چگونه انکار و تئوری های توطئه سوخت coronavirus بحران در پاکستان

Coronavirus در حال گسترش است در یک سرعت بسیار زیاد در پاکستان است. تحلیلگران می گویند دولت انفعال و سوء مدیریت

توسط NEWSCENTERALS در 3 تیر 1399

Coronavirus در حال گسترش است در یک سرعت بسیار زیاد در پاکستان است. تحلیلگران می گویند دولت انفعال و سوء مدیریت از ویروس بدتر شیوع.

همانطور که از تاریخ 23 ژوئن وجود دارد در اطراف 187,000 موارد coronavirus با بیش از 3,700 مرگ و میر در پاکستان است. تعدادی از عفونت است که انتظار می رود برای رسیدن به 300,000 تا پایان ماه و بیش از یک میلیون اواخر جولای یا اوایل آگوست.

سازمان بهداشت جهانی (WHO) هشدار داد اواسط ماه ژوئن که متوسط ميزان عفونت در پاکستان افزایش یافته است به 22.6%. ظرف یک ماه در این کشور روزانه عفونت تعداد افزایش یافته و به طور متوسط در حدود 6,000 از 1000.

ادامه مطلب: پاکستان خطر فاجعه با آن ستیز coronavirus استراتژی

مطالعات انجام شده توسط کالج سلطنتی لندن و دانشگاه واشنگتن نشان می دهد که تعداد واقعی موارد در پاکستان می تواند در هر نقطه بین 3 تا 10 برابر بیشتر از کسانی که ثبت نام شده توسط دولت است.

با وجود این ویروس در پاکستان در نرخ هشدار دهنده دولت آرام مستندات در سراسر کشور است و تصمیم به بازگشایی صنعت گردشگری است.

در ماه مارس نخست وزیر عمران خان در مقایسه با کروناویروس به "عادی آنفولانزا" این ادعا که 97 درصد از بیماران آلوده بازیابی بدون نیاز به توجه پزشکی است. در یک سخنرانی تلویزیونی آدرس به ملت خان گفت که پاکستان نمی تواند استطاعت در سراسر کشور مستند به یک چهارم از جمعیت آن زیر خط فقر زندگی میکند. در عوض دولت لغو تمام محدودیت ها در یک تلاش آشکار برای احیای اقتصاد است.

ادامه مطلب: Coronavirus: پاکستان است مصرف COVID-19 بیش از حد به آرامی?

تحلیلگران هشدار می دهند که دولت را انکار و سوء مدیریت از ویروس بدتر شده است شیوع این بیماری در کشور در حال حاضر ضعیف و overworked سیستم بهداشت و درمان.

پاکستان coronavirus جدول زمانی

اولین مورد از coronavirus تایید شد در پاکستان در 26 فوریه سال 2020 است. این کشور قرار داده بود در زیر بخشی از مستند از 1 آوریل است که به طول انجامید تا زمانی که ممکن است 9.

پیشتر در ماه مارس زمانی که coronavirus موارد در پاکستان بودند نسبتا پایین تر دولت فدرال اجازه شیعه و زائران از ایران به بازگشت به کشور از طریق استان بلوچستان.

زائران نمی شد به درستی قرنطینه که منجر به افزایش عفونت. همچنین به دولت اجازه داده هزاران نفر از نمازگزاران سنی برای رفتن پیش با "Tablighi Jamaat" جماعت در Pubjab استان است. بسیاری از جدید COVID-19 موارد پدید آمده از آن جرم جمع آوری است.

با وجود مقاومت از محلی استانی دولت و احزاب مخالف خان را دولت داد و سپس به فشار اتحادیه های کارگری و گروه های مذهبی به آسانسور coronavirus محدودیت برای جشن عید جشنواره در مارس 24. خان گفت: آن شد تا دست به اقدامات احتیاطی. اما زمانی که مردم موفق به انجام این کار خان گفت که تقصیر خود.

ادامه مطلب: جشن عید افزایش coronavirus افزایش نگرانی در آسیای جنوبی

سیاست مذهبی و محافظه کاری سوخت ویروس

بررسی های اخیر توسط اسلام آباد-بر اساس تحقیقات سازمان گالوپ پاکستان نشان داد که 55 درصد از پاکستانی ها بر این باورند که تهدید coronavirus اغراق آمیز است.

در ضمن یک نظرسنجی انجام شده توسط Ipsos جهانی تحقیقات بازار و افکار عمومی متخصص نشان داد که تنها 3 درصد از پاکستانی ها هیچ تصورات غلط در مورد کوروناویروس, چگونه آن را گسترش و روشهای پیشگیری از آن و درمان است. این نظرسنجی همچنین نشان داد که یک سوم از پاسخ دهندگان بر این باورند در تئوری های توطئه مرتبط با این بیماری همه گیر.

کارشناسان سرزنش دولت پاکستان برای رد کردن اطلاعات غلط و ادعای پشتیبانی نشده. دولت انفعال و عدم اعتماد عمومی به دولت و مقامات نیز مردم بیشتر به تئوری های توطئه است. این وضعیت نیز تشدید گسترش چنین نظریه از طریق پاکستان و رسانه های مختلف سیستم عامل رسانه های اجتماعی.

ادامه مطلب: COVID-19 در پاکستان: چرا دولت و پزشکان در تضاد هستند

تحلیلگر سیاسی و روزنامه نگار اویس توحید توضیح داد که تئوری های توطئه همواره گسترده در پاکستان که از زمان بحران بهداشتی به جنگ علیه ترور – بسیاری از پاکستانی ها به طور سنتی پناه گرفته در انکار. با توجه به توحید سیاست مذهبی و محافظه کاری را تشدید گسترش اسطوره ها و تئوری های توطئه پیرامون بیماری فشار علمی و پزشکی حقایق زیر فرش.

"گسترش ویروس است سوخت توسط سیاست و دین" توحید گفت: DW. "از این نظریه که این بیماری بیشتر مضر در غرب نسبت به شرق است و آن را می کشد سفید مردم بیش از رنگی و سیاه مردم آمریکا و مردم در پاکستان ایمنی لیست در می رود و در" او گفت:. "مردم در پاکستان بر این باورند در تئوری های توطئه رشد در آنها باقی می ماند و در انکار تا واقعیت بازدید آنها را در چهره خود را."

در همین حال شماری از فعالان جامعه مدنی می گویند که مقامات پاکستانی در ادامه به دلجویی از اسلامگرایان حتی زمانی که کشور با آن مواجه است وخیم تر شدن بحران بهداشت عمومی.

Coronavirus به عنوان "مجازات خدا'

استاد جامعه شناسی و معاونت دانشگاه Okara, محمد Zakria Zakar گفت: DW که بسیاری از پاکستانی ها را انکار بحران از آنجا که تفکر علمی و آموزشی هنوز به طور کامل توسعه یافته در کشور است.

"ما نمی تمرکز بر حقایق علمی و استدلال در برنامه درسی ما" Zakar گفت: با اشاره به پاکستان در سیستم آموزش و پرورش.

در میان محافظه کار افراد بیماری است که اغلب به عنوان مجازات خدا برای خطا. به دنبال کمک از روحانی و یا درمانگران سنتی است که هر دو محبوب و در دسترس تر جایگزین برای دریافت درمان های پزشکی.

"اگر کسی تشخیص داده شده است با COVID-19 فرد خواهد بود ننگ به عنوان کسی که مرتکب گناه شده است و نتیجه رو به خشم خدا" گفت: Zakar.

به گفته این جامعه شناس خرافات و فرهنگ عامه در حال جاسازی شده در لباس سنتی پاکستانی فرهنگ ساخت آن را آسان تر برای بسیاری از مردم که بیشتر پذیرای اسطوره ها و تئوری های توطئه است.

ترکیبی از مذهبی conservativism بی سوادی و عدم دسترسی به منابع کمک کرده اند سوخت تئوری های توطئه است. با توجه به Zakar اگر چه افراد بی سواد از پایین به متوسط درآمد پس زمینه هستند بیشتر احتمال دارد به درگیر در اشکال سنتی شفا و بیشتر پذیرای تئوری های توطئه پیرامون ویروس, سواد افراد از وسط به بالا درآمد پس زمینه نیز شناخته شده است به شرکت در چنین رفتار است.

با انگیزه های سیاسی کارشناسان و یا پزشکان یا با نفوذ چهره های الهام گرفته از تعصبات مذهبی شده اند شناخته شده برای حمایت از تئوری های توطئه در اطراف همه گیر. تحت پوشش "تخصص" تئوری های خود را اغلب استقبال می شود. در آوریل Tariq Jameel محبوب اسلامی واعظ ادعا کرد که coronavirus است و نشانه خشم خدا بر گناهان مانند زنان رقص و پانسمان immodestly.

ادامه مطلب: کودکان کار بین coronavirus و مشکلات اقتصادی

بزرگترین بحران هنوز به آمده

این است که توصیه می شود که پاکستان تحمیل متناوب مستندات ماندگار دو هفته برای جلوگیری از شیوع بیماری است. در همین حال پاکستان احزاب مخالف و پزشکان انجمن ها خواستار کامل مستند.

ظفر میرزا ویژه, معاون نخست وزیر, بهداشت, گفت, چنین توصیه اجباری نیست و دولت باید با در نظر گرفتن هر دو اقتصادی و سلامت اثرات این بیماری همه گیر.

در حال حاضر دولت فدرال در تلاش است برای کنترل گسترش ویروس با تحمیل "هوشمند" مستندات در COVID-19 نقاط.

اما توحید هشدار داد که میلیون ها نفر از پاکستانی ها با تهدید از دست دادن شغل در میان همه گیر. "بنابراین در ماه های آینده پاکستان احتمالا مقابله با آن بدترین بحران تا کنون."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن