چگونه به مقابله با کوتاهی مو و رنگ در خانه با توجه به سبک

من شده اند با رفتن به همان سبک مو برای سه سال گذشته, طولانی ترین رابطه من با یک فرد برش مو. نام او سارا Mazone

توسط NEWSCENTERALS در 25 تیر 1399

من شده اند با رفتن به همان سبک مو برای سه سال گذشته, طولانی ترین رابطه من با یک فرد برش مو. نام او سارا Mazone و آثار او در صحبت و سعادت در سوهو. او به من می شود. من او را هر چهار ماه به ریز ریز کردن 1-2 اینچ از مو. واقعیت این است که من نمی توانم موهای من انجام شده توسط او به دلیل قرنطینه آزار دهنده است اما نه به همان اندازه به عنوان آن را برای دیگران که خود را سبک به صورت مکرر کاهش و رنگ. در حالی که آن را سخت به فکر می کنم در مورد نگه داشتن خود را به پایان می رسد, سالم, را محو یا ریشه های خود را در چک و بدون تجربه حرفه ای به انجام این کار است. بنابراین من از او پرسید که برای برخی از توصیه های در مورد آنچه انجام می دهیم (و چه نیست) در حالی که شما گیر کرده است و نمی توانید به یک سالن.

چگونه به مراقبت از ریشه های خود را:

وقتی که می آید به besting خاکستری ریشه در خانه سارا توصیه می کند یک راه حل موقت است. همانطور که برای چه شما باید انجام دهید ؟ "تعداد یک چیز را به انجام در خانه سفید کننده است," او می گوید. "ورزش به خصوص نیاز به قطع تنگ 'تا وقتی که آنها می توانند خود را ببینید, نقاش. Brunettes رنگ آمیزی بیش از خاکستری ممکن است در پایان فاجعه اما می تواند باعث عوارض اگر شما همیشه می خواهید برای رفتن سبک تر در آینده است. خط پایین: دریافت موقت و یا نگه دارید!"

اوریبه رنگ پاش ریشه لمس کردن اسپری

R+شرکت سایه روشن, ریشه, لمس کردن اسپری

سبک ویرایش ریشه ساتر لمس کردن اسپری

چگونه به مراقبت از مو کاهش:

به عنوان کسی که گاهی اصلاح برخی از قطعات است که می شنود من (ببخشید سارا) من فکر می کنم آن را همیشه مفید به یک جفت خوب از مو قیچی اطراف. اما من در مورد را امتحان کنید و به خودم باب من به طور معمول. "بدون نیاز به خودتان بد کوتاه کردن مو در زمانی که شما به راحتی می توانید فقط آن صبر کنید," او می گوید. "شخصا من شده است با در نظر گرفتن این زمان به تنها هوا خشک موهای من و انجام من ماسک مو. که به تنهایی مو را سالم و بدون برش آن است."

حرفه ای سیاه مو قیچی

Olaplex مو ترمیم کننده

بچه ها از سوی دیگر لازم نیست به همان اندازه در معرض خطر اگر شما مو کوتاه, چرا که آن را به احتمال زیاد رشد کردن در زمانی که شما به اطراف عموم (شما می توانید همیشه پوشیدن کلاه). اما اگر شما باید تر و تمیز "چسبیده با کلیپرز و با استفاده از شماره فایل پیوست است که بهترین مسیر برای مردان است."

براون All-in-one, صاف, $55

Scouted انتخاب محصولات به طور مستقل و قیمت ها منعکس کننده آنچه در دسترس بود در زمان انتشار. ثبت نام برای خبرنامه ما برای حتی بیشتر توصیه. فراموش نکنید که برای بررسی از ما کوپن سایت برای پیدا کردن معاملات از Sephora, CVS, و بیشتر. اگر شما خرید چیزی از پست های ما, ما ممکن است کسب یک کمیسیون کوچک.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب