چگونه J-L Cauvin شد ترین نقطه در مغلوب ساختن پیشی جستن Impersonator زنده

یکدوره شش ماه قبل از هر کسی که تا به حال شنیده ام از رمان coronavirus J-L Cauvin تصمیم دشوار به حرکت در خارج ا

توسط NEWSCENTERALS در 14 تیر 1399

یکدوره شش ماه قبل از هر کسی که تا به حال شنیده ام از رمان coronavirus J-L Cauvin تصمیم دشوار به حرکت در خارج از شهر نیویورک جایی که او تا به حال صرف سال تلاش برای آن را به عنوان یک پایه تا طنز.

"من فوق العاده افسرده در مورد گرفتن یک شغل تمام وقت دوباره و حرکت به نیوجرسی" او به من می گوید امروز پاداش قسمت آخر خنده پادکست. "یک کار به دامان من افتاد و گفت: من فقط شما می دانید آنچه که من انجام شده است که پاره وقت کار قانونی و جاده کمدی برای 16 سال, من برای به دست گرفتن این فرصت را در ثبات است. گفت OK کمدی است که دیگر اولویت است."

آن را نمی توانست کار می کرد از هیچ بهتر است.

Cauvin شده بود و بسته شدن خود ایستاده تا عمل با دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تصور از آنجا 2015—قبل از این که او به پایان رسید و مجموعه خود را با همان اندازه موثر است اوباما. بنابراین در اواسط ماه مارس گیر کار از خانه با بسیاری از اضافی رایگان زمان در دست های خود را و هیچ باشگاه های کمدی در دسترس به مواد او نوشته شده و ساده عکاسی از خود ویدیو در توییتر سرگرم کننده از رئیس جمهور, بیضی, آدرس دفتر.

"من این ویدئو بر روی نیمکت و آن را مانند 18,000 انداز در توییتر" او به یاد می آورد. "و من برداشت مانند 50 پیروان جدید. بنابراین من یک کمی بیشتر. و هیچ یک از آنها را به عنوان بزرگ به عنوان آن است."

یک زن و شوهر از هفته بعد او به ریاست کردن درب به راه رفتن سگ خود را هنگامی که یک دوست پیامک, "باور می کنید این ؟ او فقط گفت که او می خواهد به بازگشایی اقتصاد در عید پاک."

"من گفت:, من, دختر, نگه داشتن سگ برای یک لحظه من فکر می کنم این را به یک ویدیو خنده دار" Cauvin می گوید. او رفت و برگشت در داخل و صرف دو دقیقه برگردان های ترسناک کردن کاف به عنوان برگ برنده در مورد pay-per-view رویداد که در آن او و خدا خواهد مبارزه با آن را به ببینید که چه کسی می تواند "بازگرداندن بیشتر مردم" در عید پاک یکشنبه. "و بعد از 48 ساعت آن را فقط منفجر شد." آن را پس متصلب تا هفت میلیون بازدید در توییتر و چند میلیون بیشتر در یوتیوب.

تصور نمی کند فقط صدا مثل صدای شیپور اما ماهرانه قطاری از مزخرف unfocused زبان سبک تبدیل شده است که خود را در حالت پیش فرض در مصاحبه ها و جلسات.

"او دوست ندارد به اسکریپت. این مانند کسی است که مجازات او را زمانی که آنها او را به عنوان خوانده شده," Cauvin می گوید از "اسباب مخصوص چرخاندن خطوط نوشته مغلوب ساختن پیشی جستن." به همین دلیل کمدین هرگز می نویسد: از آنچه او را به رفتن به می گویند در فیلم های خود را. "زیرا هنگامی که شما دریافت اسکریپت شما در حال حاضر راه خود را به عقب از او," او توضیح می دهد. "آنچه شما باید انجام دهید این است که مایل به رفتن به یک سفر مضحک و نه مماس. اما جایی برای بازگشت به همیشه " من بزرگ است. آیا این به من کمک کند و یا صدمه دیده مردم من را دوست ندارم؟'"

"من فکر می کنم من صدای مشروع بدست زندان از انجام این تصور بسیار" Cauvin می پذیرد. "آن را تقریبا مانند یک گیتاریست گرفتن پینه در انگشتان دست خود را." او نگران است که صدای خود را شروع به صدا بیشتر شبیه به مغلوب ساختن پیشی جستن. "چقدر مضحک است که حتی اجازه این را به صدای من خواهد بود یک فساد آسیب به فرایند" او جوک. "آن را مانند یک آینه سیاه و سفید قسمت یا چیزی."

وقتی که من از او بخواهید آنچه در آن مانند به نهایت رسیدن به برخی از سطح از شهرت زمانی که او نمی تواند سرمایه گذاری بر روی آن با انجام زندگی می کنند Cauvin می گوید: "راستش این نوع بمکد. شده اند وجود دارد بسیاری از نزدیک بازدید در زندگی حرفه ای من. همین دلیل است که من مرتب از انتظار مغلوب ساختن پیشی جستن به ترک و یا سکته یا چیزی شبیه به سه روز بعد از من رفت و ویروسی. من مثل این نمی تواند گذشته."

"چقدر مضحک است که حتی اجازه این را به صدای من خواهد بود یک فساد آسیب رساندن روند. آن را مانند یک آینه سیاه و سفید' قسمت یا چیزی."

Cauvin تنها قبلی بسیار کوچکتر قلم مو با ویروسی شهرت آمد در سال 2013 زمانی که او تولید استادانه درست شده infomercial طنز تصویری به نمایش گذاشتن نقطه Louis C. K. برداشت. این بود که قبل از#MeToo سقوط زمانی که کمدین آنها کمیک و طرفداران فقط به نام "لوئیس" بود و هنوز هم در بالای کمدی جهان. "این مدونا, Beyoncé و لوئیس" Cauvin جوک.

بر خلاف همسالان خود Cauvin می گوید او گرفته شده با Louis C. K. مهارت. "منظورم این در متکبر اما او به وضوح نبود طنین با من," او می گوید. "من فقط نمی خواهم راه او ایستاده. اما هر بار به من گفت که هر کمیک خواهد label من hater. من گفتم که من نه نفرت. او نه تنها مورد علاقه من است."

در این ویدئو Cauvin قرار داده و از او ورزش طاس کلاه و ریش بزی و می گوید knock-knock جوک و دیگر کلاسیک بیت در آنچه او را توصیف به عنوان Louis C. K. s "meandering, من نفرت, من, بچه, پرتاب F-بمب" رویکرد به ایستادگی کردن. "که یکی را منفجر کرد, به خصوص در, کمدی," او می گوید. "من می خواهم در جاده شده است و پنج سال بعد مردم هنوز هم گفته می شد که آیا لوئیس بیت."

اما این تصویری نیست که در هر نقطه در نزدیکی فرهنگی تاثیر خود را مغلوب ساختن پیشی جستن. "این لحظه ای بود من در انتظار," او می گوید. "من فکر می کردم همه نیاز من این است که یکی از چیزهایی که من را به منفجر و پس از آن من می توانید تمام این کار ها با من. به جای آن اتفاق می افتد در طی شش تا هشت سال از آن اتفاق افتاد در یک هفته یا پنج روز. و در حال حاضر در هیچ جا وجود دارد برای انجام. بنابراین من فقط به این امید که برخی از حس عادی می آید."

زمانی که او قادر است به عقب بر گردیم در مرحله او نگران است که مخاطبان خواهد فریاد "مغلوب ساختن پیشی جستن!" او مانند آن را خود "Freebird." اگر او این شانس را به تیتر باشگاه های کمدی او تصور انجام 35 دقیقه ایستاده مجموعه, به دنبال تمدید بداهه Q&A با مخاطب به عنوان رئیس جمهور.

در حالی که Cauvin می گوید او با خوشحالی تجارت هر موفقیت او تا به حال برای "جهانی سلامت و امنیت اقتصادی" او اذعان دارد که هیچ یک از این می توانست اتفاق افتاده است بدون COVID-19. اگر او تا به حال شده است در خود قانون کار در تمام طول روز او هرگز تا به حال زمان برای ایجاد و ارسال بسیاری از فیلم ها. Cauvin جوک هنگامی که محل کار خود را تصمیم می گیرد تا دوباره باز او بپرسید "آیا من می توانم یکی از آخرین افراد برای بازگشت به کار ، برای ایمنی نیست برای هر طرف حرفه ای فقط برای ایمنی."

Cobbling هم درآمد از یوتیوب, Cameo و تبلیغات خود را در پادکست Cauvin می گوید: او موفق به جلو در پول بیشتر از طریق کمدی برای هر یک از سه ماه گذشته نسبت به او از خود قانون است. "خیلی خوبه. و اگر من می تواند تضمین کند که پس از آن من می خواهم در تقاطع اما این لحظه شهرت," او می گوید.

میان تبلیغ در یوتیوب مغلوب ساختن پیشی جستن در مبارزات انتخاباتی. "فوق العاده است" او می گوید. "اگر فیلم های من می تواند کمک به زباله برخی از هزینه های کمپین من فکر می کنم که به خوبی به عنوان هر چیزی من می تواند انجام دهد." زمانی که من به او بگویید که این آگهی را دیدم برجسته اریک تهمت و همسر لارا, او, جوک "من آرزو می کنم آن را حداقل دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن. من احساس می کنم که توهین که آنها در حال دادن من سوم-لایه Trumps."

تجربه تماشای نمایش تعداد و رسانهها در فیلم های خود را به طور پیوسته کنه تا در واقع با توجه Cauvin عجیب و غریب نوع بینش به ذهن رئيس جمهور.

"قرار دادن یک ویدئو جدید همیشه باعث می شود من احساس می کنم بهتر است," او می گوید. "و من احساس می کنم که تقریبا چیزی خطرناک است. آن را تقریبا احساس می کند مانند من انجام داده ام کنترل شده تجربه خودم در مورد اثرات رسانه های اجتماعی است." در حال حاضر او می داند به یک رشته دوپامین آمار که برنده می شود هر بار که او قرار می دهد از یک صدای جیر جیر. "نه این که من بزرگ همدردی برای او, اما من فکر می کنم این است که کسی نباید در رسانه های اجتماعی. اگر من پذیرای آن او OD مست در آن است."

البته, آن را سخت به بحث در مورد J-L Cauvin بدون به رسمیت شناختن رقیب اصلی او در آنلاین تهمت تصور بازی. سارا کوپر آغاز شده و قرار دادن خود فیلم لب همگام سازی به رئیس جمهور واقعی صدا حدود یک ماه پس از Cauvin شروع به ارسال خود را. از آن زمان به بعد او تحت الشعاع او هر دو از نظر رسانه های اجتماعی آمار و فرهنگی سرمایه است. او امشب نشان می دهد اولین ماه گذشته.

"اعداد دروغ نمیگویند. او هیچ رقابت در حال حاضر" Cauvin به من می گوید. اما در حالی که او تاکید می کند که او هیچ مشکلی با کوپر خودش او احساس می کند به طور خاص مورد آزار و اذیت توسط طرفداران او. "من به شوخی به آنها تماس بگیرید قفس و من من تماس بگیرید گروه Coven," او می گوید. "شکایت همیشه همان: 'شما در حال سرقت از او.' نه من نیستم. من آغاز شده است ، من انجام کاری که به نظر من سخت تر است و زمان بیشتری را مفتخر به عنوان یک کمدی هنر."

هنگامی که او باعث می شود آن نقاط در پاسخ به توییت او می گوید: "نیمی از وقت من یک عذرخواهی یک چهارم از زمان من مسدود شده و یک چهارم از زمان من مردم, 'I don't care, سارا بهتر است.' و من به, من درک نمی کنم آنچه شما می خواستم از این."

"من خندید و در تعداد کمی از او فیلم" Cauvin همچنان ادامه دارد. "من باید بسیار مراقب باشید که نه صدای مهربان اما من حدس می زنم با prefacing آن بود که من در حال حاضر صدای مهربان. من فکر می کنم آن را زیبا. و من دیده ام بسیاری از مسائل مانند که در Infinite و آن ضربه و آن را بزرگ برای او. و آن آوردن بسیاری از مردم لذت بردن."

اما به عنوان یک "رقابتی شخص" او می افزاید: "من احساس می کنم تا حدودی بی احترامی به پدید آمده اند با نوعی بی چون و چرای بهترین برداشت از این که عامل بسیار دقیق و سطح خاص. و سپس به به اشتراک گذاری این نور افکن که اگر ما در حال انجام چیزی مشابه به همین. هنگامی که مردم شما هم به همان اندازه بزرگ در جعل هویت او من را مجبور به نشستن در آنجا و رفتن 'آره, خوب, با تشکر.' و در سر من من 'نه ما.' و این خوب است. که توهین به می گویند, اما, از آن گرفته شده که در راه است."

اما هیچ چیز نیش بیشتر برای Cauvin از اتهامات که او یک "مرد سفید پوست سرقت از یک زن."

"که یکی خشم من چون من نیمه سیاه و سفید. من می دانم آنچه من می خواهم نگاه. شما ببینید من نگاه بژ."

"که یکی خشم من چون من نیمه سیاه" او نشان می دهد. "من می دانم آنچه من می خواهم نگاه. شما ببینید من نگاه بژ." توضیح داد که یک "نژاد پرست مرد" به تازگی با استفاده از یک دسته از مکزیک تهمت علیه او در توییتر او می افزاید: "بنابراین من فکر می کردم حداقل این مرد را می بیند که من چیزی غیر از سفید. بنابراین در یک راه عجیب و غریب, با تشکر از شما bigot, برای دیدن من به طور کامل از برخی از کوپر طرفداران."

"آن را تبدیل به یک چیزی از مردم گفت:" شما را مجبور به اعتراف هر چند او به عنوان یک زن و یک فرد از رنگ آن را به ضربه تهمت سخت تر است.' و من خوب من نیم هائیتی و او رفت و پس از هائیتی به طور خاص در طول ریاست جمهوری خود به عنوان یک 'shithole,'" Cauvin می گوید. "من یک چپ-از-مرکز مرد سیاسی, اما که موجب تحریک من. گاهی اوقات مردم را پرتاب برچسب و جمعیتی در شما به دلیل آن باعث می شود آنها احساس خوبی در مورد خود را پشتیبانی می کند. و هنگامی که کسی به نظر می رسد در من آنها در حال رفتن به احساس مانند آنها در حال کمک به برخی از تلاش نیم هائیتی کمدین. آنها فقط می خواهم که غول سفید پسر او را به انجام همه حق برای خود من حدس می زنم. من نه به دنبال جایزه هر تقدیر اما این عجیب و غریب بود و پس از اخراج توسط افرادی که ادعا می کنند به محبت صالح مترقی تفسیر بیرون آمدن از هر دو ما است."

"حقیقت این است که من هیچ چیز بدی در مورد او می گویند," Cauvin می گوید در نهایت از کوپر. "او تا به حال یک اجرا و ساخت تن از مردم را به خنده و طول بسیار خشن به طوری که مطلق خوب است. من خیلی دوست دارم به شناخته شده برای من ایستاده اما پس از آن به عنوان دوم بهترین چیزی است که من فکر می کنم من به وضوح در این است که کمی آزار دهنده است."

همانطور که برای چه Cauvin امید خود را "لحظه ای شهرت" ممکن است انتقال به واقعی نشان می دهد کسب و کار موفقیت او می گوید: "در دنیای کامل, من می خواهم در شنبه شب زندگی می کنند و یا راه اندازی مجدد در زندگی رنگ و یا چیزی." اما در 41 سال او تقریبا "داده شده" در آن رویا. "من هرگز حتی تا به حال بسیار به استماع و یا هر چیزی. من هرگز در رادار خود."

در طول اوباما سال او بسته خود ایستاده مجموعه هر شب جعل هویت رئیس جمهور با این امید مبهم است که کسی در SNL ممکن است ، "البته من نشسته وجود دارد به عنوان پسر یک مهاجر و یک آمریکایی سفید مادر بزرگ من اوباما تصور رفتن, 'ای کاش کسی می تواند این را ببینید. من احساس می کنم که به معنای واقعی کلمه خواهد بود ایده آل برای من," او می گوید. "Fred Armisen بسیار با استعداد شخص, اما من فکر نمی کنم خود اوباما تصور بود در هر نقطه در نزدیکی خود را بالا سهم را نشان می دهد."

"من واقعا فکر می کنم آنها باید بسیار با استعداد بازیگران که آنها underserving توسط به طور مداوم از رفتن به شیرین کاری, ریخته گری," Cauvin می افزاید: اشاره به الک بالدوین تهمت تصور در میان بسیاری دیگر از افراد مشهور ringers که آورده شده است را به نشان می دهد بیش از چند سال گذشته است. "کسی در بازیگران ممکن است به خوبی توانسته اند به جلو است که خاموش است. صرف نظر از آینده من فکر می کنم آنها بسیاری از مردم خوب در آن نشان می دهد که آنها باید با تکیه و شاید در چند بیشتر مردم به جای رفتن با هفت مشاهیر در هر قسمت."

در حال حاضر با هیچ نشانه ای از این بیماری همه گیر کند و یا هر فرصت های جدید در آینده راه خود را Cauvin در حال رفتن به نگه داشتن پمپاژ خود را مغلوب ساختن پیشی جستن ویدئوها و امید آنها را به برخی از تاثیر بر انتخابات در پاییز.

"اگر من می توانم او را نگاه مانند یک ادم سفیه و احمق و یا به نوبه خود او را به بیشتر از یک مایه خنده من همه آن را," او می گوید. "هر زمان که کسی می گوید:" احترام به دفتر " من رفتن مرد در اتاق, به احترام این کار برای من به آن احترام بگذارند. من فکر می کنم او یک اسفبار انسان است. اگر من او را نگاه بدتر به نحوی و یا او را به نظر می رسد بیشتر پوچ به چند نفر پس از آن که همه چیز خوب است چون او را بدترین."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب