هنگ کنگ به شدت اجرای' پکن امنیتی جدید قانون

هنگ کنگ رهبری هشدار داده است "رادیکال" در برابر نقض امنیتی جدید قانون اعمال شده توسط پکن در این سرزمین است. نی

توسط NEWSCENTERALS در 17 تیر 1399

هنگ کنگ رهبری هشدار داده است "رادیکال" در برابر نقض امنیتی جدید قانون اعمال شده توسط پکن در این سرزمین است. نیروهای پلیس نیز گسترش یافته است از جمله جستجو و تشنج بدون حکم.

هنگ کنگ دولت گفت: آن را "شور و نشاط اجرای" یک بحث جدید امنیت ملی قانون اعمال شده در نیمه مستقل خاک چینی توسط پکن در هفته گذشته.

قانون جدید اهداف چه مقامات در سرزمین اصلی چین تعریف به عنوان تجزیه طلبی براندازی تروریسم و تبانی با نیروهای خارجی. کسانی که نقض قانون می تواند به زندگی در زندان است.

"من forewarn کسانی که رادیکال به تلاش برای نقض این قانون و یا عبور از خط قرمز به دلیل theconsequences از نقض این قانون بسیار جدی است" هنگ کنگ اجرایی کری لام گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی در روز سه شنبه.

قانون جدید شده و محکومیت بین المللی برای به خطر انداختن هنگ کنگ آزادی های مدنی مندرج در زیر "یک کشور دو سیستم" چارچوب از جمله آزادی بیان و مونتاژ.

ادامه مطلب: نظر — چین به حکومت هنگ کنگ با ترس با قانون جدید امنیت ملی

وجود نگرانی گسترده است که سرکوب در مخالفت و رایگان سخنرانی شبیه به چیزی است که دیده می شود در سرزمین اصلی چین به زودی انجام شده در هنگ کنگ تحت قانون.

نه "دل تنگی و عذاب'

لام که منجر شهر اجرایی است که بسته بندی شده با پکن وفاداران سعی در ارام کردن پیش بینی های غم انگیز برای هنگ کنگ آینده.

"قطعا این نیست عذاب و دل تنگی برای هنگ کنگ" لام گفت:, و اضافه کرد که به عنوان "حقایق" روشن شده در طول زمان "اعتماد به نفس رشد خواهد کرد در" یک کشور دو سیستم " و در هنگ کنگ آینده است."

لام همچنین اصرار داشت که این قانون "خفیف" و دامنه نخواهد بود به عنوان گسترده ای به عنوان در سرزمین اصلی چین است.

پس از قانون قرار داده بود در نیروی هفته گذشته صدها نفر از مردم دستگیر شدند در تظاهرات thge روز بعد. حداقل 10 دستگیری ساخته شد برای نقض قانون است.

ادامه مطلب: هنگ کنگ: Google, Facebook و توییتر توقف داده های کاربر درخواست

"روانی, بسیاری از ما در حال آماده رفتن به زندان برای مدت زمان طولانی" اوری Ng یک رهبر طرفدار دموکراسی اعتراض گروه گفت: DW.

"ما در حال رفتن به تغییر آنچه ما انجام شده برای آن بستگی به سطح سرکوب ما می رویم در آینده را ببینید," او اضافه شده است.

پلیس با توجه قدرت های جدید

در اواخر روز دوشنبه پیش از لام را در کنفرانس مطبوعاتی جزئیات بیشتر از امنیت قانون صادر شده توسط دولت در شهرستان جزئیات اقدامات پلیس هنگ کنگ نیروهای می تواند به اجرای این قانون است.

این شامل جارو قدرت برای به دست گرفتن دستگاه های الکترونیکی و enterproperty بدون حکم تحت "شرایط استثنایی."

پلیس همچنین می توانید دارایی های مسدود و مصادره اموال اگر وجود دارد "معقول زمین" به گمان آیتم های متصل به جرم "به خطر انداختن امنیت ملی" است.

wmr/rc (Reuters, AP, AFP, dpa)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن