هنگ کنگ امنیت قانون: چه چین واقعا قصد دارید?

آینده امنیتی جدید قانون برای هنگ کنگ پکن ترین حرکت عظیم تا کنون نسبت به مهار جنبش دموکراسی وجود دارد. این چیزی

توسط NEWSCENTERALS در 20 خرداد 1399

آینده امنیتی جدید قانون برای هنگ کنگ پکن ترین حرکت عظیم تا کنون نسبت به مهار جنبش دموکراسی وجود دارد. این چیزی است که قانون در مورد تمام شده است و چرا از آن است که انتقاد قرار داد.

چه کنگره خلق ملی چین مهر و موم لاستیک مجلس تصمیم می گیرید ؟

این تصمیم با 2,878 رای موافق یکی مخالف و شش رای ممتنع بود به طور رسمی محدود به آموزش کمیته دائمی از NPC به پیش نویس امنیت ملی قانون برای هنگ کنگ است.

چه NPC رسما رای دادند از طریق یک "تصمیم بر ایجاد و بهبود سیستم قانونی و اجرای مکانیزم های هنگ کنگ منطقه ویژه اداری (HKSAR) برای حفاظت از امنیت ملی است." به عبارت دیگر امنیت کل چین است محافظت می شود با اقدامات و قوانین خاص مربوط به هنگ کنگ است.

هنگامی که پیش نویس این فرد مفاد اضافه خواهد شد به ضمیمه به هنگ کنگ قانون اساسی. آنها خواهد شد در نتیجه نیز از نظر قانونی معتبر در هنگ کنگ است که به لحاظ نظری گسترده خودمختاری در امور داخلی. کارشناسان انتظار دارند این اتفاق در این دوره از تابستان است.

چه امنیتی جدید قانون مستلزم?

به گفته وزارت امور خارجه خبرگزاری ایسنا قانون جدید دارای اهداف زیر است: آن را با هدف "جلوگیری از توقف و اعمال و فعالیت های خطر انداختن امنیت ملی" است. این اعمال عبارتند از کسانی که در نظر گرفته شده برای "تقسیم کشور و براندازی دولت قدرت سازماندهی و انجام فعالیت های تروریستی و رفتارهای دیگر که به طور جدی به خطر انداختن امنیت ملی" است. چین نیز "قاطعانه مخالف دخالت در HKSAR امور توسط هر خارجی یا نیروهای خارجی در هر شکل و لازم است اقدامات متقابل "

به خصوص یکی از بحث برانگیز نکته این است که شرکت ملی صنایع پتروشیمی تصمیم گیری در آینده فراهم می کند برای "امنیت ملی اندام" از سرزمین اصلی قادر به ایجاد — "در صورت لزوم" — سازمان در هنگ کنگ خود را به انجام برسانند "وظایف برای محافظت از امنیت ملی در مطابق با قانون است." سرزمین اصلی مقامات پس از آن که نیروهای پلیس در هنگ کنگ خروج از قبلی عمل. منتقدان شک و تردید که آیا آنها خواهد بود محدود محلی هنگ کنگ ،

ادامه مطلب: پیشنهاد چین امنیتی قانون: حکم اعدام برای هنگ کنگ?

می توانید پکن در واقع تصمیم گیری های امنیتی قانون برای هنگ کنگ — و چرا حالا ؟

بله پکن می توانید با استفاده از دلار هنگ کنگ قانون اساسی و قانون اساسی به عنوان یک پایه و اساس قانونی. با توجه به دومی هنگ کنگ منطقه ویژه اداری بخشی از چین است. ماده 18 از قانون اساسی آمده است که چین قوانین ملی نیز قابل استفاده در هنگ کنگ زمانی که آنها گنجانده شده در ضمیمه سوم قانون اساسی. شمول و حذف چنین قوانین ملی است که توسط NPC ایستاده کمیته در مشورت با دولت Hong کنگ. به عنوان دومی دست برداشت توسط پکن مقاومت از این سمت است که نمی توان انتظار داشت. در روز رای هنگ کنگ دولت استقبال شرکت ملی صنایع پتروشیمی تصمیم گیری و متعهد و همکاری خود را.

هنگ کنگ و یا آن مجلس (LegCo) بود که در واقع مورد نیاز توسط قانون اساسی به تصویب یک قانون تامین خود را برای SAR. این است که هرگز اتفاق افتاده است. در سال 2003 یک ابتکار عمل دولت به این اثر سوار یک و نیم میلیون دلار هنگ کنگ شهروندان بر روی خیابان ها به اعتراض می ترسید فرسایش از استقلال حقوق.

از پکن نقطه نظر LegCo انتخابات سپتامبر آینده در برخواهد داشت "خطر" که طرفدار دموکراسی بلوک ممکن است برنده اکثریت در این شهرستان در مجلس که باعث شکست هر گونه تمدید از تلاش های دولت برای فشار از طریق امنیت خود قانون است. همین دلیل است که پکن تحمیل کرده است این راه حل است. اما پکن می خواهد برای حفظ ظاهر از هنگ کنگ استقلال و همچنان به اصرار دارند که دلار هنگ کنگ تصویب آن "خود" قانون مربوطه. در این قانون تنها می تواند مکمل قانون ملی و هرگز رقابت با آن است.

ادامه مطلب: جاشوا وانگ: پیشنهاد امنیت ملی قانون و 'بد'

چرا مردم در هنگ کنگ خیلی می ترسم که این قانون تامین خواهد شد سوء استفاده?

تا به حال اگر دلار هنگ کنگ شهروندان شده اند نسبت به دولت مرکزی و هنگ کنگ دولت شهر را گرفته اند و به خیابان ها در اعتراض مسالمت آمیز آنها می تواند مطمئن شوید که آنها ورزش را حق اساسی آزادی بیان و تظاهرات و نمی خواهد تحت پیگرد قانونی قرار. اگر امنیتی جدید قانون می آید را به نیروی همان رفتار ممکن است تحت شرایط خاص تفسیر می شود به عنوان "اخلال قدرت دولت است."

سوال این است که آیا هر گونه متعاقب آن اقدامات قانونی خواهد بود عادلانه و شفاف است. این جلسات می تواند در پشت درهای بسته چرا که "امنیت ملی" تحت تاثیر قرار خواهد.

نگرانی نیز وجود دارد که هر دلار هنگ کنگ شهروند که همیشه زمان به خیابان ها در اعتراض به پکن دولت مرکزی و یا ساخته شده است که نظرات منفی در مورد حزب کمونیست چین می تواند تحت پیگرد قانونی قرار.

هر شب DW می فرستد یک انتخاب روز اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن