هنگ کنگ میله 12 نامزدهای اپوزیسیون از انتخابات

هنگ کنگ مقامات صلاحیت 12 نامزدهای اپوزیسیون از در حال اجرا در انتخابات آینده با فعال جاشوا وانگ گفت که او در م

توسط NEWSCENTERALS در 9 مرداد 1399

هنگ کنگ مقامات صلاحیت 12 نامزدهای اپوزیسیون از در حال اجرا در انتخابات آینده با فعال جاشوا وانگ گفت که او در میان آنها است. دولت رد اتهامات "سیاسی سانسور."

حداقل 12 نامزدهای اپوزیسیون نمی خواهد بود قادر به اجرا در انتخابات هنگ کنگ مقننه در ماه سپتامبر و بیشتر نامزدها می تواند منع می شود به زودی مقامات گفته اند که در روز پنج شنبه. دولت با اشاره به دفاع از خود مختاری خواستار مداخله خارجی و "ابراز اعتراض در اصل" به بحث جدید امنیت ملی قانون به عنوان دلایل ممنوعیت.

محبوب هنگ کنگ فعال جاشوا وانگ گفت که او نیز در میان 12 منع سیاستمداران با وجود پیروزی خود را در اولیه رای گیری برگزار شد در دموکراسی بلوک.

"بهانه ای استفاده می کنند این است که من توصیف [امنیت ملی قانون] به عنوان یک شدیدی قانون" 23 ساله رهبر سیاسی گفت.

او اضافه کرد که پکن "صحنه بزرگترین-همیشه سرکوب این شهرستان در انتخابات با رد صلاحیت نزدیک به تمام طرفدار دموکراسی دونده از جوان مترقی گروه سنتی احزاب میانه."

عصر جدید برای انتخابات بعدی

دولت محلی در این مستعمره سابق بریتانیا رد اتهامات از "هر گونه سیاسی با سانسور و محدودیت آزادی بیان و یا محرومیت از حق به ایستادگی برای انتخابات به ادعای برخی از اعضای جامعه."

ادامه مطلب: هنگ کنگ از ساکنان ترک, اگر آنها می

سپتامبر انتخابات برای اولین بار برگزار می شود و پس از چین تصویب قانون تامین در ماه گذشته. این قانون تحت فشار قرار دادند از طریق پس از ماه ها تظاهرات ضد پکن ناآرامی در هنگ کنگ باعث می شود تجزیه و براندازی مجازات حبس از یک زندگی در زندان است. علاوه بر این برای مقابله با تجزیه طلبی و تروریسم همچنین اهداف "تبانی" با قدرت های خارجی ،

یک روز پس از قانون به اثر رفت وانگ شدت پایین به عنوان رئیس دموکراسی گروه Demosisto از نگرانی او خواهد بود هدفمند تحت قوانین جدید ،

در روز پنج شنبه او را متهم به پکن نشان دادن "در مجموع بی توجهی به اراده Hongkongers" و زیر پا گذاشتن "بر این شهر آخرین ستون از محو استقلال است."

dj/اس ام اس (AFP dpa رویترز)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن