چگونه madadi فرود آمد بایدن مدعی تارا Reade, ضرب و شتم کردن فاکس نیوز و سی ان ان

او ممکن است یک کار در یک شبکه تلویزیونی اما madadi ضرب و شتم از فاکس نیوز' کریس والاس و سی ان ان همین لیمو برا

توسط NEWSCENTERALS در 19 اردیبهشت 1399

او ممکن است یک کار در یک شبکه تلویزیونی اما madadi ضرب و شتم از فاکس نیوز' کریس والاس و سی ان ان همین لیمو برای بسیار در پی پس از مصاحبه با جو بایدن مدعی تارا Reade—و آن را بسیار کاهش یافت و به دامان او.

در واقع با توجه به کلی آن را Reade—پس از لغو برنامه ریزی نشستن فراز با والاس و لیمو بیش از آخر هفته—که تن به تن سابق ایسنا و NBC لنگر, نه راه دیگری در اطراف.

"من تا به حال هیچ برنامه ای برای رفتن و انجام مصاحبه اما ما به صحبت کردن و او گفت: او می خواهم به تلاش برای رسیدن به من تلاش برای پیدا کردن راه هایی برای در تماس گرفتن با من و از من پرسید اگر من مصاحبه او را" کلی گفت: روزانه وحش در روز پنج شنبه بعد از او پرواز به سواحل غرب با تولید غنی McHugh و صرف بیش از سه ساعت بازجویی Reade در دوربین در یک مجموعه هتل در جایی در شمال کالیفرنیا. "بنابراین من گفت: بله."

از نگرانی برای Reade ایمنی کلی کاهش یافته است می گویند دقیقا جایی که مصاحبه صورت گرفت: "او هنوز هم در بسیاری از تهدیدات است."

کلی اضافه شده است که قبل از Reade حفظ مشخصات بالا محل کار آزار و اذیت وکیل داگلاس Wigdor—ترتیب اعلام کرد در یک مصاحبه مطبوعاتی در روز پنج شنبه—"او تا به حال هیچ مشاوران او تا به حال هیچ وکیل او تا به حال هیچ شخص روابط عمومی, او تا به حال هیچ چیز نیست."

کلی و McHugh شد و با عصبانیت ویرایش و بسته بندی حرکت شبیه چمچه زنی در روز پنج شنبه—ارسال newsy کلیپ برای تلویزیون و رسانه ها از طریق یک شرکت اجرا شده توسط سابق امروز سر بوکر و Matt Lauer محرم مت Zimmerman; کلی امیدوار بودم به پست 30 دقیقه نسخه از این مصاحبه در اواخر پنج شنبه شب یا جمعه صبح در Instagram صفحه.

Reade را مفصل شرح بایدن را به اتهام حمله—که presumptive دموکراتیک ریاست جمهوری نامزد کرده است قاطعانه و بارها و بارها رد شده تا کنون رخ داده است—به طول انجامید حدود شش دقیقه است.

"این احساسی بود آن قدرتمند بود و از من خواست او را تمام پرسش های دشوار" کلی گفت: در مورد برخورد با Reade. "اما به اعتبار او گفت که آنچه او می خواست. او می داند که من و کار من و او گفت: "من می دانستم که شما می خواهم از من بپرسید سوال دشوار است. اما من می دانستم که شما ضربه مطلع'"—مرجع نه تنها به کلی شناخته شده به اتهام آزار و اذیت جنسی کمک کرد که پایان دادن به زندگی حرفه ای از فاکس نیوز بنیانگذار Roger Ailes اما همچنین به او مکرر مصاحبه با تجاوز جنسی و آزار و اذیت قربانیان در طول #MeToo بخش در کوتاه مدت Madadi امروز.

کلی سابق litigator زمان گفت که در حالی که او سعی به حساس و احترام از Reade—که گفته بود او قربانی خشونت در دست یک شوهر سابق او نیز او را به نمایندگی بایدن طرف در طول مصاحبه.

"کسی که متهم شده است سزاوار [گریبان] فشرده و به دیدگاه ها و مواضع نشان داده شده است—همه از آن اتفاق افتاد" کلی گفت.

کلی کاهش یافته است می گویند اگر او در بر داشت Reade معتبر.

"من قصد ندارم به اظهار نظر کردن در آن" او گفت:. "که برای بینندگان به تصمیم می گیرید."

کلی گفت که او تا به حال شده پس از گزارش Reade به اتهامات—که زمانی که او 29 ساله کارمند در بایدن را در مجلس سنا در سال 1993 او تحویل یک کیسه ورزشگاه به بایدن در یک راهرو و او نفوذ او را با انگشتان دست خود را.

"من تو را دیدم که چگونه او در حال پاره کردن در مطبوعات گفت:" کلی—که تا به حال تجربه مشابه بودن حمله احساس همدلی و تصمیم به در تماس گرفتن با Reade.

کلی البته بارها و بارها سطل آشغال توسط دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در توییتر و جاهای دیگر و با تهدید به مرگ توسط برخی از حامیان او و پس از او معروف به خشم آورد و سپس از نامزد ریاست جمهوری با سوال به چالش کشیدن در مورد زن ستیزی در طول ماه اوت 2015 فاکس نیوز جمهوریخواه بحث است.

او همچنین تاخته در اکتبر 2018 توسط, در میان دیگران, دو آفریقایی-آمریکایی همکارانش در NBC News, Al Roker و کریگ ملوین پس از او به نظر می رسید برای تایید ایده سفید مردم با پوشیدن هالووین blackface.

که آخرین dustup به پایان رسید کلی NBC کار—اگر چه او راه می رفت دور با درآمد حاصل از سه سال $69 میلیون قرارداد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب