چگونه صندلی یوگا ممکن است پاسخ به کمر درد در حالی که شما در خانه گیر کرده

جهانی و همه گیر است و تعطیل بسیاری از جهان از فروشگاه های خرده فروشی به ورزشگاه به دفاتر. اگر شما کار از خانه

توسط NEWSCENTERALS در 16 خرداد 1399

جهانی و همه گیر است و تعطیل بسیاری از جهان از فروشگاه های خرده فروشی به ورزشگاه به دفاتر. اگر شما کار از خانه در حال حاضر شانس هستند که شما لازم نیست که بهترین تنظیم. من در برخورد با کمر درد و سفتی به طور مداوم هستم و به دنبال یک جایگزین برای فقط رفتن به شهر با یک ماساژور. که در آن لین Lehmkuhl می آید. این بازنشسته و مربی یوگا کشف صندلی یوگا یک کم تاثیر شکل از یوگا به معنای برای سالمندان است. اما از آنجا که ما همه در نیاز به برخی از واقعیت, واقعا برای همه. ما به او صحبت کرد در مورد آنچه صندلی یوگا می کند و چگونه آغاز شده است. کتاب صندلی یوگا برای سالمندان است در دسترس در آمازون و بارنز و شریف و در کتابفروشی ها برای زمانی که ما در واقع می تواند به یک کتابفروشی.

صندلی یوگا برای سالمندان

جیلیان لوکاس: چطور شد که شما کشف صندلی یوگا?

لین Lehmkuhl: در سال 2015 پس از یک معلم یوگا ثبت نام برای 13 سال من تبدیل شد به طور فزاینده ای آگاه به سرعت در حال رشد بخش از یوگا بازار—صندلی یوگا. سوخت توسط یک ارشد رو به رشد جمعیت صندلی یوگا در حال تبدیل شدن به فرم ایده آل از تمرین باستان برای سالمندان است. من به دنبال تخصصی تربیت معلم متوجه شد که یک تو رفتگی در دیوار است که تنها قرار بود به رشد در محبوبیت است.

JL: چرا از آن مهم است برای شما برای نوشتن این کتاب ؟

LL: من تدریس شده صندلی یوگا برای 5 سال به ارشد گروه ها در صفحه اصلی جلسات خصوصی در محل کار و کلاس ها و بیماران آلزایمر. زمانی که من شروع من خواندن هر کتاب در این موضوع به منظور ساخت یک بدن از دانش است. من به طور فزاینده آگاه چگونه پیچیده ترین متون بودند در مورد این موضوع. از دست من در تجربه من می دانستم که آن را مهم است برای برقراری ارتباط در یک روش ساده و بدون عارضه و به شیوه ای جذاب. وقتی که من نزدیک شد Skyhorse چاپ و نشر برای نوشتن این کتاب من هیجان زده می شود قادر به ایجاد آسان به دنبال راهنمای که به چالش کشیدن اما همیشه امن و دلگرم کننده است. من عکس من مدل های زن و مرد (دوستان) در اتاق نشیمن خود را. من تلاش برای نوشتن یک چگونه است که سرگرم کننده, الهام بخش, فراگیر و بیشتر از همه relatable.

JL: چگونه صندلی یوگا مقایسه با یوگا به طور منظم?

LL: در واقع تنها تفاوت این است که همه از یوگا poses در صندلی یوگا انجام می شود ، هر آسانا "به طور منظم" یوگا " یک نسخه. مهم ترین دلیل به نظر با استفاده از یک صندلی در یک تمرین یوگا است که آن را فراهم می کند یک محل امن و مطمئن به ورزش است. سالمندان به سختی و تنها جمعیت که می تواند به نفع. هر کسی در هر سنی که دوره نقاهت بعد از عمل جراحی مشترک است مزمن زانو مسائل و یا از افسردگی رنج می برند می تواند تحقق بخشیدن به مزایای تمرین یوگا

JL: در حالی که آن را کارگردانی نسبت به سالمندان, همه ما احتمالا هزینه های زیادی زمان بیشتری در صندلی های ما. چگونه می توانید مردم در تمام سنین ترکیب صندلی یوگا را در زندگی خود را?

LL: من مطمئن هستم که شما شنیده خط نشسته است و سیگار کشیدن. در طول این همه گیر من تصور وجود دارد زیادی از نشستن در رفتن! ترکیب برخی از صندلی یوگا, آیا شما در حال سخت در محل کار در زوم و یا مقدار مجنون از تلویزیون می تواند به تسکین اضطراب و افزایش تحرک و حفظ قدرت عضلانی. من 20 دقیقه و 30 دقیقه معمول برای هر دو مبتدیان و متوسط پزشکان است که آسان به دنبال و به یاد داشته باشید. تمام چهار روال شروع با پنج دقیقه کل بدن گرم کردن است که می تواند انجام شود برای رسیدن به بسیاری از مزایای این عمل است. اگر شما در حال رفتن به نشستن ممکن است به عنوان به خوبی حرکت می کند!

JL: چه لوازم جانبی را به شما توصیه می کنیم افرادی که می خواهید به سعی کنید یوگا مانند وزن یا گروههای مقاومت?

LL: لوازم ضروری برای تمرین صندلی یوگا یک راست پشت صندلی. اگر شما واقعا می خواهید به ترکیب یک صندلی روال یوگا را به زندگی شما توصیه می کنم با داشتن 3 و 4 پوند دمبل دستی. من معرفی وزن در اوایل این روال برای کمک به تن عضلات کل بدن.

AmazonBasics چرم کلاسیک میز صندلی مهمان

همه در حرکت دست وزن - 5.

Scouted انتخاب محصولات به طور مستقل و قیمت ها منعکس کننده آنچه در دسترس بود در زمان انتشار. ثبت نام برای خبرنامه ما برای حتی بیشتر توصیه. فراموش نکنید که برای بررسی از ما کوپن سایت برای پیدا کردن activewear معاملات از نایک, آدیداس,, و بیشتر. اگر شما خرید چیزی از پست های ما, ما ممکن است کسب یک کمیسیون کوچک.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب