چگونه جورج کانوی نقل مکان کرد و به دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن سر

جمهوری خواه وکیل جورج کانوی معنی نیست که به یکی از رئيس جمهور تهمت بزرگترین دیوهای اما در اینجا ما هستند."من ف

توسط NEWSCENTERALS در 23 اردیبهشت 1399

جمهوری خواه وکیل جورج کانوی معنی نیست که به یکی از رئيس جمهور تهمت بزرگترین دیوهای اما در اینجا ما هستند.

"من فقط شروع به نوع بیان من نمایش و در برخی از نقطه من فقط تصمیم گرفتم این چیزی است که من می خواهم به انجام," کانوی می گوید. "آسیب هایی که او انجام می دهند به مراتب بیش از هر سود که او احتمالا می تواند اعطا."

در قسمت 7 از جدید غیر طبیعی, The Daily Beast, پادکست برای جهان رفته ریل کانوی نشان می دهد به شرکت میزبان ریک ویلسون و مولی جونگ سریع چه عذاب او در مورد دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و بیشتر در مورد چگونه او موفق به ترول رئیس جمهور خیلی سخت به خوبی. (Spoiler alert: مغلوب ساختن پیشی جستن مدیر کمپین براد Parscale به طور تصادفی به جورج ایده هنگامی که او آمد "groveling" به همسرش کلیان کانوی در مورد او چگونه پیچ چیزی بسیار بد است. Welp.)

او همچنین نشان می دهد روند تفکر است که منجر به تبلیغ ساخته شده است که مغلوب ساختن پیشی جستن یک توییتر بحران. باور کنید یا نه عیسی درگیر است.

ریک و مالی نیز بحث طنز از ایران با شعار خود را به عنوان طرفدار زندگی حزب: "این یکی از جنبه های بیشتری از سابق حزب جمهوری خواه نشان داد که خود را اساسا یک خط از کارشناسی و طرفدار حق زندگی کردن تا زمانی که آن را مهم است که به نگه داشتن S&P و NASDAQ پمپاژ."

به علاوه دو بحث طنز opera دیکتاتوری Facebook را در مورد چهره و مردی که chews مغلوب ساختن پیشی جستن مواد غذایی است.

گوش دادن به جدید غیر طبیعی در اپل پادکست ها و Spotify در.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن