چگونه COVID-19 اتحادش را تغییر پناهندگان سازمان

زندگی در مالاوی بزرگترین اردوگاه پناهندگان شده است وارونه توسط coronavirus بیماری همه گیر. اما نه هر تغییر شده

توسط NEWSCENTERALS در 31 خرداد 1399

زندگی در مالاوی بزرگترین اردوگاه پناهندگان شده است وارونه توسط coronavirus بیماری همه گیر. اما نه هر تغییر شده است برای بدتر است.

گناه Magambi تماس خود را یک پناهنده برای زندگی است. متولد در یک اردوگاه پناهندگان در کنگو او در چهار اردوگاه در بسیاری از کشورهای مختلف در طول 27 سال بعد.

امروز Magambi زندگی با خانواده جوان در مالاوی در پایتخت لیلونگوه. اما او هرگز پشت خود را بر روی آخرین اردوگاه پناهندگان "صفحه اصلی" Dzaleka. در سال 2006 او آغاز شده است تا یک سازمان غیر انتفاعی به نام امید وجود دارد برای این پناهندگان هنوز هم در آنجا زندگی می کنند — و همچنین به عنوان محلی برای Malawians.

ادامه مطلب: در Rohingya اردوگاه های پناهندگان coronavirus تحت کنترل است ،

Innocent Magambi

گناه Magambi زندگی در اردوگاه های پناهندگان برای بسیاری از زندگی خود را

در مرکزی مالاوی منطقه Dowa این Dzaleka اردوگاه پناهندگان است که در آن مالاوی می فرستد اکثر پناهندگانی که به کشور از کنگو از طریق زامبیا یا تانزانیا و همچنین به عنوان یک تعداد زیادی از بروندی و رواندا و برخی از سومالی و اتیوپی.

اردوگاه به شدت متراکم — در اصل ساخته شده برای 10000 نفر آن تنگ کلبه در حال حاضر خانه به حداقل 46,000 مورد 28,500 از آنها پناهندگان کنگو.

به رغم حضور در سازمان ملل و دیگر کمک های بین المللی گروه یکی از بزرگترین مشکلات ساکنان Dzaleka گرسنگی است. این برنامه جهانی غذا شده است تلاش برای پیدا کردن منابع مالی به دلیل "کمک کننده خستگی است."

"پناهندگان قرار است به حدود 13 کیلوگرم [حدود 30 پوند] از ذرت است که خود را جزء اصلی مواد غذایی, اما آنها در حال گرفتن حدود 6 یا 6 1/2" گفت: Magambi.

هزینه های بالا از COVID-19

در ماه مارس پناهندگان در Dzaleka مواجه شد با یکی دیگر نامرئی کنید. قبل از هر گونه موارد از coronavirus عفونت گزارش شده در کشور, دولت, اعلام وضعیت اضطراری بستن مدارس و منع جلسات و مراسم عروسی و مجالس ترحیم.

برای برخی از این قوانین در مورد تماس فیزیکی به خصوص سخت است. "در آفریقا بهترین شکل پستال است که یک دست دادن و یا در آغوش گرفتن تا برای مردم به تغییر آن است که واقعا دشوار است چرا که آن را یک راه زندگی," او گفت:.

ادامه مطلب: نظر: روز جهانی پناهندگان به عنوان آیین و یک تماس به عمل

آنها به عنوان تلاش برای اطاعت فیزیکی فاصله و بهداشت قوانین پناهندگان در Dzaleka که با تکیه بر پول از بستگان در غرب بودند در سمت چپ بالا و خشک و هنگامی که اعضای خانواده شان در میان اولین برای از دست دادن شغل خود در COVID بحران است.

در ضمن کسانی که در این اردوگاه که در حال راه اندازی شرکت ها و مدارس را از دست داده اند درآمد خود را و کسانی که با سفر مجوز مبتنی باقی می ماند در حالی که ساکنان همچنان به رنج می برند از انزوا می رود که با مستند.

Magambi است نگران به دنبال پس از خود کارکنان است. "ما در حدود 43 کارکنان — هر دو پناهندگان و اعضای جامعه محلی — که کار را برای امید وجود دارد اما همچنین برای Kibebe اجتماعی سازمانی است که ما," او گفت:.

Street scene at the Dzaleka Refugee Camp

بیش از 28000 نفر فرار کرده اند کنگو برای پیدا کردن سرپناه در Dzaleka اردوگاه پناهندگان

تبدیل آن به اطراف

اما Magambi موفق به انطباق با کمک دوستان و حامیان ساخت بیشتر از این در غیر این صورت افسرده وضعیت همه گیر. "ما قادر به محوری و به نوسان کامل برای خرید سطل که مردم با استفاده از به عنوان شیپور خاموشی صابون و مواد غذایی است. بنابراین ما واقعا قادر به نگاه به نیازهای جوامع ما," او گفت: InfoMigrants.

زمانی که Dzaleka پناهندگان و محلی خود را Malawians شروع به ساخت ماسک صورت در مقیاس بزرگ و اهدای آنها به کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل برای حفاظت از پناهندگان و مردم متوجه شدم که محلی پناهندگان رهبری سازمان بود از ساختن یک سهم است که نمی تواند نادیده گرفته شود.

"COVID را تکان داد رهبری اردوگاه از کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل, دولت, و تمام شرکای اجرای" گفت: Magambi. "از آن ساخته شده این امکان را برای کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل و دولت مالاوی برای پیدا کردن یک راه برای ملاقات به طور منظم به انتخاب مغز هر کسی که در حال انجام چیزی.

ادامه مطلب: روز جهانی پناهندگان: دسترسی به اطلاعات به عنوان مهم به عنوان غذا و سرپناه

"اگر چه ما نمی شرکای اجرای, از آنجا که ما شروع به پریدن کرد و ما شروع به ساخت ماسک ... و ما واقعا درگیر و درگیر, آن را به عنوان اگر ورودی ما متوجه شده بود و ما بخشی از تیم کامل. شده است که واقعا بسیار مثبت و اعتقاد ما این است که تعامل خود ادامه خواهد داد و در این راه حتی پس از COVID."

محلی, 'روش پایین به بالا'

و همچنین به عنوان دادن پناهندگی به رهبری سازمان مانند امید وجود دارد یک صندلی در پشت میز Magambi معتقد است COVID-19 منجر به یک راه جدید برای پیدا کردن راه حل برای مشکلات.

"وجود دارد بیشتر از رویکرد از پایین به بالا به دلیل زمانی که تصمیمات آنها نشان دهنده همه. آن را فقط مانند تصمیم گیری های تولید شده در ژنو یا نیویورک و تحمیل شده بر Dzaleka اردوگاه پناهندگان در Dowa, مالاوی. بنابراین من واقعا می خواهم که برای ادامه," او گفت:.

کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل همچنین تبدیل شدن به بیشتر انعطاف پذیر در آن به اصطلاح تدارکات سیاست — چگونه آن اقدام به خرید کالا و خدمات. از آنجا که COVID-19 شیوع Magambi گفت: آنها اجازه می دهد که دفتر محلی به منبع محصولات به صورت محلی.

ادامه مطلب: کروناویروس در آمریکا یک کشور در آستانه

"این واقعا قابل توجه است. این بدان معنی است که آنها توانمند سازی شرکت های داخلی در این کشور است که میزبانی پناهندگان است. آنها در حال فراهم کردن شغل آنها انجام می دهند خوب است به جای واردات است. بلکه به این معنی است که زمانی که محلی کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل دفتر نیاز به یک تصمیم در اجرای یک پروژه آن را ندارد به مدت طولانی," او گفت:.

یک راه طولانی برای رفتن

در حالی که کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل است که اجازه می دهد محلی تهیه و آن را به همان چیزی که به عنوان پول رفتن مستقیم به پناهندگان رهبری سازمان Magambi اشاره کرد. سازمان های غیر دولتی محلی را به ادامه مبارزه برای به دست آوردن اعتماد از اهدا کننده سازمان. در حال حاضر کمتر از 2 درصد از پول کمک به کشورهای در حال توسعه به پایان می رسد تا در دست بومی رهبری سازمان گفت: Magambi.

"بقیه پول می رود به سازمان رهبری شرح. به طوری که اختلاف است که هنوز هم وجود دارد اما ما واقعا می خواهید آن را تغییر دهید," او اضافه شده است.

"ارائه پشتیبانی به [پناهنده-led] سازمان ها و رونق آنها باید این ظرفیت و مدیریت آنها می تواند. به دلیل شور و شوق وجود دارد که اولین چیزی که شما نیاز دارید. اگر ما می توانیم با هم کار کنند به عنوان شریک و نه به عنوان رقبای پس از آن کمک خواهد کرد که ما نتیجه را ببینید که ما می خواهیم برای دیدن" او گفت:.

برای اولین بار منتشر شده در InfoMigrants



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب