داغ مردان در Bandanas است سال 2020 تنها خوب روند مد

ذهنی صحبت کردن, ماسک های صورت هستند ، بزرگترین روند در سال 2020 در خدمت به عنوان یک یادآوری بصری که پوشنده لبا

توسط NEWSCENTERALS در 29 تیر 1399

ذهنی صحبت کردن, ماسک های صورت هستند ، بزرگترین روند در سال 2020 در خدمت به عنوان یک یادآوری بصری که پوشنده لباس است civically فکر در مورد مراقبت از جامعه خود است و برخی از #Plandemic توطئه نظریه پرداز/truther. همه ویژگی های جذاب.

شاید شما با آن موافق نیست ذهنی بیانیه, اما من فکر می کنم همه ما به یک هدف واقع: ماسک های صورت هستند به معنای واقعی کلمه ، آن را کاملا تنفس به مسائل یک پوزه در زیر لایه ای از پنبه. بنابراین ما عرق. زیادی است.

چگونه یکی را انتخاب و به mop خود عرق می تواند این مسائل از ضعف. دیروز من پاک کردن پیشانی با هم پاشیده پیر CVS رسید در بر داشت در پایین کوله پشتی من. دیگران باید خود را فتیلهسازی بازی کردن. ببینید: دیدن در bandanas.

Fashionistas از سارا جسیکا پارکر به Senator Tim Kaine باید همه تصمیم گرفتند به پوشیدن kerchiefs در اطراف خود مواجه است. اما به عنوان نیویورک پست گزارش این هفته bandanas کمتر موثر در توقف گسترش سرفه قطرات از ماسک هستند.

در bandanas در حالی که غیر قابل انکار سرد به دنبال دارد "بی فایده است." (اما لطفا نگویید این را به, کریستن استوارت, است که بسیار خوب در پوشیدن آنها را زمانی که او می شود مواد غذایی.)

پس چه هستند که ما با ما پیزلی hankies? خاصی مد مردان باید یک ایده از حسن نیت ارائه میدهد: "من در آتش"-عصر اسپرینگستین: حرکت bandana چند اینچ تا بر روی سر خود را و کراوات آن را در اطراف خود ، اگر شما نیاز به کسی که به آرزوی شما به عنوان تعریق فکر می کنم آندره آقاسی.

همانطور که اشاره شد در مستقل, bandana می آید از زبان سانسکریت ترجمه "به کراوات." در آمریکا, انقلاب, Marsha در واشنگتن بود یکی نابودسازی با چهره شوهرش حسن نیت ارائه میدهد از printmaker جان Hewson. پس از این کشور شروع 20x20 مربع بوده است در ارتباط با آمریکا فردگرایی.

در طول نبرد بلر کوه 1921, بزرگترین کارگری قیام در ایالات متحده, West Virginia, معدن, کارگران مواجه اعتصاب مسلح در یک بن بست. آنها عینک قرمز bandanas خود را شناسایی. آنها به عنوان شناخته شده "هستند rednecks"; به روسری یک شکل از اعتراض.

Bandanas باید پاک نشدنی اتصال به آمریکایی کارگر—ممنون رزی پرچ کن—و که به طول انجامید به قرن 21 است. این یک نوع بصری مختصر برای صحت معمولا فرسوده توسط کسانی که در چشم های عمومی به معنی آنها خارج از وظیفه و یا برقراری ارتباط سرکش خط.

و آنها را تبدیل به یک جزء اصلی و لوازم جانبی تولید شده توسط هر کس از رسانه های ورزشی مانند اری برای $4 و طراحان مانند Rag & Bone ($75), Saint Laurent ($295) و الکساندر مک کوئین ($420).

گران گزینه های نشان می دهد که شما از پول, اما, مانند, باحال در مورد آن. حتی کیت بیل زدن و J. Crew, سنگر سالم غرابت به جای یاغی زندگی هستند در bandana بازی.

Tim Kaine گفته می شود او را bandana از اری اما دیگر celebs ماندن سکوت در مورد که در آن آنها می آیند از. خبر خوب این است, آن را واقعا مهم نیست—آبی جقه آبی است, بته جقه, هر کجا که آن را از می آید. بیشتر نگاه یکسان است.

شما می توانید ببینید نر bandana فرسوده ماهرانه در سابق Miami Heat بازیکن دواین وید که کاملا جزئی به پوشیدن سرمه سبک در Instagram. اولیویا پالرمو, شوهر, یوهانس Huebel زوج خود را سفید استریل پزشکی ماسک را با یک روسری به دور گردن خود را در حالی که راه رفتن را از طریق نیویورک.

کالین فارل اشاره کرد جد از 2000s شخص ساده و شیک نیز در آغوش ، او به تازگی عکس گرفته شده توسط پاپاراتزی در لس آنجلس جفت آدیداس جاگر با یک بند انگشت-ضخیم کودک آبی شیرازه. او هر بیت بود که دوست از یک دوست است که فقط کمی بیش از حد به سنگ نوردی—این است که می گویند یک مخدوش ترکیبی از سوال و سکسی.

این نگاه است که قطعا پاره پاره-از-این-'80s, با سر اشاره کردن به تناسب اندام شیدایی مو و فلزی راک عصر. بنابراین آن را حس می کند که یک غول از دهه مانند هریسون فورد را رنسانس زنده است. او به تازگی عکس در راه خود را به بازی تنیس با یک دستمال خود را بیش از ژولیده یال.

اواسط گام با یک راکت در دست خود فورد به نظر می رسد مانند او به طور معمول جلف خود را. و است که جذبه ای شیرازه در این دوران: آن را فورا پروژه های اعتماد به نفس و حس ماجراجویی, حتی اگر تنها در محل پوشنده لباس است کاوش امروز بلوک-و-نیم به داروخانه و برگشت.

به علاوه این نگاه را هدف در نظر گرفته شده برای کمک به با عرق—غیر قابل انکار است نفسانی. ما در اجتماعی دور, تابستان, انسان ها هیجان زده مثل همیشه و با دیدن چیزی بسیار صمیمی به عنوان یک مهره از عرق کاملا نفسانی است.

بنابراین در نظر شیرازه نشستند تا برای آینده خود همه گیر تفرج—شما خواهد بود خوب اگر بیش از حد گرم شرکت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن