هنگ کنگ مقدماتی: آنچه شما نیاز به دانستن

بیش از 600 ، 000 نفر در هنگ کنگ طرفدار دموکراسی حزب مقدماتی بیش از آخر هفته. قوه مقننه چینی منطقه ویژه اداری خ

توسط NEWSCENTERALS در 23 تیر 1399

بیش از 600 ، 000 نفر در هنگ کنگ طرفدار دموکراسی حزب مقدماتی بیش از آخر هفته. قوه مقننه چینی منطقه ویژه اداری خواهد بود تازه انتخاب شده در سپتامبر.

چه شد انتخابات مورد ؟

هنگ کنگ مقدماتی برگزار شد برای انتخاب مهمترین نامزد از احزاب دموکرات برای انتخابات به هنگ کنگ مقننه در سپتامبر سال 2020 است.

چه چیزی باعث مقدماتی بسیار ویژه?

مقدماتی صورت گرفت تحت مضاعف شرایط سخت است.

بدتر شدن coronavirus بحران تحت الشعاع قرار مقدماتی با حدود 113 عفونت های جدید در هفت روز گذشته (معادل حدود 1.7 عفونت های جدید در هر 100 ، 000 نفر). اما رای دهندگان نمی شد منصرف. عکس های منظم نشان داد رای دهندگان نگه داشتن حداقل فاصله 1.5 متر در طولانی منظم خطوط. اکثر این رای گیری آنلاین.

ادامه مطلب: چین امنیت قانون: پایان هنگ کنگ نیمه مستقل ،

علاوه بر این, رای گیری صورت گرفت و پس از مقدمه ای از بحث امنیت ملی که به شدت محدود هنگ کنگ مستقل حقوق. سه روز قبل از انتخابات رئیس دادگستری و سرزمین اصلی امور افسر Erick Tsang Kwok-وای هشدار داد سازمان دهندگان و رای دهندگان که رای به طور بالقوه می تواند نقض قانون است.

سازمان شاهد آن متفاوت است. هنگ کنگ دولت گفت که می خواست آن را برای کاهش مشارکت مردم در پیشبرد, و با توجه به طرفدار دموکراسی احزاب یک مشارکت بالا را نیز مشخص شده پتانسیل حرکت در برابر قانون است.

که سازمان یافته در انتخابات ؟

سیاسی انجمن "قدرت برای دموکراسی" سازمان اولیه انتخابات. انتخابات مدیر بود بنی تای یک دموکراسی فعال سیاسی و استاد حقوق در دانشگاه هنگ کنگ (HKU). انجمن ثبت شده است سازمان های طرفدار دموکراسی در هنگ کنگ. با توجه به اساسنامه آن همه شهروندان در هنگ کنگ مجاز به رای دادن.

چگونه بالا بود که مردم در انتخابات?

با توجه به انتخابات افسر 613,000 مردم رای خود را در آخر هفته گذشته بسیاری از آنها را آنلاین. آرا هنوز در حال شمارش است. رسمی نتایج در حال انتظار نمی رود تا جمعه شب.

وقتی به هنگ کنگ مقننه انتخاب شود?

جدید هنگ کنگ در پارلمان به شورای قانونگذاری هنگ کنگ (همچنین به عنوان شناخته شده LegCo) — انتخاب خواهد شد در ماه سپتامبر. نیمی از 70 عضو بدن است که به طور مستقیم انتخاب می شوند در حالی که نیم دیگر منصوب اجتماعی تاثیرگذار انجمنهای وکلا سرمایه داران و اتحادیه های کارگری.

پکن هنوز اجازه همه صندلی به طور مستقیم انتخاب می شوند اگر چه قانون اساسی هنگ کنگ اجازه می دهد برای آن است. اما قانون اساسی فاقد زمان خاص و محدود و با نفوذ رئیس دولت منصوب شده است توسط یک حرفه ای-پکن کمیسیون.

آیا مخالفت شانس گرفتن اکثریت در مجلس ؟

ریاضی, بله. هدف از دموکراسی احزاب است "35+" که اجازه می دهد آنها را به پیروزی اکثریت در مجلس است. چنین نتیجه ممکن است اگر خود را نامزد برنده در تمام حوزه, اما فقط به عنوان بعید است که انتصاب دموکراسی فکر نمایندگان که در حال ارسال به طور مستقیم به شورای قانونگذاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب