری های جدید, کار از خانه و نگه داشتن در تماس با عزیزان. اما وجود داشته اند چالش های بیش از حد با مردم ولع مصرف زمان برای خود و بیشتر فضای شخصی.

"به عنوان مستند آغاز می شود به سهولت آن میراث است که به احتمال زیاد همچنان به عنوان رفتارهای جدید تبدیل به هنجار شده است. اگر مردم تغییرات قابل توجهی در خانه - این که آیا این به معنی خرید تکنولوژی های جدید ساخت ملک قابل توجهی بهبود و یا حتی تغییر ترتیبات زندگی – این مهم است که مردم نگه داشتن خانه خود را بیمه گر اطلاع داده تا آنها را به پوشش مناسب در محل.

"به عنوان عبارت می رود تنها چیزی که ثابت است تغییر" پس ما را تشویق مشتریان به تماس با بیمه خود را به عنوان وضعیت خود تکامل."

-به پایان می رسد-

یافته ها در درجه اول با توجه به Aviva-سفارش بررسی 2,020 بزرگسالان به طور تصادفی انتخاب شده از سراسر انگلستان انجام شده در ماه مه سال 2020 توسط Censuswide پژوهش است. مقایسه داده های گرفته شده از یک Censuswide مطالعه 4,004 به صورت تصادفی انتخاب شده و ساکنان بریتانیا انجام شده در ماه دسامبر 2019.

  • برای اطلاعات در مورد چگونه Aviva کمک به مردم و مشتریان و جوامع نهفته COVID-19 بازدید: www.aviva.com/covid-19-our-response/
  • Aviva پیشرو بین المللی پس انداز بازنشستگی و بیمه کسب و کار. ما وجود داشته باشد باید با افرادی که آن را واقعا مهم در سراسر زندگی خود را – برای کمک به آنها بهترین استفاده را از زندگی است. ما شده اند به مراقبت از مردم برای بیش از 320 سال, در راستای هدف ما از بودن با شما امروز برای فردایی بهتر'.
  • چشم انداز ما این است برای به دست آوردن اعتماد مشتریان به عنوان بهترین مکان برای ذخیره کردن برای آینده حرکت بازنشستگی و مطمئن شویم که آنچه برای آنها اهمیت بیشتری دارد. در سال 2019 ما پرداخت £33.2 میلیارد دلار در ادعا و مزایای نمایندگی از ما 33.4 میلیون مشتریان.
  • ما از طریق پنج بخش کسب و کار: سرمایه گذاری و پس انداز و بازنشستگی; انگلستان زندگی; کل بیمه; اروپا زندگی; و آسیا زندگی و تمرکز بر سه اولویت های استراتژیک: تحویل مشتری بزرگ نتایج اکسل در اصول و سرمایه گذاری در رشد پایدار.
  • کل گروه دارایی های تحت مدیریت در Aviva گروه هستند £510 میلیارد و پرداخت بدهی II سرمایه مازاد است £12.6 میلیارد (FY19). ما سهام پذيرفته شده در بورس لندن است و ما یک عضو شاخص FTSE 100.
  • برای جزئیات بیشتر در مورد آنچه ما انجام کسب و کار ما و چگونه ما کمک به مشتریان ما بازدید www.aviva.com/about-us


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب