چگونه صنعت رستوران وحشیانه سوء استفاده از آن کارگران از دستمزد سرقت به سوء استفاده جنسی

Fیا کار سازمان کار در صنعت رستوران وجود دارد یکی دیگر از NRA: انجمن ملی رستوران. این NRA "نمایندگی[s] و مدافع[

توسط NEWSCENTERALS در 4 خرداد 1399

Fیا کار سازمان کار در صنعت رستوران وجود دارد یکی دیگر از NRA: انجمن ملی رستوران. این NRA "نمایندگی[s] و مدافع[s] به نمایندگی از بیش از 500 ، 000 رستوران کسب و کار" از جمله برخی از بزرگترین زنجیره ای در کشور است. برای چندین دهه این به معنای نگه داشتن نوک کارگران درآمد حداقل $2.13 یک ساعت در 43 ایالت (در کالیفرنیا جایی که من زندگی می کنند, نوک کارگران باید کسب حداقل گسترده دولت حداقل دستمزد $12.00 در هر ساعت برای کارفرمایان با 25 یا کمتر کارکنان و $13.00 در هر ساعت برای کارفرمایان با بیش از 25 کارمند). در طول COVID-19 pandemic, زمانی که بسیاری از رستوران ها و کافه کارگران متوجه می شوند که آنها خیلی بهتر از نظر مالی ترک شغل خود را و جمع آوری بیمه بیکاری وجود دارد به یک تجدید تمرکز بر نحوه سرویس کار سیستمیک بی ارزش در ایالات متحده آمریکا

به اصطلاح منطق پشت این $2.13 نوک کارگر حداقل دستمزد است که نکاتی را ملاقات و یا بیش از حداقل دستمزد فدرال از $7.25 و صحبت از نظر قانونی زمانی که آنها نمی کارفرمایان باید را تشکیل می دهند تفاوت. با توجه به بسیاری از کارکنان در این صنعت در عمل دومی تقریبا هرگز اتفاق می افتد—صنعت رستوران به طور خاص بدنام است برای دستمزد و نکته سرقت. در سراسر ایالات متحده—به استثنای سواحل غرب متحده, Nevada, مونتانا, مینه سوتا و آلاسکا—اگر نکات خوب نیست و یا وجود ندارد موفق باشید ساخت اجاره.

در مدیر ابی Ginzberg مستند راه انداختن تغییر, streamable در زنان فیلم از 22 مه مه 31, NRA ماشینی برای نگه داشتن نوک حداقل دستمزد در $2.13 یک ساعت به عنوان بسیاری از ایالت ها ممکن است در معرض آن استراتژیک seediness. در یک "صرفه جویی در راهنمایی ما" کمپین NRA بودجه یک astroturf جنبش متقاعد شده است که بسیاری از کارگران رستوران که یک دستمزد عادلانه قانون در واشنگتن دی سی خواهد سازش درآمد خود را—این ایده که اگر مشتریان بدانند سرور و bartenders درآمد حداقل دستمزد و یا بیشتر آنها خواهد شد کمتر احتمال دارد به نکته یا نکته خوبی است. در واقع مطالعات نشان داده اند که در شهرستانها وجود دارد که در آن یک حداقل دستمزد در تمام صنایع—و وقتی که حداقل دستمزد در پایان بالا از زمان طیف—اوج خیلی بهتر است.

نیز وجود دارد یک غالب ایده که بسیاری از رستوران ها نمی توانیم به پرداخت حتی, حداقل دستمزد, اجازه دهید به تنهایی یک دستمزد زندگی می کنند و اگر آنها را مجبور به اخراج بسیاری از کارگران است. راه انداختن تغییر می رود به کوچک, رستوران های محلی در سراسر کشور نشان می دهد که دستمزد زندگی می کنند ساختار و حتی co-ops (که در آن کارگران خود را کسب و کار) ممکن است و در واقع می تواند به بهبود کسب و کار است. همچنین گفتن که بسیاری از رستوران ها با بدترین دستمزد و شیوه های بزرگ زنجیره ای از IHOP به مک دونالد به TGI جمعه است. حتی high-end رستوران که به اتهام در صدها نفر برای یک وعده غذایی را حل و فصل پرونده های حقوقی برای دستمزد سرقت و دیگر ناعادلانه شیوه کار. در بسیاری از موارد مشکل این است که در بهترین حالت بی کفایت و مدیریت و در بدترین حالت حرص و آز.

یکی از دستمزد عادلانه جنبش است که با حمایت متصدی بار-تبدیل-کنگره اسکندریه Ocasio-کورتز همچنین با هدف به آدرس شایع آزار جنسی و سوء استفاده که نوک حداقل دستمزد ساختار نیست به سادگی را تشدید کند اما فراهم می کند پایه و اساس. اگر سرور و بار من باید به نکات را اجاره سپس آنها به خصوص در معرض سوء استفاده است. با توجه به 20 سال از دولت داده های گزارش شده توسط BuzzFeed در سال 2017, بیشتر آزار و اذیت جنسی ادعای ثبت در صنعت رستوران از هر صنعت دیگر. و با توجه به بررسی توسط رستوران فرصت های مراکز (ROC) کارگری سازمان برجسته برجسته در به راه انداختن تغییر60 درصد از زنان گزارش می دهند که آنها را تجربه کرده اند نوعی از آزار و اذیت جنسی در محل کار و بیش از نیمی می گویند که تجربه آن را به صورت روزانه. این مطالعه همچنین گزارش می دهد که "یک پنجم از زنان شاغل در صنعت رستوران زیر خط فقر زندگی میکنند و نزدیک به نیمی (46 درصد) دو بار در زندگی زیر خط فقر در مقایسه با 40 درصد از مردان در صنعت رستوران و 20 درصد از زنان در سایر صنایع است."

یک استراتژی پیشنهادی—فراتر از سازماندهی که رستوران کارگران را با ROC و سازمان های دیگر به فرآیند قانونی تغییر—که برای رای دادن با کیف پول خود را تنها به سرپرستی کسب و کار است که کارگران پرداخت دستمزد زندگی می کنند هر دو در جلو و عقب از خانه (نژاد پرستی در صنعت رستوران نیز شایع با bussers ظرفشویی و دبستان آشپز اغلب سیاه و قهوه ای و سرور میزبان و bartenders معمولا سفید). اما با رای دادن کیف پول خود را اغلب به معنی تکیه بر بازاریابی در رستوران به "می دانم" که درمان کارگران خود را نسبتا در حال حاضر که شعار نمایشگاه شیوه کار مانند "پایداری" در صنعت مد—مد روز, آن را سخت بدانید که فقط حرف زده. در واقع حمایت از کار سازمان های کارگری و مبارزات اجرا رستوران خود کارگران است که اغلب مستقیم ترین راه به هر دو رای خود را با کیف پول و یا اقدامات. (شما همچنین می خواهم به انجام این کار به خوبی به نکته در نقد یک راه قابل اطمینان تر برای اطمینان از سرور خود و دیگر کارگران در رستوران واقع نوک خود را به سرعت.)

راه انداختن تغییر آدرس curveball پرتاب شده توسط coronavirus در سود ساخته شده توسط یکی از دستمزد عادلانه و 15 دلار حداقل دستمزد حرکات از آنجا که بسیاری از رستوران کارگران شده اند furloughed یا گذاشته با توجه به رستوران خاموش شدن ناگهانی. این مستند اشاره می کند که بودجه امداد برای کسانی که کارگران فاقد شرایط لازم برای بیمه بیکاری (به دلیل ظالمانه به اندازه کافی از آنها کسب کمی بیش از حد برای واجد شرایط) و به بی عدالتی در آمریکا به شدت نشان داد از طریق این بحران کارگران هنوز در اعتراض به دستمزد عادلانه از جمله خطر پرداخت و بیمار را ترک کنند.

"اما آنچه coronavirus ساخته شده است روشن است که چگونه غیر ضروری کارگر آسیب پذیری است."

اما آنچه coronavirus ساخته شده است روشن است که چگونه غیر ضروری کارگر آسیب پذیری است. در بسیاری از کشورهای دیگر قوی اجتماعی و شبکه های ایمنی—با مراقبت های بهداشتی رایگان به خوبی منصوب مسکن عمومی رایگان, دانشگاه, رایگان, مهد کودک, و بیشتر—به این معنی است که حتی در دوران سخت کارگران هنوز هم می توانید پرداخت صورتحساب و کسب و کار بیشتر انگیزه برای ارائه خوب جبران و شرایط کار برای حفظ کارکنان (اما واقعیت این است که معمولا بسیار متفاوت برای "ماهر" کارگران مهاجر که اغلب ارائه مزایای اجتماعی بدون توجه به جایی که آنها بروید). اما در ایالات متحده که در آن کسب و کار لابی مانند دیگر NRA نگه عظیم قدرت و به طور منظم افراد وابسته به هر آنچه که دستمزد این کسب و کار تصمیم گیری به دست—هر چیزی که ممکن است سازش این مخاطره آمیز ترتیب حتی زمانی که آن را به عنوان به عنوان توجیه بهداشت عمومی پروتکل سازش ما.

به عنوان یک نتیجه رفاه اجتماعی است که نگاه کردن بر هر دو محلی و فدرال دولت ها به طور معمول انجام همه آنها می توانند به کسانی که مزایای سخت به دریافت و کافی برای یک با کیفیت مناسب و معقول از زندگی است. به دستمزد تغییر ما نیز باید به فراتر از دستمزد خود را.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن