هنگ کنگ به مناسبت سالگرد تیان آن من از خانه در میان coronavirus نگرانی

مردم در هنگ کنگ برگزار خواهد شد سالانه افروزی در حافظه از سرکوب خونین با نیروهای نظامی از خانه در این سال در م

توسط NEWSCENTERALS در 15 خرداد 1399

مردم در هنگ کنگ برگزار خواهد شد سالانه افروزی در حافظه از سرکوب خونین با نیروهای نظامی از خانه در این سال در میان coronavirus محدودیت. منتقدان ترس چین در تلاش برای محدود کردن دولت شهر استقلال.

مردم در هنگ کنگ در روز پنج شنبه آماده سازی برای برگزاری سالانه شمع افروزی برای یادبود از سال 1989 سرکوب توسط ارتش چین در میدان تیان آن من از یک راه حل در صورت ممنوعیت عمومی معمول جمع میان شیوع کروناویروس.

از حضور پلیس در اطراف پکن میدان تیان آن من یک جاذبه توریستی محبوب در مرکز شهر ظاهر شده اند به بالاتر از حد طبیعی در روز پنج شنبه. موانع نیز شده بود بنا در اطراف هنگ کنگ پارک که در آن شب زنده داری است که به طور معمول برگزار می شود.

برای سه دهه مردم را جمع آوری کرده اند در هنگ کنگ ویکتوریا پارک به علامت 4 ژوئن سالگرد. این رویداد معمولا تساوی دهها هزار نفر از مردم است.

اما پلیس گفته اند که این رویداد به شمار خطر بهداشت عمومی. هنگ کنگ اخیرا گزارش اول خود را به صورت محلی منتقل موارد coronavirus در هفته. گردهمایی بیش از هشت نفر در حال حاضر ممنوع با توجه به شیوع.

ادامه مطلب: هنگ کنگ ممنوعیت کشتار تیان آن من شب زنده داری با استناد به کروناویروس بحران

شمع سوختگی در سراسر شهرستان

سازمان به جای نام ساکنان به نور شمع در سراسر شهرستان در 8:00 P. M. وقت محلی (12:00 GMT) و سپس به رعایت یک دقیقه سکوت.

مردم نیز تشویق به استفاده از هشتگ #6431truth اشاره به مناسبت 31 سالگرد انقلاب و تاریخ.

با وجود این ممنوعیت گفت: برخی از آنها هنوز هم در حال برنامه ریزی برای جمع آوری در ویکتوریا پارک. داوطلبان دست از شمع سفید به مردم در رفت و آمد صبح خود را.

امسال سالگرد می آید در میان تنش در نیمه مستقل شهرستان پس از چین ساخته شده حرکت می کند ماه گذشته برای اعمال امنیت ملی قانون است که منتقدان ترس را محدود کردن سیاست "یک کشور دو سیستم" است که اجازه می دهد تا هنگ کنگ به خود حکومت.

شهرستان شورای قانونگذاری نیز رای دادند در روز پنج شنبه در یک بحث برانگیز لایحه که آن را به جرم بی احترامی به چین سرود ملی.

اتحادیه اروپا خواستار راست به جمع آوری

این سرکوب میدان تیان آن من است و نه به رسمیت شناخته شده در سرزمین اصلی چین که در آن این موضوع است که تابو محسوب می شود و بحث در اطراف آن است که به شدت سانسور.

روز چهارشنبه اتحادیه اروپا به نام چین به مردم اجازه می دهد در هنگ کنگ و ماکائو یکی دیگر از نیمه مستقل شهرستان به رعایت سرکوب آن خواستار "یک سیگنال است که کلید آزادی همچنان به محافظت می شود."

چین هرگز کاملی در مرگ و میر برای 1989 سرکوب دانشجو-رهبری تظاهرات. مقامات گفته اند که آن را در حدود 300 عمدتا سربازان. اما گروه های مدافع حقوق بشر و مردم در حال حاضر باید گفت: مرگ و میر شده است می تواند در هزار است.

هر شب در سال 1830 UTC, DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. شما می توانید ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن