چگونه Fox Sports پر خالی بیس بال استادیوم مجازی طرفداران

On شنبه دو روز به MLB را اسکلتی 2020 فصل Fox Sports عرضه یک ویژگی چند خواسته برای: طرفداران مجازی. رو به یک بر

توسط NEWSCENTERALS در 5 مرداد 1399

On شنبه دو روز به MLB را اسکلتی 2020 فصل Fox Sports عرضه یک ویژگی چند خواسته برای: طرفداران مجازی. رو به یک برنامه است که کاهش یافته و از 162 بازی برای فقط 60 برگزار شد در استادیوم بدون جمعیت به بو تحسین و یا بوسیدن و عشقبازی کردن در jumbotron فاکس اعلام کرد از طریق توییت که آنها تا به حال فقط ثابت: همکاری با SportsMEDIA تکنولوژی و قاشق نقره ای انیمیشن برای قرار دادن دانه دانه Sim-مانند visages از فریاد دوستداران بیس بال بر روی صفحه نمایش در همه جا بیشتر محو کردن خط بین واقعیت و dystopian نقش بازی بازی. به عنوان یک ق دانشمند قرار داده و آن را: "چرا."

به عنوان ورزشی خود مذاکره بازگشت به تلویزیون فاکس نیست تنها نهاد دست به گریبان با ورزشگاه فضا. زمانی که چینی های حرفه ای بیس بال لیگ دوباره آغاز فصل آن در ماه آوریل می ایستد در تایوان Taoyuan بیس بال استادیوم پر از آن کرسی های با مانکن, مقوا, cutouts, و درام-بازی روبات. ("Faux-طرفداران dolled در کلاه و پیراهن این تیم خانه Rakuten میمون" از نیویورک پست نوشت: "برخی با اشاره به سمت زمینه و دیگران نشانه برگزاری بیش از سر خود را—از طریق روابط فایل های فشرده در اطراف خود پلاستیکی مچ دست.") و نه طولانی پس از ورزش دوباره در ژاپن در ژوئن 19, Fukuoka SoftBank Hawks پرده برداری از یک نوع جدید از پریمیر: یک ناوگان از 20 Teletubbyish روبات به آواز خواندن و فریاد ستایش از شکم تلویزیون (تا 5 ، 000 طرفداران واقعی اجازه داده شد به عنوان به خوبی; فریاد ممنوع شد). اما که در آن کسانی که اریب, اهل تفریح و بازی روباه یک Stepford Wives-y حل است.

در این اطلاعیه آمده با 18-دومین تریلر پیش نمایش چگونه شیرین کاری ممکن است کار. جنون فیلم کوتاه زوم بین عکس های live-action بازیکنان و متحرک torsos از جعلی خود را به طرفداران. به عنوان ورزشگاه پر طرفداران موسیقی پاپ را به محل قبل از تشویق, booing و موج تحت نامطلوب نمره ترکیب هر دو قوی ترومپت بخش و خرد گیتار برقی. "مفهوم اصلی برای تلفن های موبایل مانند چیزی است که هرگز اتفاق می افتد—پای در آسمان" FOX Sports معاون اجرایی رئیس جمهور براد Zager گفت: New York Post. "ما مجموعه ای مرده در تلاش برای پخش با جمعیت احساس می کنید که معتبر و آلی به عنوان امکان پذیر است. ما می خواهیم به مردم فرار." (یکی از عوارض جانبی این: طرفداران آیا پوشیدن ماسک).

این پروژه یک ماه-همکاری طولانی می گوید: لورا Herzing تهیه کننده اجرایی در قاشق نقره ای, حرکت-ضبط و واقعیت شرکت راه اندازی شده برای اجرای این طرح است. این شروع این بهار با کیفیت بالا اسکن از هر ورزشگاه در نظر گرفتن سهام از هر صندلی را به overlay یک فن به بعد. آنها را به خود جلب کرد بدن—بیچهره شخصیت های غیر بازیکن (NPCs) پوشیدن generic لباس در تیم خود رنگ (پوست تصادفی; جنسیت تقریبا تقسیم). طرفداران کشیده شده است از مردم واقعی, اما می توانید حرکات خود را از چند ویلیامزبرگ ژست مدل. "ما یک استخر استعداد در نیویورک است که ما را از" لورا گفت. وجود دارد غیر صفر شانس شما می تواند با تصویب یک در خیابان و تشخیص خود موج: "شاید اگر شما بسیار هوشیار است."

شبیه سازی عملگر می توانید تعیین کنید که چگونه متراکم و یا نور به جمعیت و تغییر آن را به عنوان بازی می رود. "اگر آن را یک فوران چاه نفت است و شما می خواهید به نازک جمعیت, مدیر توانایی را به آن تماس بگیرید," Herzing گفت. طرفداران تنها وجود دارد در حالت خاموش و حالت بدون هات داگ-خرید حالت و یا گرفتن یک صدای تیز و تند حالت. بنابراین برای کاهش جمعیت اندازه اکثر اپراتورها را به نوبه خود طرفداران در طول استراحت تجاری, او گفت:, و یا آنها را فقط از صفحه ناپدید می شوند. "من فکر می کنم 'رفتن به یک سگ ممکن است نسخه 2.0 ارتقاء" لورا گفت.

در حالی که در هر چند مجازی طرفداران حدود 500 در صد اقدامات هر چرخش از طریق به طور تصادفی. "ما باید همه چیز را از یک دولت بیکار نشسته تماشای با حرکات طبیعی," او گفت:. "شما می توانید کنترل چه درصد ایستاده است. می توانید آنها را تشویق. آنها می تواند به اشتباه. آنها می توانند موج. شما می توانید کنترل که چگونه بسیاری از طرفداران در حال واکنش مثبت و منفی—و چگونه شدید است که واکنش است." هیچ یک از این حرکات به خصوص خنده دار. "ما واقعا نمی ساخته شده است در هر چیزی بیش از حد کردن دیوار و یا عجیب و غریب," او گفت:. با وجود اینکه چند تخم مرغ عید پاک. "یکی از بزرگترین نقاط بحث بود که چه درصدی از جمعیت باید به دنبال در تلفن همراه خود را," او گفت:. او نمی دانم درصد آنها را انتخاب کرد.

"یکی از بزرگترین نقاط بحث بود که چه درصدی از جمعیت باید به دنبال در تلفن همراه خود را."

این جعلی طرفداران هرگز وارد uncanny valley, Herzing استدلال کرد چرا که آنها به وضوح غیر واقعی ("اگر شما بودند به دریافت فوق العاده نزدیک از آن خواهد بود واضح است که اینها مردم واقعی است.") اما بدون آنها او گفت: نزد خالی ورزشگاه خواهد بود دلسردکننده "کمی ناگهانی." هدف این بود که برای فریب مردم را به باور طرفداران واقعی بودند اما به تقلید از حس با هم بودن. "مثل تماشای یک طنزهای بدون آهنگ خنده و یا مخاطبان ارائه خنده—فیلم کمدی می افتد بدون تخت که تقویت," او گفت:. "ما در حال تلاش برای ایجاد حسی تقویت."

ممکن است برخی از استعاره در اینجا برای آمریکا دست زدن به COVID-19 بحران (سطحی خوب و زوزه هرج و مرج درون!). اما این پروژه به نظر می رسد بیشتر سردرگم تر شوم. درست است که مخاطبان به صورت متحرک مخاطب ؟ آیا این آخرین کل فصل ؟ و یا آن را به مرگ یک چیز عجیب و غریب مانند خواهد شد.من.صبح را شب انتخابات CNN هولوگرام عرضه یک بار به توجهی و بی تفاوتی و هرگز دوباره دیده?



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب