هنگ کنگ: تظاهرات به مناسبت سالگرد اعتراضات

پلیس دستگیر 53 تظاهرکنندگان برای هجوم ممنوعیت تجمع بیش از هشت نفر است. مدیر اجرایی کری لام خواست صلح در این شه

توسط NEWSCENTERALS در 21 خرداد 1399

پلیس دستگیر 53 تظاهرکنندگان برای هجوم ممنوعیت تجمع بیش از هشت نفر است. مدیر اجرایی کری لام خواست صلح در این شهرستان خواستار 'پایدار و محیط صلح آمیز است.'

هزاران نفر از مردم جمع آوری شده در هنگ کنگ سه شنبه شب به مناسبت سالگرد یک سال پس از آغاز تظاهرات ضد دولتی در, به عنوان رهبر نیمه مستقل شهرستان به نام برای صلح و ثبات است.

"هر کس به یادگیری درس از جمله هنگ کنگ دولت هنگ کنگ اجرایی کری لام. "هنگ کنگ را تحمل نمی تواند این نوع از هرج و مرج و مردم هنگ کنگ می خواهید با ثبات و صلح آمیز محیط زیست قادر به زندگی و کار در اینجا می خرم."

پلیس هنگ کنگ نیز بازداشت 53 نفر در طول یکشنبه شب تظاهرات به عنوان تظاهرکنندگان مسدود شدن جاده ها و پلیس اخراج اسپری فلفل برای متفرق کردن جمعیت.

پلیس گفت: 36 نفر مرد و 17 نفر دستگیر و به جرائم غیر قانونی از جمله مجلس است. معترضان هجوم ممنوعیت تجمع بیش از هشت نفر در محل برای جلوگیری از شیوع کروناویروس.

معترضان فریاد شعارهایی مانند "هنگ کنگ استقلال, تنها راه" و "مبارزه" و راهپیمایی با وجود هشدارهای پلیس که نیروی می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای متفرق کردن شرکت کنندگان و زندان آنها را تا پنج سال.

بیشتر بخوانید: یک سال از هنگ کنگ تظاهرات: پکن است در نهایت به دست آوردن کنترل کرد ؟

تظاهرکنندگان همچنین جمع آوری شده در مراکز خرید در موقع ناهار نگه داشتن نشانه ای گفت: "آزادسازی هنگ کنگ" و آواز اعتراض ها ، قبلا در این روز پلیس بسته برخی از جاده ها و پیاده روهای آینده ممکن است تظاهرات.

ماه عظیم و اغلب خشونت آمیز اعتراضات آغاز شده در ژوئن 9 سال گذشته به عنوان بسیاری از یک میلیون نفر از مردم به خیابان ها ریختند صدای نگرانی خود را از یک بعد-وتو لایحه که اجازه داده اند به فرهنگ جامعه تبدیل سرزمین اصلی چین است.

"اعتراض جمعی در ژوئن 9 سال گذشته بوده است اچ به حافظه جمعی Hongkongers," عمران جبهه حقوق بشر که سازماندهی این رویداد نوشت: در Facebook پست در روز سه شنبه. "این نیز نشانه ای از آغاز از ما هم در دفاع از شهرستان عزیز ما."

علت جدید برای اعتراض

در حال حاضر معترضان را آغاز کرده اند جمع آوری و به مخالفت با اجرای قانون تامین — اعمال شده توسط پکن — که ممنوعیت براندازی تجزیه طلبی و تروریسم و دخالت خارجی. منتقدان می گویند که این قانون می تواند مورد استفاده برای سرکوب مخالفت و انتقاد از پکن است. آنها می گویند آن را نیز تهدید می کند "یک کشور دو سیستم" چارچوب پس از تحویل هنگ کنگ از بریتانیا به چین در سال 1997.

بیشتر تظاهرات علیه امنیت برنامه ریزی شده در روزهای آینده.

در حالی که جزئیات خاص از قانون و یا چگونه آن را عمل نشده است نشان داد, مقامات در پکن و هنگ کنگ باید گفت: هیچ دلیلی برای نگرانی و قانون را به هدف قرار دادن اقلیت "مشکل است."

ادامه مطلب: هنگ کنگ, قانون تامین: چه چین واقعا قصد دارید?

ژانگ Xiaoming معاون مدیر چینی, دولت هنگ کنگ و ماکائو دفتر امور سرزنش تظاهرات در مداخله خارجی در یک سخنرانی ارسال شده در این سایت در روز دوشنبه.

"بیشتر پایین خط از امنیت ملی است, تثبیت بیشتر فضا را برای هنگ کنگ به اهرم مزایای آن و در زیر یک کشور دو سیستم" ژانگ گفت. چین خواهد شد "unswervingly" محافظت از حاکمیت و جلوگیری از هر گونه دخالت خارجی در هنگ کنگ امور او اضافه شده است.

در سال گذشته حدود 9000 نفر دستگیر شده اند و بیش از 500 نفر به اتهام شورش. جنبش اعتراضی را دیدم آرامش در شروع این بیماری همه گیر کوروناویروس اما تظاهرات به تازگی از سر گرفته و از آنجا که قانون تامین اعلام شد.

در 4 ژوئن دهها هزار نفر دوباره به مبارزه طلبیده قانون در گردهمایی به مناسبت سالگرد 1989 در میدان تیان آن من سرکوب زمانی که دولت اعلام حکومت نظامی در پکن و با استفاده از تفنگ و تانک به آتش در تظاهرات ،

lc/aw (AFP, Reuters, AP)

DW می فرستد یک انتخاب روزانه از اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن