هنگ کنگ فعال ناتان قانون می گوید او فرار کرد شهرستان

قانون گفت که او فرار کرد و در خارج از کشور با توجه به پکن امنیت ملی قانون اعمال شده در این شهرستان است. اطلاعی

توسط NEWSCENTERALS در 12 تیر 1399

قانون گفت که او فرار کرد و در خارج از کشور با توجه به پکن امنیت ملی قانون اعمال شده در این شهرستان است. اطلاعیه خود آمد و به عنوان دولت های محلی ساخته شده است یکی از محبوب ترین شعارهای این شهر طرفدار دموکراسی تظاهرات غیر قانونی است.

ناتان قانون برجسته در هنگ کنگ فعال روز پنجشنبه اعلام کرد که او فرار کرد و در خارج از کشور در پاسخ به یک جارو امنیت قانون اعمال شده توسط پکن.

"من در حال حاضر در سمت چپ هنگ کنگ و ادامه کار وکالت در سطح بین المللی" قانون گفت: در Facebook. "بر اساس ارزیابی ریسک نخواهم آشکار بیش از حد در مورد شخصی من محل نگهداری و وضعیت در حال حاضر."

اطلاعیه خود آمد و به عنوان دولت های محلی منتشر شد بیانیه ای که تایید محبوب ترین ها در اعتراض به شعار "آزادی هنگ کنگ انقلاب, از زمان ما" بود و در حال حاضر غیر قانونی تحت قانون تامین.

که تبدیل به یکی از برترین عبارات شعار جمعیت معترضان طرفدار دموکراسی و به اشتراک گذاشته شده در آگهی. در بیانیه ای در هنگ کنگ گفت: دولت عبارت بود در حال حاضر به دلیل غیر قانونی آن "شامل نشانه ای از هنگ کنگ استقلال یا بیگانه هنگ کنگ از چین و یا تغییر وضعیت حقوقی آن و یا اخلال دولت است."

ادامه مطلب: چین امنیت قانون: پایان هنگ کنگ نیمه مستقل ،

"من امیدوارم که آن روز خواهد آمد که من می تواند بازگشت'

قانون بود فریاد زد: این شعار در پیامی تصویری به کنگره آمریکا کمیته روز چهارشنبه در مدت کوتاهی پس از امنیتی جدید قانون اثر صورت گرفت. همچنین در روز چهارشنبه برای اولین بار بازداشت شد و تحت قانون جدید عمدتا از معترضان که داشت به در اختیار داشتن طرفدار استقلال پرچم یا برچسب.

در یک Facebook, پست, قانون نیز توضیح داده شده خیره در هنگ کنگ به عنوان هواپیما خود را به پرواز دور. "به من نگاه کردن در شکوه از هنگ کنگ از هواپیما این تصویر را تبدیل به یک صحنه فراموش نشدنی در ذهن من," او نوشت. "من امیدوارم که آن روز خواهد آمد که من می تواند بازگشت به هنگ کنگ دوباره و من هنوز هم می تواند این باشد که مرد جوان که فراموش نکرده در مورد آرمان های اولیه خود را."

"من آرزو می کنم هنگ کنگ بهترین, و من امیدوارم که این افتخار را به بازگشت به شهر به زودی," او گفت:.

قانون یک عضو موسس Demosisto یک طرفدار دموکراسی در هنگ کنگ اعلام کرد استعفای خود را از این گروه همراه با برجسته فعال جاشوا وونگ در اوایل این هفته. در حال حاضر منحل Demosisto به نام دموکراسی و هنگ Kongers به بیشتر ورودی در چگونه این شهرستان اجرا شده است.

هر دو قانون و ونگ دوبله شد به عنوان "دست سیاه" و جدایی طلبان که به توطئه برای تضعیف چین است. هر دو از فعالان ابراز ترس که آنها می تواند به شدت بر اساس قانون جدید که قانون شکنان براندازی, secessionism تروریسم و تبانی با نیروهای خارجی.

lc/rs (AFP ایسنا)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب