HousingWire افتخارات LendUS EVP خورش شیرین به عنوان یکی از "2020 HousingWire افزایش ستاره" -

خورش شیرین EVP در LendUS شده است به رسمیت شناخته شده توسط HousingWire به عنوان یکی از 2020 افزایش ستاره ها با

توسط NEWSCENTERALS در 23 خرداد 1399

خورش شیرین EVP در LendUS شده است به رسمیت شناخته شده توسط HousingWire به عنوان یکی از 2020 افزایش ستاره ها با سن کمتر از 40 در وام مسکن املاک و مستغلات و fintech صنایع (https://housingwire.com). شیرین نامزدی را نشات گرفته بر اساس استثنایی در رشد حرفه ای و هدایت او به LendUS اجرایی تیم در حالی که ماندن متمرکز در خدمت شرکت کنندگان و مؤلف.
 
شیرین حرفه ای مسیر توسط برجسته خود را سریع افزایش به رهبری است. او شروع به کار خود را در اعطای وام وام مسکن در سال 2013 به عنوان یک کارآموز. سال بعد او جونیور پایین و سپس به سرعت نقل مکان کرد برای تبدیل شدن به یک افسر وام و اهدا شد گوشته مدیر شعبه در سال پس از آن در سن بیست و شش.
 
زمان نقش
 
در حال حاضر او نقش EVP از استراتژی شرکت های بزرگ و شیرین را به عهده دارد برای مشاوره در استراتژی کسب و کار در چشم انداز بلند مدت و شناسایی فرصت های رشد برای شرکت در حالی که هر یک بوتیک نام تجاری است که تراز وسط قرار دارد برای موفقیت در بازار های مربوطه خود را. او همچنین یک عضو کلیدی تیم مدیریت اجرایی کار به طور مستقیم با مدیر عامل به درایو موثر طرح های شرکت های بزرگ.
 
"خورش پرشور در مورد ایجاد بازده در حالی که اعمال نفوذ تکنولوژی و اتوماسیون برای بهبود مشتری و مبتکر تجربه. در طول زمان خود را مدیریت حجم بالا شعبه او متوجه شدم خیلی به بهبود پس از حرکت این صنعت رو به جلو و موثر بوده است به رشد این شرکت نه تنها در بازار بلکه در سراسر ملی رد پای" می گوید: ندا محمدی SVP وفاداری مشتری و ملی عملیات فروش.
 
گذشته قابل توجه Recognitions:

  • نام در بالای 1 ٪ از همه وام مشاوران ما در این حجم در سال 2018, 2017 و 2016.
  • $200 متر+ در وام های شخصی fundings
  • بسته شدن بیش از $900m در وام های رهنی در حالی که نظارت بر برکلی شعبه RPM وام مسکن تا پایان سال آنها, میله میله برای بسته اند بیش از $1B با هم.

وقتی که پرسید: "چه شده است یک عادت است که با کمک شما موفق شوند؟" شیرین پاسخ داد: "من آغاز شده در صنعت وام مسکن مستقیم از کالج دانستن هیچ چیزی در مورد امور مالی. من یاد گرفتم که زندگی نیست در مورد آنچه شما می دانید—چگونه سخت شما مایل به کار می کنند. خوشبختانه من تا به حال مربی که به من نشان داد طناب و به من آموخت که هیچ جایگزینی برای کار سخت است."

در مورد HousingWire:
 
HousingWire است با نفوذ ترین منبع اخبار و اطلاعات برای ایالات متحده وام مسکن و بازار مسکن. ساخته شده بر روی یک بنیاد مستقل و اصلی روزنامه نگاری HousingWire می رسد بیش از 60 ، 000 مشترکین خبرنامه روزانه و بیش از 7.5 میلیون بازدید کننده منحصر به فرد در هر سال. مخاطبان ما از وام مسکن, املاک و مستغلات, خدمات مالی و fintech حرفه ای تکیه بر ما برای حرکت بازار رو به جلو است. بازدید www.housingwire.com یا www.solutions.housingwire.com برای کسب اطلاعات بیشتر.

در مورد LendUS:

بر اساس در آلامو کالیفرنیا LendUS®, LLC یکی از کشور های بالا متعلق به خانواده و عمل خصوصی وام دهندگان وام مسکن. LendUS® اوج متحد از آمریکا عقاب وام مسکن و RPM وام مسکن دو به خوبی تاسیس شرکت همفکر صنعت جانبازان. این وحدت اجازه می دهد تا LendUS® به ترکیب فوق العاده توجه خدمات از یک شرکت کوچک با نرخ های رقابتی و گسترده انتخاب محصول در سراسر کشور وام دهنده. با تمرکز بر ارائه به مشتریان با هوشمند مشاوره و فرآیند آسان با سرعت فوق العاده LendUS® در حال حاضر در خدمت 41 متحده با یک چشم بر رشد. برای اطلاعات بیشتر مراجعه کنید https://www.lend.us تماس 925-295-9300 دنبال کنید @LendUSLLC در Facebook یا follow @من قرض بدهید.ما را در Instagram.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن