چگونه "کورتیس' پنجه Coronavirus در یک روزنامه طنز

منn پایانی ماه مارس کمیک صفحات در روزنامه ها بی اعتنا بودند. مردم هنوز ساخت برنامه های. وجود احزاب است. زمانی

توسط NEWSCENTERALS در 28 اردیبهشت 1399

منn پایانی ماه مارس کمیک صفحات در روزنامه ها بی اعتنا بودند. مردم هنوز ساخت برنامه های. وجود احزاب است. زمانی که حیوانات صحبت به عنوان حیوانات در کمیک انجام آنها گفت: هیچ چیزی در مورد قرنطينه.

یکی از اولین صدای صحبت از طبیعی جدید متعلق به بری تیلور ویلکینز جوانتر از دو برادر در ری Billingsley طولانی در حال اجرا در نوار "کورتیس." آن را در روز شنبه, مارس 30 و ما دیدن بری و کورتیس' مادر, دایان ویلکینز فشردن ضد عفونی کننده دست در پسران دست.

"چرا من باید برای قرار دادن این مسائل در دست من مامان?" می پرسد بری.

در "کورتیس" آن است که مشترک برای چنین سوالاتی به هر دو ساده و پیچیده پاسخ. پس debuting در سال 1988 Billingsley مخلوط نشاط شوخی با گاهی اوقات استارک تصاویر از ویلکینز یک طبقه متوسط آفریقایی-آمریکایی خانواده و جامعه بزرگتر از خانواده و دوستان و آرایشگران و معلمان است. در "کورتیس" رئالیسم sneaks بر شما: خانواده طبقه سوم آپارتمان می تواند احساس تنگ ، پدر گرگ ویلکینز است uninspired توسط او و برادر جوان در بری و کورتیس واقعی تنش مانند ترس از اسلحه در مدرسه است.

در این روز کورتیس می گوید برادر خود را از ضد عفونی کننده برای تمیز کردن انگشتان دست خود را قبل از چیدن بینی خود را. اما ما می دانیم که دلیل واقعی. بنابراین آیا دایان. پسران نیست. اما این تغییر خواهد کرد.

در چهار پانل یک روز زمان حرکت می کند به آرامی در یک کمیک روزانه حتی زمانی که حوادث در دیگر صفحات روزنامه حرکت نگران کننده سریع. به عنوان مارس در نهایت به راه آوریل ویلکینز خانواده دیده می شد خود را تطبیق گوشه ای کوچک از این بیماری همه گیر. وجود دارد, جوک در مورد صفحه اصلی-تحصیل و cabin fever. گرگ در تلاش برای تشویق فرزندان خود را با تئاتر نمایش کلوچه-ساخت کوه در می رم آنها را با یک شعبده باز را ور. "من سعی می کنم بهترین من به سپر پسران من" گرگ می گویند به دایان. "و است که چرا من شما را دوست دارم همیشه" فکر می کند دایان.

سپس در وسط صبحانه Wilkins' زندگی دوباره تغییر دهید. کورتیس دریافت یک تماس تلفنی. او پیاده می رود به آشپزخانه خیره شدن. پشته خود را از پنکیک است که هنوز هم در حال انتظار برای او دست نخورده.

"این معلم ما خانم نلسون" کورتیس می گوید. "او آزمایش مثبت برای کوروناویروس."

"من نمی خواهم برای شروع بسیار مشکل اما گاهی اوقات من می توانم به خودم کمک نمی," ری Billingsley گفت: من اخیرا در یک مصاحبه تلفنی از خانه اش در استنفورد, کانکتیکات, که در آن او شده است ماندم, به خود basset hound بیسکویت. "این هنرمند در من است."

اگر چه چند کمیک جدید بازیگران مردم از رنگ عرضه در سال های اخیر "کورتیس" همچنان یکی از معدود روزانه همزمان نوار در اطراف محور شخصیت های سیاه. Billingsley خود را می بیند پس در سنت Morrie ترنر "لحظهای بگیرید و یاد دهید" و تد شیرر را "کوئینسی"—و همچنین Aaron McGruder را "Boondocks" اما با یک تفاوت. "'Boondocks" بود در صورت خود را و او اهمیتی نمی, چقدر," Billingsley گفت. "بقیه از ما, ما را به راه رفتن tightrope."

Billingsley تست شده که tightrope که ویلکینز خانواده متوجه شده که بری لغزش شیر در خارج از خانه. آنها فکر می کردند او تغذیه گربه اما او را دنبال کرد و متوجه شد به جای یک نوزاد رها شده. در یکی دیگر از نوار دایان سقط پس از حمله در یک دستگاه خودپرداز. "هیچ کس انتظار یک سقط جنین در "کورتیس'" Billingsley گفت.

یکی از slyest لحظات در "کورتیس" اتفاق افتاده است زمانی که ویلکینز خانواده و دوستان دعوت شده بودند به Jinxy و Bumstead را به عنوان بخشی از جشن سالگرد 75 از کمیک استریپ "بلاندی." آنها در زمان به نوبه خود اشتباه است و به پایان رسید تا در مری ارزش محله. آنها کشف کردند که چگونه سریع پلیس زمان پاسخ را می توان در بخش های مختلف شهر.

Billingsley اغلب هل برابر شش هفته مهلت به او اجازه می دهد فرصتی برای اظهار نظر در مورد رویدادهای جاری. در عین حال تجربه نقشه کشی "کورتیس" در طول COVID-19 احساس متفاوت از هر چیزی که او انجام داده قبل از. "این یکی من قصد دارم با غریزه. من گفت: "آن زمان برای انجام آن در حال حاضر.' من نگه داشته و شاهد بود که هیچ کس پرداختن به این."

از من خواسته اگر او احساس خاص وزن در تصمیم گیری خود را به یک شخصیت قرارداد این بیماری است. "در واقع من احساس وزن کل این داستان" او گفت:. "من واقعا به آنچه که هر کس احساس شد. ما در حال صحبت کردن در مورد یک هسته از چهار نفر و چگونه آن را واقعا موثر بر آنها به عنوان یک واحد. من نشان داده نمی شود هر کس دیگری. این فقط در مورد این خانواده در حال حاضر."

"شما نمی دیدن هر صحنه مرگ در کمیک صفحه در طول به اصطلاح اسپانیایی آنفولانزای همه گیر در سال 1918."

"این شده است یکی از آنهایی که سخت تر به منظور جلب. من تا به حال flapjack پارتی رفتن و من می دانستم که چیزی که قرار بود به آمده است. زمانی که کورتیس می آید به اتاق من آمار آن بیش از حد. از آن ساخته شده من افسرده. من آن را به خودم. آنها آنقدر از قلب که آنها می تواند به من صدمه دیده است ، اگر من ضربه در سطح احساسی, من کاملا مطمئنم که مردم دیگر بیش از حد خواهد بود."

مردم معمولا نمی میرند در صفحات خنده دار. آن را فقط ممکن است در آنچه به نام "تداوم" نوار است که در آن یک روایت ممکن است کشش بیش از چند روز یا چند هفته. پس از همه, سوسک بیلی می توانید ضرب و شتم به پالپ و بهار تا روز بعد و هیچ کس سوال آن است. "سوسک در جهان, مهم نیست که چه کسی رئیس جمهور یا چه نوع بیماری است که رفتن در اطراف" خندید Billingsley که شمارش اواخر "سوسک بیلی" خالق مورت واکر در میان دوستان خود را.

عمده شخصیت به مرگ در کمیک بود مری طلا که در سال 1929 قرارداد یک بیماری مرموز در کمیک استریپ "به Gumps." پس از مرگ باقی مانده اند نادر است. در سال 2004 اومد برای سالمندان فیلیس شکوفه کیف پول "بنزین کوچه." Garry ترودو "Doonesbury" برجسته است چندین مرگ و میر بیشتر بحث برانگیز است که از اندی Lippincott که در اثر ایدز در سال 1990. نامه از خوانندگان ریخت و در پس از مرگ از خانواده سگ Farley در لین جانستون "برای بهتر یا بدتر."

شما نمی دیدن هر صحنه مرگ در کمیک صفحه در طول به اصطلاح اسپانیایی آنفولانزای همه گیر در سال 1918. کمیک محقق Jared گاردنر شروع به جستجو از طریق صد-سال-روزنامه های قدیمی برای هر کمیک است که در برخورد با شیوع و متعجب شد که چگونه او در بر داشت. "بسیاری از کلمات بسیاری از تایپ کردن اما تعداد زیادی از نقشه" گاردنر گفت: صحبت کردن از طریق زوم از خانه اش در کلمبوس, اوهایو, جایی که او به عنوان مدیر محبوب مطالعات فرهنگ در دانشگاه ایالتی اوهایو.

گاردنر قرار دادن آنچه او در پیدا کردن وب سایت خود را "نقشه کشی و خون" که اختصاص داده شده به کمیک و پزشکی است. وجود دارد تنها یک جوانه فیشر "Mutt و جف" طنز با punchline "من به خانه رفت شب گذشته و باز پنجره و در پرواز Enza." چند کمیک بحث با پوشیدن ماسک و اجتناب از جمعیت. برخی از اشتراک به بیگانه ستیزی پیشنهاد شده توسط misnamed "آنفلوآنزای اسپانیایی." دیگران به آرامی آن را مسخره همانطور که در جورج هریمن را "Krazy Kat" که در آن Krazy رویاهای یک گاوبازی اسپانیایی و از خواب بیدار صبح روز بعد با آنفولانزا که "ممکن است یا نه ممکن است رد 'جوانه' نظریه" به عنوان هریمن wryly یادداشت ها.

گاردنر مظنون است که این اندازه نفوذ فرهنگی از کمیک استریپ در سال 1918 ممکن است به همین دلیل وجود دارد تا چند اشاره از آنفولانزا. کاریکاتوریست و کارفرمایان خود می دانست که آنها در حال تماشا. همانطور که مهدی جان بری نوشت: در تاریخ خود بزرگ آنفلوانزااز فتنه عمل وعده داده شده از زمان زندان برای هر کسی که جرأت نسخه قابل چاپ "ارسال یا انتشار هر گونه بی وفا, بی حرمتی کردن, زشت یا توهین آمیز در مورد دولت ایالات متحده است." این حتی توسعه یافته به "بدبین داستان" و محاکمه چپ کاریکاتوریست هنر جوان برای نقض جاسوسی عمل ثابت شده بود که دولت در رسیدن به ممکن است گسترش به کاریکاتوریست.

این ممکن است درست شده است که بسیاری از کاریکاتوریست فکر نمی کنم مردم می خواستند برای دیدن آنفولانزا در funnies. هنوز چند که آدرس آن را باید یک درس به ما میآموزد. "آن را باید احساس کرد مانند پایان جهان برای این مردمی که مطمئنا این زمان برای ما" گاردنر گفت. "این می تواند احساس بی سابقه و آخرالزمانی اما به دنبال در کمیک از یک صد سال پیش به ما یادآوری می کند که آنها را از طریق آن."

برای اولین بار به طور گسترده ای همزمان روزنامه طنز به آدرس COVID-19 لایحه Hinds' "مخزن مک نامارا" ورزشی-مضمون نوار بود که با ادعا ناگهانی نبود از ورزش حرفه ای. "کورتیس" پس از مدت کوتاهی پس از. کاریکاتوریست استفان Pastis اغلب باعث می شود خود یک شخصیت در او باهوش و تیز و برنده "Pearls Before Swine"; او خود جلب کرد اول coronavirus کمیک به عنوان اگر او گرفتار شده بودند با چیزی جز مداد و notepaper, بازی کردن زندگی واقعی خود را از وضعیت که در خارج از کشور زمانی که ایالات متحده شروع به محدود کردن سفر است. در ضمن یک دلخراش سری در Darrin بل "Candorville" پنجه انزوای اجتماعی با نشان دادن کامل-پنل cityscapes از سراسر جهان است. همان فکر مطرح می شود در زبان های مختلف از هر خانه و آپارتمان: "من به تنهایی."

کاریکاتوریست آرژانتینی ریکاردو سیری که طنز "Macanudo" منتشر شده است به زبان انگلیسی تحت نام قلم "لینیرس می گوید:" نوار غزه متولد شد و از زمان اجتماعی و بحران اقتصادی در آرژانتین. "راه من از اینکه پانک بود که خوش بینانه," او گفت: صحبت کردن به من از طریق تلفن از خانه فعلی در ورمونت که در آن او می آموزد در کالج دارتموث است. او coronavirus مضمون کار شده است ظریف و امیدوار اغلب تبدیل به جهان الهام بخش است. در یک پانل یک دختر بچه و گربه با هم به تماشای پروانه ساخت راه خود را در سراسر یک میدان پوشیده از چمن. به عنوان خوانده شده: "مراقبت از یکدیگر نیز مسری است."

"من احساس می کنم زمانی که مردم در حال غرق شدن, شما هم می توانید آنها را پرتاب یک جلیقه نجات و یا سندان," سیری گفت. "در هر حال حاضر و پس از آن من خودم اجازه می دهد تا عصبانی در نوار و یا بدبین یا پوچ. اما من فکر می کنم دلیل این کمیک صفحه اول وجود داشته از پولیتزر و هرست سال است که به مردم چیزی به طوری که آنها نمی پرش از پنجره به بیرون."

"گرگ می خندد و دارای پسرش. آنچه که او را نمی بینم—اما آنچه که به وضوح قابل مشاهده است به خوانندگان—است که کورتیس گریه است."

در یک حس بصری نمایندگی از COVID-19 خود را یک کارتون—چند رنگ تصویر افزایش پروتئین نکردم توپ ایجاد شده توسط Alissa اکرت و دن و هیگگینس برای مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری. (در مقابل گاردنر اشاره می کند که کاریکاتوریست در سال 1918 اغلب پشه ها به نمایندگی از آنفولانزا با توجه به حشرات' گذشته در ارتباط با بیماری و مرگ است.) اکرت گفت: نیویورک تایمز آنها وظیفه ایجاد "هویت" برای coronavirus. اما آن را در زمان کاریکاتوریست علامت Tatulli به نوبه خود تصویر خود را به تمام عیار بود. در Tatulli را wincingly خنده دار "Lio," Coronavirus ممکن است خنده menacingly یا صبر کنید بی سر و صدا در راهرو. در یکی از سرد شدن طنز آن را نشسته بر روی نیمکت و تماشای اخبار. "این همیشه عجیب و غریب از دیدن خود در تلویزیون بله می دانم?" آن را می گوید به یک کودک است.

به گاردنر این رمان به روش رمان coronavirus ها نشانه ای از امید برای کمیک خود را. "اگر شما می خواهید یک رسانه است که می تواند بحث در مورد آن در حال حاضر و هر دو به راحتی و آموزش, چه بهتر است ؟" او گفت:. "وجود دارد رسانه های اجتماعی است که شر و با وجود کمیک. آن لحظه ای که در آن کمیک استریپ, سرمقاله, ابزار وب و کمیک می تواند بحث در مورد مسائل آن را به عنوان اتفاق می افتد و آنها می توانند در ساخت فضا برای جامعه در حال حاضر—که بخشی از همین کمیک و زنهایی شد بسیار مهم است در وهله اول است."

اضافه شده گاردنر "وجود دارد یک تن, یک نوع صمیمیت که کمیک استریپ می توانید ضبط است که واقعا مورد نیاز است. من سپاسگزار برای آن است."

صمیمی ترین لحظه در زمان اجرا از "کورتیس" می آید زمانی که گرگ Wilkins توضیح برای پسرش که به دلیل اجتماعی فاصله او نمی تواند بازدید خانم نلسون در بیمارستان است. کورتیس پمپ مشت خود را و می گوید: "Awwww, او خواهید بود همه درست!—خانم نلسون سختی است ol' lady."

گرگ می خندد و دارای پسرش. او ستایش او را برای نگرش مثبت خود را. آنچه که او را نمی بینم—اما آنچه که به وضوح قابل مشاهده است به خوانندگان—است که کورتیس گریه است.

گفتم Billingsley که این صمیمیت از یک دانش آموز به یک معلم به من از یک سری در Charles M. Schulz را "بادام زمینی" در هنگام لینوس در حال تماشای مورد علاقه خود را معلم خانم Othmar در طول یک معلم اعتصاب و او می افتد پایین با خستگی.

"به یاد داشته باشید تنها لینوس نزدیک بود به دست Othmar می گوید:" Billingsley. "لوسی نبود. می توان آن را بسیار ویژه پیوند بین یک دانش آموز و یک معلم خاص."

در واقع او گفت: خانم نلسون بود نام خود را سوم-معلم کلاس. "من نمی باید بهترین زندگی در حال رشد است. من تا به حال یک پدر که بسیار سخت بود. آن را به نقطه که در آن من نگاه به جلو به رفتن به مدرسه به خاطر من بود دور از پدر من. من یکی از کسانی که عجیب و غریب بچه ها که خوب بود دوستان با اصل.

"خانم نلسون بود اولین کسی که گفت من پدر و مادر من تا به حال یک حرفه ای در آثار هنری است. او مرا تشویق کرد و از آن زمان در من نگه داشته و نقشه کشی.

"تا زمانی که کورتیس قرار دادن سر خود را در پشت پدر خود من بی سر و صدا گریه به خودم چون من می دانستم که من می خواهم به انجام این کار است."

پس از آن لحظه وجود داشته است, جوک در "کورتیس" در مورد کورتیس گفت که او خسته شده و دست یک کف شوی و سطل و از گرگ اعتراف به پسرش که او نتواند "بودن در محل کار شکایت در مورد بودن در محل کار." اما Billingsley گفت: او می تواند بازگشت به داستان در مورد خانم نلسون. او نمی داند که دقیقا چه زمانی. درست مثل زمانی که آن آغاز شده است گفت: او را به رفتن با غریزه.

"وقتی که آن زمان برای قرار دادن این داستان تا من آن را می دانم."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب