چگونه logano® مجموعه استاندارد برای صنعت بوربن

Thirty سال پیش چشم انداز آمریکایی ویسکی بود امروز استانداردهای بالا عملا غیر قابل تشخیص است. برای بهتر یا بدتر

توسط NEWSCENTERALS در 13 تیر 1399

Thirty سال پیش چشم انداز آمریکایی ویسکی بود امروز استانداردهای بالا عملا غیر قابل تشخیص است.

برای بهتر یا بدتر ودکا تحت سلطه ارواح صنعت و طولانی جزیره چای سرد و جهان وطنی بودند نوشیدنی از روز است. "در اواخر 80s, بوربن نبود خیلی باحاله" اذعان می کند تیم Heuisler آمریکایی ویسکی سفیر پرتو Suntory. مقطر رو به رو شد بسیار تیره و تار آینده با تعدادی از مارک های در آستانه بیرون رفتن از کسب و کار. اما خوشبختانه در روستایی کنتاکی از خاکستر تولد دوباره آمریکا ویسکی شروع به شکل گرفتن است.

آن Jim Beam ششم-نسل distiller بوکر Noe که کمک به ایجاد آنچه ما امروز می دانیم به عنوان دسته کوچک بوربن و برای بیش از دو دهه بود چهره خود را تجدید حیات.

پس از رشد تا کار خود را در خانواده ویسکی کسب و کار است که قدمت آن به سال 1795 بوربن بود عملا در Noe DNA. او تحصیلات در هنر تقطیر توسط تعدادی از نزدیکان و از جمله پدر بزرگ خود را, مشروب, افسانه, Jim Beam.

او همچنین تدریس در مورد اهمیت پشتکار در این صورت شانس غیر قابل عبور. خانواده اش اب و هوای ممنوعیت زمانی که پرتوهای نه تنها نمی تواند مشروب بلکه خود را از دست داده اصلی رسومات.

Noe نبود رفتن به پایین بدون مبارزه. او هم خسته شده بود از تولید همان زن و شوهر bourbons در روز و از سال پس از سال. او کنجکاوی ذاتی به رهبری او را به شروع به آزمایش با لباس های مختلف تقطیر و پیری تکنیک های است که در نهایت کمک به صرفه جویی در آمریکا ویسکی صنعت. خلاقیت و نوآوری رو بوربن به یک عصر جدید.

در سال 1987 Noe ایجاد یک ویژه بوربن بسته بندی مایعات جایگزین, که هیجان زده شرکت توزیع همکاران. او کشیده ویسکی به طور مستقیم از بهترین بشکه در مرکز یکی از پرتو انبارها. این پاسخ بود به شدت مثبت و بیش از چند سال آینده او راه اندازی شد و نه فقط یکی بلکه یک خط دسته کوچک bourbons از جمله بهترین فروشنده دستگیره نهر.

او به خود جلب کرد با الهام از مجموعه شخصی خود را از whiskeys که مورخ به نوبه خود از قرن. Noe بود به خصوص کشیده شده به unapologetic قبل از ممنوعیت bourbons و او مدل و طعم دستگیره نهر اصلی 100-اثبات نه ساله بوربن بر روی آنها.

پرتو انبار می تواند هر نگه دارید تا به 50 ، 000 بشکه. با تشکر مختلف جریان هوا و رطوبت, Noe قابل درک است که مناطق مختلف از یک انبار تولید عطر و طعم های مختلف پروفیل های سالخورده را داراست. همانطور که معلوم شد بسیاری از Noe مورد علاقه whiskeys بودند که از وسط انبارها. او با استفاده از این ویژه بشکه برای logano. "ما هنوز نمی کنترل آب و هوا, هر چیزی, بنابراین شرایط به عنوان متناقض به عنوان آنها همیشه بوده است و این نوع از چگونه ما آن را دوست دارم" می گوید Heuisler. "این چیزی است که باعث می شود کنتاکی بوربن کنتاکی بوربن می دانید؟"

با دستگیره نهر را ویسکی در محل گام بعدی شد به آن یک هویت در حالی که ادای احترام به میراث خود. برای اولین بار آمد مربع بطری که تقلید قبل از ممنوعیت عطار ظروف. سپس برچسب نود قدیمی timey repurposed روزنامه لفافه که استفاده می شود زمانی که پول تنگ است. در نهایت نام logano با اشاره به واقعی نهر به جنوب از رسومات. این هیچ جای تعجب است که با نام تجاری شعار است که هر بیت به دست آورده® داده Noe کار سخت و ابتکار در یکی از تاریک ترین دوره های ویسکی تاریخ است.

بوربن را خشن و بی ادب شخصیت آینه که از نو. آن را اثبات بالاتر و بیشتر قدیمی—چیزی است که مصرف کنندگان نیست اگر تا به حال این فرصت را به سعی کنید در زمان.

Noe پس از آن جاده به قهرمان logano و به اشتراک گذاری چشم انداز خود را به صورت دسته ای کوچک بوربن. او در اصل این شرکت اولین سفیر و ملاقات با هر کسی که به او گوش دهید بحث در مورد هر جنبه ای از ویسکی ساخت از خمیر صورتحساب و پیری به بسته بندی مایعات جایگزین قدرت و چگونه به آن را بنوشید. اما برای دهه های آینده رشد کند بود که آمریکایی ها خود را به دست آورد طعم و مزه برای ویسکی.

هنگامی که او در گذشت در سال 2004 او فرد Noe در زمان کمر به عنوان خانواده هفتم-نسل استاد distiller. فرد مانند پدرش جاده برای ترویج logano و متوجه شد که آمریکا کوکتل رنسانس بود واقعا شکل گرفتن. Bartenders و تجارت بود که در ودکا ویسکی, ساخت کلاسیک مانند پیر-Fashioneds و Manhattans مرسوم دوباره.

با تشکر از این محبوبیت نام تجاری رشد کرده همچنین شامل یک بشکه whiskeys مستقیم چاودار و دودی افرا بوربن. و نگه داشتن یک نگاه برای دو جدید و فوق العاده سالخورده bourbons 12 سال و 15 سال است که معرفی خواهد شد بعد از این سال.

برای نزدیک به 30 سال دستگیره نهر را حفظ کرده است و جایگاه خود را به عنوان یک برو به این که آیا در مخلوط کوکتل و یا لذت بردم شسته و رفته است. که به لطف در بخش های بزرگ به Noe بود که قادر به کمک به دوباره اختراع آمریکا تقطیر صنعت و چالش های مصرف کنندگان را در آغوش بوربن و درک آن را در یک راه کاملا جدید.

مهمتر از همه بوکر Noe ساخته شده بوربن دوباره سرد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب