چگونه مغلوب ساختن پیشی جستن و ستم سوخت Padma Lakshmi مبارزه برای مهاجران

I'm مهاجر—و من به تنهایی نیست. Padma Lakshmi باز می شود هر قسمت جدید Hulu سری طعم ملت با آن سرود و آن یکی که ت

توسط NEWSCENTERALS در 8 تیر 1399

I'm مهاجر—و من به تنهایی نیست. Padma Lakshmi باز می شود هر قسمت جدید Hulu سری طعم ملت با آن سرود و آن یکی که تأمین مواد غذایی نویسنده و مجری برنامه تلویزیونی در طول مغلوب ساختن پیشی جستن دولت جنگ تمام مهاجرین از "مسلمان بان کی مون" و جدا کردن فرزندان از خانواده ها در ایالات متحده و مکزیک مرز های اخیر تعلیق مهاجر کارگر ویزا از طریق 2021.

"من پیدا کردن این قطع ارتباط بین سیاست هایی است که ساخته شده در واشنگتن و چگونه آنها در واقع تحت تاثیر مردم بر روی زمین می گوید:" لاکشمی. "من فکر می کنم باید آن را یک نیاز برای هر یک از این قانونگذاران تصمیم گیری در سیاست های مهاجرتی برای قراردادن خود در این جوامع و ببینید چه زندگی است و اگر این افراد مطرح به عنوان یک تهدید به عنوان آنها فکر می کنم آنها انجام دهد."

با هر قسمت از طعم ملت, لاکشمی انجام داده است که فقط—کاشت خودش را در درون یک جامعه برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ساکنان آن از طریق مواد غذایی خود را. آن است که آیا مکزیکی-آمریکایی مردمی در مرز و یا کارولینای جنوبی Gullah Geechee فرزندان غرب-بردگان آفریقایی, لاکشمی ماموریت را برای ریختن به نور در املاک چیزهایی است که امریکا ،

این سرآشپز بالا میزبان و پرفروشترین نویسنده مواد غذایی کشیده شد به این پیگیری توسط هیچ یک دیگر از مغلوب ساختن پیشی جستن که بیگانه از سیاست های اجرا کنترا به همه چیز او دارای عزیز داشتن مهاجرت به آمریکا از هند در سن 4. او در حال حاضر به عنوان یک ACLU سفیر برای مهاجران و حقوق زنان و از بنیانگذاران اندومتریوز بنیاد امریکا شده مبتلا به این بیماری در 36.

"نقش من این است که می گویند هی ما واقعا نیاز به توجه به این—که آیا آن را از حقوق مهاجران (یا شکوه غذایی آنها را به این کشور) و یا سلامت زنان و یا زنان نسبت به حقوق باروری" او می گوید.

روزانه وحش صحبت کرد و با لاکشمی در مورد وضعیت صنعت رستوران در میان همه گیر که آیا رستوران ها باید بازگشایی و چرا سفید سرآشپزها نیاز به اعتباری که در آن به علت.

طعم این کشور یکی از اولین بار از این را نشان می دهد به ویژگی های یک زن از رنگ به عنوان میزبان آن است. یعنی چه که به شما رسیده اند این اجلاس در مواد غذایی جهان است که تحت سلطه مردان سفید?

من شده است که مایل این برای یک مدت طولانی زمان. اما باید منصفانه وجود دارد ثمین نصرت که میزبان نمک چربی و اسید گرما, بنابراین من برای اولین بار. برای نشان دادن این نوع هستم, من حدس می زنم. آن را احساس می کند بزرگ است. من شروع به بیست سال پیش است و این یک زمان طولانی. من منتظرش بوده ام برای ایجاد خود من نشان می دهد و آن را یک بازی-تعویض به خود را انجام دهد مواد.

تبعیض جنسی است به طوری پخته شده به مواد غذایی جهان است. همیشه گیج من به عنوان کسی که لذت می برد مواد غذایی, چگونه آن را اجرا کنید با مردان داده شده است که زنان در طول تاریخ انجام شده بیشتر در پخت و پز.

که چگونه مردسالاری کار می کند ، این مردسالار سفید صنعت شما می توانید پیدا کنید. حتی اگر حرفه ای مواد غذایی در جهان است و بزرگترین خصوصی کارفرما در این کشور آن است که بسیار سفید-نر تحت سلطه. اما به طوری که هر حرفه ای مناسب است ؟

مهاجر تجربه های جلو و مرکز در طعم ملت. این بود که تمرکز با الهام از تهمت ضد مهاجر موضع و بیگانه جو او را پرورش?

آن را کاملا به خاطر آن است. مدت کوتاهی پس از انتخابات شروع کردم به گرفتن واقعا درگیر با حقوق مهاجر و مهاجر مسائل با آیتالله سیستانی چرا که در آنچه احساس روزهای ریاست جمهوری خود او موسسه مسلمان بان. و مجبور جدایی در مرز قبل وجود داشته اما نه در این و نه به عنوان به طور گسترده ای یا به شدت و یا به عنوان ظالمانه. اگر شما نگاه کنید چه کسی اهدا به مبارزات انتخاباتی خود آن را نیز خصوصی ، نشان دادن یک نتیجه مستقیم از کار من با آیتالله سیستانی در مهاجر مسائل اما من شده فکر کردن در مورد این چیزها برای مدت زمان طولانی. این نوع از مواد غذایی است که من علاقه مند هستم چون به نظر من آنها در حال هیجان انگیز ترین دالان های آمریکایی آشپزی صحنه.

آن را آگاهانه توسط خود مهاجر تجربه ؟ آن را آسان به احساس می کنم مثل یک خارجی به عنوان یک فرد از رنگ در امریکا است.

من همیشه احساس می کردم که یک خارجی به دنبال در. وجود دارد یک باشگاه است که تا به حال نامرئی عضویت که من نمی تواند باز کند و من فکر می کنم اکثر مهاجر بچه ها احساس می کنید که راه و بسیاری از افراد از رنگ و احساس می کنید که راه. اما من خسته شدم از مردم صحبت کردن در مورد آنچه "واقعی" آمریکا مواد غذایی است. "املاک" آمریکایی غذا چیزی است که آمریکایی ها واقعا خوردن و که میت لوف و پوره سیب زمینی. آنها ممکن است از خوردن بیش از حد, اما آن را در واقع tacos, shawarma مرغ Tso پد تایلندی, burritos, poke, حموس. که نه آمریکا! شما می خواهید بدانید که چه چیزی واقعا آمریکا ؟ چه آمریکایی های بومی به طور سنتی خوردند و "سه خواهر" ظرف که حاوی ذرت و کدو و لوبیا. این چیزی است که بومی آمریکای شمالی است.

در ال پاسو قسمت ما با سوریه-آمریکایی صاحب رستوران که ادعا می کند به عشق مکزیکی و در عین حال پشتیبانی از مغلوب ساختن پیشی جستن. چگونه می توانم به شما آشتی دادن آن دو چیز ؟ می کند و سپس آن را احساس بیهوده سعی کنید برای رسیدن به کسی که می خواهم ؟

به من مینارد حداد است که نشان می دهد میلیون ها نفر از مردم در سراسر این کشور که جداگانه دیدگاه های سیاسی خود را از روزانه خود را در زندگی شخصی و حرفه ای. مانند "من در برابر مهاجرت اما البته من دوست دارم لی نشسته در سراسر از اطاقک من از چین است." خوب لی در حال رفتن به خانه فرستاد چون ویزای H-1B در حال رفتن به کربلا و تنها راه شما می تواند به توقف است که توسط رای گیری برای مغلوب ساختن پیشی جستن! وجود چنین قطع و آن را نیز بسیار پیچیده است. مردم لایه و compartmentalize زندگی خود را. در آن لحظه بدیهی است که من با او اختلاف نظر دارند و بدیهی است که هر استخوان در بدن من می خواستم به من بگو که گویم چیز بی معنی! چگونه می تواند به شما رای جمهوری خواه بود؟" اما این مرد نشسته است که در گهواره در آن نقطه بسیار 63 سال پس هیچ چیز من به او می گویند خود را تغییر دهید جهان بینی در یک بعد از ظهر. و به حال من تلاش او را برای کار من شده اند بسیار کمتر از او. او است که او چه کسی است و این نه کار من به تغییر ذهن خود را. این کار من برای نشان دادن مخاطبان در صفحه اصلی که شما می دانید که این مردم شما راه رفتن میان آنها و همه ما از نسخه های مینارد حداد در جامعه ما است.

"خوب لی در حال رفتن به خانه فرستاد چون ویزای H-1B در حال رفتن به کربلا و تنها راه شما می تواند به توقف است که توسط رای گیری برای مغلوب ساختن پیشی جستن!"

اصل هدایت به نظر می رسد که مواد غذایی ما به ارمغان می آورد با هم. شد نشان می دهد تحت تاثیر اواخر Anthony Bourdain در تمام که او نیز برگزار شد و محکم به آن اصل است ؟

تونی یکی از دوستان بود و من بیشتر تحت تاثیر قرار تونی نوشتن در واقع. که نشان می دهد که او برای سال ها و سال ها بود که نشان می دهد بر او و شخصیت او و هیچ کس دیگری می توانید انجام دهید که نشان می دهد و من نمی خواهم به انجام این کار نشان می دهد. این یک تجربه روزنامه نگاری این است که به نظر من از این جهان و این که دیدگاه یک زن از رنگ در کار و زندگی—یک مرد سفید پوست جهان. من هم یک مادر و من نشان می دهد ما در مورد خانواده صحبت کنید چون برای من خانواده و مواد غذایی بسیار متصل می شود. شما نمی خواهید برای دیدن من swashbuckling سراسر جهان گاز گرفتن سر جوجه ها به دلیل این نیست که من هستم. بیست سال پیش من در سفر و مواد غذایی نشان می دهد به نام سیاره مواد غذاییاست که احتمالا بیشتر شبیه به تونی را نشان می دهد—به جز با مو بهتر است. و من می گویم که با تمام عشق و تحسین و دلبستگی و محبت به تونی.

من کنجکاو هستم چه تغییرات شما احساس می کنید باید در مواد غذایی جهان برای مبارزه با نژادپرستی به دلیل وجود این تصویر و این یک مشکل از یک آشپز فرمانده یک آشپزخانه پر از مردم از رنگ انجام grunt کار می کنند.

که در مورد 90 درصد از رستوران در شهر نیویورک است. من فکر می کنم ما باید شروع شود. ما باید رسیدن به مدارس که عمدتا آفریقایی-آمریکایی و تشویق دانش آموزان برای رفتن به هنر آشپزی و حتی آنها را در معرض این واقعیت است که که می تواند یک حرفه ای است. من فکر می کنم مدارس آشپزی در این کشور باید آموزش آفریقایی-آمریکایی غذاهای چرا که در واقع یک سنت آمریکایی به جای همان شش سس شما یاد بگیرند که از 300 سال پیش در فرانسه. و من فکر می کنم که این همه قوی سفید سرآشپزها در Michelin restaurants باید به دنبال مردان و زنانی که در حال آمریکایی آفریقایی—بلکه دیگر اقوام و آنها باید مربی آنها را به جای فقط یک مرد سفید. بیرون رفتن از راه خود را و متوجه "من می خواهم کسی کاری مختلف در دست من است" از آنجا که این افراد در حال رفتن به مواد غذایی خود را بیشتر الهام بخش و جالب است. هنگامی که شما ببینید چه چیزی جدید غذاهای آمریکایی در این کشور معمولا برخی از سفید آشپز انجام Frenchified مواد غذایی اما با زنگ ها و سوت از فرهنگ های مختلف مانند سماق و یا زردچوبه یا yuzu اما هرگز واقعا به فرهنگ است که غذایی را که می آید از هر گونه اعتبار است. مواد تشکیل دهنده خود را نمی نوآورانه. اطراف شده است برای صدها و صدها سال است. شما فقط کشف آنها را در حال حاضر.

راست. وجود دارد آلیسون روم معمای که در آن شما باید سفید این سرآشپزها "معرفی" این "عجیب و غریب" غذاهای غربی پالت. این باعث می شود شما تعجب می کنم که چرا مخاطبان غربی نیاز به سفید این آواتار برای نگه داشتن دست خود را در طول این سفر آشپزی از انواع.

من فکر می کنم که باعث می شود آن را آسان تر برای آنها. شما لازم نیست برای انجام این کار از مصرف آن گام اضافی و در آغوش کسی که از فرهنگ های مختلف. مردم فکر می کنم آنها نیاز به این سفیران و شما می دانید چه ؟ من فکر نمی کنم آنها انجام دهد. آنها واقعا نمی. من نمی گویم که شما نمی توانید در مورد نوشتن یا طبخ مواد غذایی و مواد تشکیل دهنده از فرهنگ های دیگر—اگر من گفت که من می خواهم یک منافق—آنچه من میگویم این است که شما باید به اعتباری که در آن اعتباری است که به علت. تمام طول می کشد چند خط قبل از دستور در یک مقاله روزنامه مجله و یا کتاب آشپزی: "من دوست دارم yuzu. من برای اولین بار آن را کشف کرد در سوشی مورد علاقه مشترک X و آنها به من گفتند آن, ژاپنی, مرکبات, میوه, آنها به من نشان داد و پس از آن من یک بطری کردم و خیلی زود من نیست فقط استفاده از آن در ژاپنی با ماهی خام, تهیه, من با استفاده از آن در سالاد." که همه شما نیاز است. هیچ کس به شما می گوید برای ماندن در خط خود را. من گفت: جهان خوشمزه محل مختلف و هیجان انگیز, طعم, و همه ما باید قادر به لذت بردن از و نمونه تمام کسانی که طعم بدون در نظر گرفتن که در آن ما آمده یا رنگ پوست ما. اما من میگم که شما باید به اعتباری که در آن به علت. و این که چه طعم و مزه ملت در مورد: رفتن به منبع.

ما را وارد فاز 2 در شهر نیویورک با بازگشایی رستوران با صندلی در فضای باز. آیا شما احساس می کنید آن را بی خطر است ؟ و آنچه در پادمان باید رستوران بود در حال حاضر ؟

شما می دانید من یک رستوران و یا آشپز—و هرگز در آن ظرفیت در یک رستوران—بنابراین من فکر می کنم من قصد دارم به ترک آن را به این دلیل بوده است وجود دارد مقدار زیادی از اطلاعات غلط و من نمی خواهم برای اضافه کردن به که سر و صدا. وجود دارد بسیاری از سرآشپزها که در حال کار برای ایجاد یک بدن از پروتکل های برای سرآشپزها استفاده کنید. شما مجبور به استفاده از حس خود را در مورد آن. مشکل این است که شما نمی دانید که چگونه امن هر کس دیگری است و چه سخت کوش آنها در مورد خود quarantining و یا چگونه آنها در حال گرفتن به افراد دیگر و یا اگر آنها با پوشیدن ماسک و این یک مشکل است. آن را برای رفتن به یک تنظیم. من فکر نمی کنم ما می توانیم از 0-100 حق دور. ما نیاز به گرفتن گام های کودک. ما نمی توانیم خنثیسازی همه کار سخت را انجام داده ایم در طول این سه ماه گذشته در گرفتن شماره های پایین و شما می بینید که در حال حاضر اتفاق می افتد در بیش از نیمی از استانهای کشور است. من کار با جیمز ریش بنیاد برای کمک به صنعت رستوران بنابراین اگر مردم می خواهید به یادگیری بیشتر در مورد چگونه آنها می توانند کمک به رستوران آنها می توانید به https://www.jamesbeard.org/openforgood.

شما گفت که شما یک رستوران اما من کنجکاو هستم اگر شما می خواهم یک روز می خواهید برای باز کردن یک رستوران ؟ این است که رویای شماست ؟

هیچ. [می خندد] من می دانم که بیش از حد در مورد کسب و کار رستوران. حاشیه بسیار باریک و...من نمی خواهم به کار در آن سخت است. من سخت کار می کرد در طعم ملت است که یک پروژه شخصی برای من است و من خیلی خوشحال به انجام تلویزیونی و نوشتن من. من خودم مواد غذایی نویسنده اولین و مهمترین, و من می دانم آنچه من خوب است. من در نوشتن کتاب و تلویزیون را نشان می دهد و من نمی خواهید برای اجرای یک رستوران در همه. [می خندد]



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن