هنگ کنگ و تایوان ارائه می دهد کمک در میان ضد چین تظاهرات

تایوان جمهور Tsai و نشستند ون وعده داده شده به ارائه به مردم هنگ کنگ با "کمک های لازم" را به عنوان تنش در شهر

توسط NEWSCENTERALS در 5 خرداد 1399

تایوان جمهور Tsai و نشستند ون وعده داده شده به ارائه به مردم هنگ کنگ با "کمک های لازم" را به عنوان تنش در شهر افزایش می یابد چین جدید امنیت ملی قانون است.

تایوانی جمهور Tsai و نشستند ون گفت دولت او را فراهم خواهد کرد و مردم از هنگ کنگ با "کمک های لازم" در میان تظاهرات در نیمه مستقل شهرستان بیش از پیشنهاد چین برای تصویب قانون امنیت.

Tsai و گفت: پیشنهاد امنیت ملی قانون برای هنگ کنگ بود که یک تهدید جدی برای شهر آزادی و استقلال قضایی. او همچنین با انتقاد از مقامات برای خود دست سنگین رویکرد در برخورد با تظاهرات.

"راه حل این است که نه گلوله به ایجاد ترس و سرکوب اما واقعا اجرای آزادی و دموکراسی و واقعا زندگی کردن را به هنگ کنگ وعده خودمختاری" Tsai و گفت: در Facebook پست اواخر یکشنبه.

"در صورت تغییرات در وضعیت جامعه بین المللی است که به طور فعال کمک به مردم هنگ کنگ" به رئیس جمهور نوشت: با اشاره به ملامت از دولت های خارجی از جمله آمریکا سناتورها و نمایندگان مجلس.

تایوان او گفت: خواهد "حتی بیشتر فعالانه کامل و نونهالان مربوطه را با حمایت از کار و ارائه هنگ کنگ مردم با کمک های لازم."

ادامه مطلب: جاشوا وانگ: پیشنهاد امنیت ملی قانون و 'بد'

رهبر تایوان حزب مخالف اصلی این متهم Tsai دولت از عدم معنی دار عمل است. "اجازه ندهید 'حمایت از هنگ کنگ" تنها یک شعار از وعده های خالی ... آورد تا افکار خود را در قانون است. پشتیبانی از هنگ کنگ با اقدامات واقعی گفت:" جانی چیانگ طرفدار پکن حزب Kuomintang.

هزاران نفر از مردم در هنگ کنگ در زمان خیابان ها در روز یکشنبه به مخالفت پکن پیشنهاد قانون پس از تماس با معترضان به از سرگیری اعتراضات سال گذشته که مختل با توجه به کروناویروس بیماری همه گیر.

پلیس شهرستان شلیک گاز اشک آور برای متفرق کردن سیاه چادری معترضان که دیده می شد شعار دموکراسی شعارهایی مانند "آزادی هنگ کنگ" "ایستاده با هنگ کنگ" و "انقلاب از زمان ما است."

پیشنهاد چین قانون تامین

پکن پرده برداری کرد یک پیشنهاد هفته گذشته به تقویت "اجرای ساز" در نیمه خودمختار سرزمین است. امنیت ملی قانون برای هنگ کنگ خواهد ممنوعیت فتنه تجزیه طلبی و براندازی علیه چین است.

این قانون می آید پس از هنگ کنگ را تحمل هفت ماه عظیم طرفدار دموکراسی تظاهرات سال گذشته که در طی آن رهبران چینی صادر هشدارهای مکرر است که آن را نمی خواهد تحمل مخالفان در این شهر است.

هنگ کنگ اجرایی کری لام دیده می شود به عنوان طرفدار پکن قول داد به "به طور کامل همکاری" با مقامات در سرزمین اصلی چین است.

اما منتقدان هشدار می دهند که قانون را در برابر "یک کشور دو سیستم" چارچوب سیاسی و تهدید حقوق مدنی در هنگ کنگ است.

ادامه مطلب: نظر: پکن خم آن عضله در هنگ کنگ

پناهگاه برای هنگ کنگ به معترضان

بسیاری از دموکراسی و ارقام در حال فرار از هنگ کنگ به دنبال پناه در تایوان و تعدادی از پناهجویان در حال افزایش بوده است که وضعیت امنیتی در این شهر رو به وخامت است.

تایوان قوانین وعده برای کمک به هنگ کنگ که شهروندان امنیت و آزادی در معرض تهدید هستند با توجه به دلایل سیاسی.

به عنوان یک نتیجه, این جزیره تبدیل به یک پایه برای ضد پکن مقاومت است.

متقابل تنگه روابط

چین در نظر تایوان به عنوان آن تبادل نظر استان است که یکی روز بود متحد با سرزمین اصلی توسط نیروی اگر آن را لازم بداند. همچنین معتقد است که تایوانی رهبر Tsai و نشستند ون به "تجزیه طلب."

Tsai و شروع دور دوم او در دفتر هفته گذشته پس از او حزب دموکراتیک مترقی موفق به کسب یک پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری در ماه ژانویه است. در مراسم تحلیف او اظهار داشت تایوان استقلال و گفت: این جزیره هرگز حکومت پکن حتی در زیر "یک کشور و دو سیستم' چارچوب است.

تایوان جدا از چین توسط یک تنگه باریک است اظهار آن تنها مشروعیت به عنوان دولت چین از سال 1949 زمانی که حزب کمونیست به قدرت در پکن. آن را رسما به تماس خود را به جمهوری چین است.

adi/rt

هر شب در سال 1830 UTC, DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. شما می توانید ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن