چگونه COVID-19 بحران می تواند کمک به تبدیل آموزش عالی: RBC

بیش از 2 میلیون نفر از دانشجویان دانشگاه های نقل مکان کرد و به یادگیری خط از ماه مارسدر حالی که آموزش و پرورش

توسط NEWSCENTERALS در 15 خرداد 1399
  • بیش از 2 میلیون نفر از دانشجویان دانشگاه های نقل مکان کرد و به یادگیری خط از ماه مارس
  • در حالی که آموزش و پرورش تکنولوژی' سرمایه گذاری رشد کرده 14x از سال 2010 تنها 16 درصد از دانشگاه و 12 درصد از دانشجویان در کانادا آموخته در درجه اول آنلاین در سال 2019

یک دنیای جدید از امکانات باز کرده است تا برای کانادا متوسطه موسسات آموزشی از دانشگاه تعطیل با توجه به COVID-19 با توجه به بحث های جدید کاغذ از RBC.

با بیش از دو میلیون نفر از دانشجویان دانشگاه های یادگیری بر خط و به عنوان بسیاری از 540,000 دانش آموزان تکمیل برنامه های خود را در فاصله این گزارش نویسنده اندرو Schrumm خواستار متوسطه موسسات به منظور توسعه جدید مدل های یادگیری به ارائه دانش آموزان با انعطاف پذیری بیشتر در کجا و چگونه آنها یاد بگیرند.

در آینده ای نه چندان دور به عنوان مثال دانش آموزان ممکن است قادر به انتخاب از منو از میکرو اعتبار آنلاین در دانشگاه و مخلوط کالج و دانشگاه در سطح دوره از موسسات مختلف. این به اصطلاح "خودی" برنامه یک راه موثر برای توسعه کار-آماده مهارت برای یک سرعت در حال تغییر بازار کار.

"سریع تغییر جهت به آموزش آنلاین نشان می دهد شگفت انگیز ظرفیت ما متوسطه موسسات برای تبدیل" گفت: Schrumm. "دانشجویان و اعضای هیات علمی و مدیران به دست آورده اند تجربه های جدید و تنظیمات که بعید به فروکش حتی به عنوان بحران بهداشت و درمان می کند. این فضا رسیده است برای نوآوری است."

دو گام مهم در ساخت shift به دیجیتال مبتنی بر یادگیری:

  • کالج ها و دانشگاه ها باید کشت در مقیاس مورد نیاز را آموزش آنلاین سودآور است. همکاری در سراسر مدارس و سطح آموزش مورد نیاز به دانش آموزان می دهد گزینه های بیشتر و تخصص.
  • رویکردی جامع به آموزش جایگزین باید به تصویب رسید. این را می توان یا از طریق یادگیری تجربی و یا میکرو اعتبار فراهم می کند که دانش آموزان انعطاف پذیری در چگونه و از کجا آنها را اخذ اعتبار علمی. در همان زمان مربیان نیاز به ادغام ابزار واقعیت تقویت و یادگیری ماشین به فرد آموزش و پرورش به دانش آموز منحصر به فرد یادگیری مسیرهای.

آزمون بزرگ هنوز به آمده برای کالج ها و دانشگاه ها

RBC پیش بینی وجود خواهد داشت بسیار بیشتر محیط رقابتی برای جذب دانش آموزان به دانشگاه پست-همه گیر. (این می تواند نشان دهنده یک چالش مهم برای کانادا به عنوان آن پس ثانویه بین المللی جمعیت دانشجویی کمک در مورد 22 میلیارد دلار در تولید ناخالص داخلی و در حدود 11,000 جدید اقامت دائم سالانه است.) به عنوان دانش آموزان در سراسر جهان نشان داده اند توانایی خود را برای یادگیری از هر نقطه موسسات نیاز به نشان می دهد که چرا خود را تجربه یادگیری متفاوت است.

آموزش آنلاین خواهد بود یک تفاوت کلیدی برای مدارس آن را به عنوان مرز مقیاس پذیر و untethered سنتی تقویم دانشگاهی. اما قبل از بحران نیمی از کانادا متوسطه موسسات آموزشی گفت: آنها فاقد منابع و تخصص لازم برای توسعه یادگیری آنلاین. این چالش بیشتر تلفظ در میان موسسات کوچکتر.

حتی به عنوان موسسات آموزش عالی را تغییر آنلاین, گزارش های مختلف چالش های دیگر است که باید رسیدگی شود. مثلا محیط آنلاین می تواند در تلاش برای توسعه اجتماعی-مهارت های عاطفی مانند گوش دادن فعال, زبان و مهارت های تفکر انتقادی. RBC را 2018 گزارش انسان می خواستم, به این نتیجه رسیدند که این مهارت ها را در بالاترین تقاضا توسط کارفرمایان کانادایی. آنلاین آموزش نیاز های مختلف تعلیم و تربیت از فرد در یادگیری برای رسیدن به همان نتایج یادگیری و توسعه این مهارت انسانی به آن نیاز دارد به حمایت از اشکال مختلف از تعامل اجتماعی است.

دسترسی به آموزش آنلاین است یکی دیگر از نگرانی. در حدود یک در چهار کانادا خانوار در درآمد پایین تر دسته بندی با استفاده از گوشی های هوشمند خود را به عنوان اصلی دسترسی به اینترنت است. در همان زمان حدود 10 درصد از خانواده ها -- عمدتا در مناطق روستایی -- عدم اعتماد به اینترنت پهن باند. دانش آموزان بومی هستند و بیش نشان داده شده در این دسته بندی ها. برای دانش آموزان با دسترسی نگرانی-از شنوایی به بینایی به تحرک – موسسات ممکن است نیاز به ارائه سفارشی ابزار دیجیتال برای اطمینان از تداوم در یادگیری خود را.

"ما از کالج ها و دانشگاه ها گرفته اند اولین گام برای تبدیل دانش آموز تجربه بهتر" گفت: Schrumm. "وجود دارد هر دلیلی برای باور آنها می تواند ساخت خود را در حرکت به اطمینان حاصل شود کشور ما رشد و کامیاب خوبی به آینده."

در مورد RBC
رویال بانک کانادا جهانی موسسه مالی با یک هدف-محور اصول رهبری رویکرد منجر به ارائه عملکرد. موفقیت ما می آید از 84,000+ کارمندانی را که ما ارزش ها و استراتژی برای زندگی, بنابراین ما می تواند کمک به مشتریان ما رشد و جوامع رستگار. کانادا و بزرگترین بانک و یکی از بزرگترین در جهان مبتنی بر بازار سرمایه ما باید متنوع مدل کسب و کار با تمرکز بر نوآوری و استثنایی ارائه تجربیات به ما 17 میلیون مشتریان در کانادا و آمریکا و 34 کشور دیگر. اطلاعات بیشتر در rbc.com.

ما مفتخریم به پشتیبانی از طیف گسترده ای از طرح های جامعه از طریق کمک های مالی جامعه سرمایه گذاری و کارمند داوطلب فعالیت است. ببینید که چگونه در rbc.com/community-social-impact.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن