چگونه یک شرکت مواد غذایی تقویت تعهد خود را به محیط زیست

جهان دستخوش تغییرات بزرگ یا در راه دیدن حضور ما به عنوان تبدیل عوامل و یا در سهم ما برای تضمین بیشترین و موثر

توسط NEWSCENTERALS در 24 خرداد 1399

جهان دستخوش تغییرات بزرگ یا در راه دیدن حضور ما به عنوان تبدیل عوامل و یا در سهم ما برای تضمین بیشترین و موثر ترین اندازه گیری حفاظت از طبیعت. در این روز جهانی محیط زیست, من چگونه BRF عمل کرده است برای به حداقل رساندن خطرات و سرب این شرکت نسبت به خط مقدم تولید گازهای گلخانه ای و آب و انرژی است.

سال گذشته سازمان ملل متحد (سازمان ملل متحد) راه اندازی ششمین چشم انداز جهانی محیط زیست که نشان داد که مهم اقدامات لازم را برای این سیاره به دنبال توسعه پایدار در مسیر توسعه. یکی از آنها این است که کل جهانی سناریو است که ما در حال رفتن را از طریق نیز می تواند یک فرصت برای افزایش رفاه شهروندان در حالی که کاهش اثرات زیست محیطی از طریق بهبود حکومت داری برنامه ریزی استفاده از زمین و سبز زیرساخت ها است. .

در سال 2019 ما بازگشت به سبد سهام از شرکت های بزرگ Sustainability Index - B3 را ISE بورس - ما تنها شرکت در بخش مواد غذایی به بخشی از ISE - است که هدف آن تشویق به اتخاذ شیوه های خوب و کمک به سرمایه گذاران برای اولویت بندی تخصیص منابع خود را به شرکت هایی که اجتماعی و زیست محیطی به عنوان عامل عمل کند ،

علاوه بر این در سال 2019 BRF یک عضو از برزیل جهانی جمع و جور شبکه با مشارکت در برزیل جهانی جمع و جور کمیته در برزیل. ما با شرکت در اقدام برای آب و هوا و اکشن برای آب, در علاوه بر این به دیگر طرح های شرکت کننده در بحث برنامه از طریق مشارکت در بحث و به اشتراک گذاشتن تجارب.

در طول سال 2019 شرکت شریک شد از همکاری برای جنگل و کشاورزی (CFA) است که به عنوان شرکای TNC NWF, WWF و مور بنیاد و شرکت های دیگر با هدف هدایت برای بهترین شیوه ها در مدیریت پایدار در زنجیره تامین. سویا.

در BRF ما یک مسئولیت بزرگ برای استفاده از منابع طبیعی موثر و مسئولانه و برای کنترل انتشار گازهای گلخانه ای. این شرکت حفظ کاشته تجدید پذیر جنگل از 31 هزار هکتار گسترش بیش از هشت برزیل متحده است. و در کل مصرف انرژی در BRF واحد 93.2% آمده از منابع تجدید پذیر.

ما متعهد به دستیابی به بیش از 30 درصد از خود تولید انرژی از پاک کردن و / یا منابع تجدید پذیر تا سال 2025. علاوه بر این BRF برتری عملیاتی سیستم شامل بهره وری انرژی عنصر که استاندارد عملیات مورد استفاده از انرژی آب و مبتنی بر عامل خوب شیوه های برنامه است.

علاوه بر این شرکت است که یک عضو از برزیل GHG پروتکل برنامه که در آن ما به دنبال آن روش برای محاسبه موجودی گازهای گلخانه ای و به رسمیت می شناسد موجودی با طلا مهر و موم بودن کامل و با ممیزی انجام شده توسط یک شرکت خارجی. جو و گازهای گلخانه ای را به عنوان یک مدل مدیریت که اطاعت قوانین زیست محیطی و بازار خوب شیوه های.

ما می دانیم که آب یک منبع حیاتی برای فعالیت های ما و برای جهان است. به همین دلیل ما به دنبال شرکت در هیدروگرافی حوضه کمیته در مناطق که در آن ما در حال حاضر علاوه بر طرح هایی که اجرای آب آسیب پذیری ابزار ما در واحد استفاده مجدد و تصفیه آب برای بازگشت به محیط زیست است. در مجموع 87.5 درصد از آب گرفته شده است که بازگشت به طبیعت و بعد از درمان با سرشناسی به مقررات و استانداردهای کیفیت.

در درون ما حضور جهانی ما ملاقات سطوح خاص قوانین زیست محیطی و در سراسر 2019 ما سرمایه گذاری R $ 108.6 میلیون دلار در پروژه ها به منظور کاهش اثرات زیست محیطی با توجه به دسته بندی های واجد شرایط برای سبز پیوند می دهد که دسترسی به شرکت سبز مالی خطوط در نظر گرفته شود یک مزیت و یک جهانی تعهد است.

در BRF ما با اعتماد به نفس است که جشن روز جهانی محیط زیست را مهم بحث برنامه برای عملکرد شرکت ها در کشور و در جهان است. ما از نزدیک نظارت بر اهمیت و مسئولیت ما را با این موضوع است. ما می دانیم که ما باید یک هدف بلند پروازانه از ارتکاب خودمان را به محیط زیست به عنوان یک سازمان غذای اما ما با فرآیندهای روزانه به منظور کاهش اثرات زیست محیطی ما.

در مورد BRF

بزرگترین جهانی مرغ صادر کننده BRF به یاد مارک های چنین به عنوان Sadia, Perdigão و Qualy. هدف آن است که به ارائه کیفیت مواد غذایی است که به طور فزاینده ای خوشمزه و عملی به مردم در سراسر جهان از طریق مدیریت پایدار از یک زندگی طولانی و پیچیده زنجیره ای فراهم می کند که یک زندگی بهتر برای همه از روستا به جدول. بر اساس تعهدات بنیادی به ایمنی و کیفیت و یکپارچگی این پایگاه شرکت استراتژی خود را در یک چشم انداز بلند مدت و با هدف ایجاد ارزش برای جوامع که در آن فعالیت کارکنان و اعضای سهامداران و جامعه است.

* نیل Peixoto, معاون رئیس جمهور از کیفیت و R&D و پایداری در BRF



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب