چگونه Jimmy O. یانگ است که با استفاده از طنز برای مبارزه با COVID نژادپرستی

Wمرغ من از کمدین جیمی O. یانگ چگونه او شده است اشغال وقت خود را تحت قرنطینه او پاسخ با آنچه برای تلفن های موبا

توسط NEWSCENTERALS در 23 اردیبهشت 1399

Wمرغ من از کمدین جیمی O. یانگ چگونه او شده است اشغال وقت خود را تحت قرنطینه او پاسخ با آنچه برای تلفن های موبایل مانند دانه جدید ایستاده بیت. او به من می گوید او "لذت گناه" شده است مشاهده اخبار محلی مجریان پخش از صفحه اصلی. "شما را به دیدن تمام weathermen خانه به ببینید که چگونه آنها زندگی می کنند" او می گوید. "مثل چه کسی پول واقعی در این ایستگاه خبری?"

یانگ بهترین و شناخته شده برای بازی بی سر و صدا غیر مستقیم جیان یانگ در HBO در دره سیلیکونبوده و اجرای استند آپ کمدی از اواخر 2000s. این آخر هفته گذشته او کاهش یافته است اولین ساعته ویژه به نام معامله خوبدر آمازون نخست تصویری.

"همیشه از بازیگری چیزی که آغاز آن در جریان بوده است به خوبی و من تا به حال مقدار زیادی از زمان برای انجام, ایستاده," او می گوید من در این هفته قسمت آخر خنده پادکست. "یکی از دلایل من می خواستم برای انجام این کار ویژه ای است که بسیاری از مردم فکر می کنم من که فقط خارجی در دره سیلیکون. برای افرادی که فقط می دانم که من به عنوان یک بازیگر مثل شما باید بدانید که من واقعی این است که چگونه من آغاز شده و این چیزی است که من در مورد."

او شروع به انجام کمدی زیرا او "خسته و ناامید" توضیح "به منظور تایپ در 'محلی باز میکروفون' خود را در موتور جستجوی گوگل شما یک گام به دور از تایپ در 'بهترین راه برای کشتن خودم؟'" آن تابستان بود و بین او و ارشد سال at UC San Diego و "وحشت بود شروع به تنظیم." او فکر کرد که به خود "آنچه من را برای بقیه زندگی من ؟ من می خواهم به نشستن پشت یک میز و یک مشاور مالی?"

در دره سیلیکونیانگ در معرض خطر تداوم آسیایی-آمریکایی کلیشه با بازی به شدت لهجه coder که آنژو هم اتاقی خود را با ترک بد بو ماهی سر در نزول است. در شوی او قادر به upend کسانی که کلیشه با صحبت کردن به طور مستقیم به خود را تجربه.

با ضد آمریکایی-آسیایی نژادپرستی در افزایش طول coronavirus بحران یانگ امیدوار است که خود را کمدی می تواند در برخی از راه های کوچک.

در حالی که او را تجربه کرده است این پدیده خود را—"از آنجا که من نمی رفتن به خارج" او نیم-جوک—او بسیار آگاه از مشکل است. "این بسیار مأیوس کننده به خصوص از آنجا که ما به تازگی ساخته ام خیلی نمایندگی پیشرفت" او می گوید: با استناد به 2018 را دیوانه غنی آسیاییکه او در آن شرکت ستاره دار, به عنوان مثال. "این بسیار مأیوس کننده برای دیدن این نوع از نژادپرستی در اخبار" او تکرار: "اما من احساس می کنم وجود دارد فقط همیشه برای رفتن به نادان مردم وجود دارد."

یانگ می خواهد او ایستاده ویژه برای کمک به مردم رسیدن به او را می دانم و خانواده "از نزدیک" در راه است که باعث می شود آنها را کمتر احساس خارجی است. "من فکر می کنم که آنچه که من می توانید انجام دهید به عنوان یک سرگرم کننده," او می گوید: تصدیق کرد که او "به اندازه کافی خوش شانس" که در موقعیت که در آن او می تواند "استفاده از طنز" برای شکستن این موانع.

نکات برجسته از مکالمه ما در حال زیر و شما می توانید گوش دادن به تمام چیزی که در حال حاضر با اشتراک به آخر خنده در اپل پادکست ها و یا هر کجا که شما گوش دادن به پادکست ها.

در اخلال آسیایی, کلیشه ها در مرحله

"یک یا دو سال به شوی من خیلی خوب بود. اما شما می توانید بگویید که مواد بسیار عمومی است. من تا به حال حفر عمیق به حقایق من و خانواده من از کجا آمد. و من فکر می کنم این چیزی است که من سعی می کنید برای انجام این کار در ویژه در حال حاضر. شما هنوز هم می توانید در مورد بحث کلیشه. من یک آسیایی, کیر, شوخی, اما آن را به تلاش برای براندازی استاندارد کلیشه روشن کنید و آن را بر روی سر خود را. من یک آسیایی, ریاضی شوخی است. اما این همه جوک را بر اساس تجربه خود من به جای generic کلیشه. و من فکر می کنم که چه تفاوت جدیدتر کمیک از کسی که فارغ التحصیل شده از آن است و مایل به باز کردن."

در آغوش هویت خود را به عنوان " عجیب و غریب خارجی پسر در دبیرستان پس از حرکت از هنگ کنگ به L. A.

"منظور من 13 است عجیب و غریب سن برای هر کسی است. در حال حاضر من باید برای رفتن به یک کشور جدید و یک قاره جدید صحبت به یک زبان جدید است. من یاد گرفتم که چگونه به صحبت به زبان انگلیسی راه آمریکا بچه ها یاد بگیرند که چگونه به اسپانیایی صحبت می کنند. اما اگر من تا به حال کاهش یافته است شما زمانی که شما بودند 13 در تیجوانا شما خواهد مرده ام شاید. پس از آن آسان نبود. من نمی توانستم درک ساده ترین اصطلاحات عامیانه. من احساس می کردم که همه به صحبت کردن بیش از حد سریع است. بنابراین وجود یک منحنی یادگیری. آن را حتی در مورد دوستان و یا محبوب ترین ها چه دیگر 13-year-old کودکان و نوجوانان خواهد بود در مورد نگران است. من فقط تلاش برای زنده ماندن فقط در تلاش برای پیدا کردن یک دوست و نه ضرب و شتم شما می دانید ؟ و خوشبختانه من فکر می کنم که چرا من توسعه یافته برخی از شوخ طبعی است. در حال خنده دار خارجی مرد شد هویت من. به جای فقط در حال عجیب و غریب من در تلاش بود تا خنده دار."

چرا T. J. Miller خروج از 'Silicon Valley' بود 'پایان یک دوران برای او

"او به من به نام یک شب آن را مانند نیمه شب و او گفت:" هی مرد من نمی فکر می کنم من قصد دارم به دوباره فصل آینده است.' و بود که به انتخاب خود شما می دانید, اما او شریک زندگی من در نشان می دهد. و گفتم شخص شما باید باقی بماند،' من از نظر مالی نگران برای خودم. من مثل این بود آه گه, در حال حاضر آنها در حال رفتن به ارسال شخصیت من ، که در پایان دوره برای من. دره سیلیکون به پایان رسید و دو بار برای من. آن به پایان رسید اولین بار زمانی که T. J. رفته بود. برای من آن را متفاوت نشان می دهد. آن را در واقع یک برکت و رحمت در لباس مبدل از آنجا که بخشی از من کمی بزرگتر و شما می دانید نشان می دهد در رفت و ما فقط خوب است. همه من می توانم به شما بگویم که از دیدگاه من بود هر صحنه من با T. J. عالی بود. و او یک دوست به من. به نظر من او هیچ چیز اما شیرین و به افراد دیگر, من می توانم صحبت می کنند که شما می دانید ؟ من نمی دانم."

چگونه دیوانه غنی آسیایی' زندگی خود را تغییر

"بود که زندگی در حال تغییر ، رفتن در من نمی دانم چه به انتظار. من فکر کردم این فقط یک فیلم است. مثل من آن را بر روی کاغذ. خوب این اولین همه آسیایی, بازیگران پس از The Joy Luck Club. من ذهنی آن را دریافت کنید اما من احساس آن را تا زمانی که من وجود دارد. آن را مانند Avengers از آسیایی ها جمع آوری در سنگاپور است. و وجود دارد فقط به این درک مشترک. من دیگر فقط تنها یک مرد آسیایی در تلاش برای جا با همه در یک مجموعه. یا مانند بچه خارجی در مدرسه تلاش به آن جا. در حال حاضر, من مردم, با مردم است. و این احساس بسیار ویژه ، من فقط به یاد داشته باشید, تفکر, انسان, اگر مخاطب احساس می کنم فقط یک بیت از این رفاقت این شادی که ما احساس می کنیم این شادی که ما احساس می کنیم آن را به یک موفقیت است. و من فکر می کنم که دقیقا چه اتفاقی افتاده است."

هفته آینده در آخرین خنده پادکست: Stand-up comedian Patton Oswalt که جدید ایستاده خاص من دوست دارم همه چیز premieres در Netflix بکشد شنبه, مارس 19. به علاوه نگاه کردن به یک پاداش ویژه قسمت با بازیگران و سازندگان رنو 911 این جمعه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب