ما چگونه ساخته شده "مکس دیوانه'-سبک سیاسی, هیجان انگیز برای $20,000

من ساخته شده یک فیلم سینمایی برای $20,000. آن سخت بود. من هم موفق به محل فیلم با معتبر توزیع کننده معنی تعداد

توسط NEWSCENTERALS در 18 تیر 1399

من ساخته شده یک فیلم سینمایی برای $20,000. آن سخت بود. من هم موفق به محل فیلم با معتبر توزیع کننده معنی تعداد کمی از مردم در واقع ممکن است آن را تماشا کنید. که حتی سخت تر است.

اما برای همه مشکل من و من ragtag بازیگران و خدمه رو در تولید و انتشار Lectionما مبارزه در واقع ممکن است یک خبر خوب برای فیلمسازان و مخاطبان فیلم در یک زمان هنگامی که فن آوری جریان و جهانی همه گیر را در ترکیب نیروهای به انتقام ویران کردن در سنتی فیلمسازی و توزیع.

اگر وجود دارد یک پوشش نقره ای در این دوقلو طوفان آن را که کوچک—فیلم و "کوچک" منظورم این است که واقعا کوچک ممکن است لحظه ای خود را. بزرگتر-بودجه فیلم در حال گرفتن سخت تر و سخت تر را. اما ساخت فیلم مثل من ممکن است گرفتن کمتر سخت است.

و این خبر خوبی برای افرادی که دوست دارند ، آن را ممکن است به تصور یک آینده که در آن فیلم های پرفروش است که بازی در هزاران صفحه نمایش های غول پیکر در سراسر جهان تبدیل شده تا حدی نادر اما کوچک فیلم که شما می توانید در خانه و یا حتی در گوشی های هوشمند خود را تبدیل شدن به شایع تر است.

به جای انداختن $20 برای نشستن از طریق همان فیلمهای که همچنین بازی در بوئنوس آیرس و لندن و پکن می تواند صرف 10 دلار برای خرید و یا اجاره یک فیلم کوچک که درخواست های منحصر به فرد خود را با سلیقه خصلت و باعث تاب برداشتن.

ما مطمئن امید Lectionما آخرالزمانی سیاسی, هیجان انگیز منحصر به فرد است. تصور کنید یک محلی سیاسی نژاد اما در یک Mad Max-سبک جهان. "جهان به پایان رسید" شعار ما آغاز می شود. "سپس آنها به حال یک انتخابات است."

ما مجموعه ای از کل فیلم در یک روستا است که ما خودمان ساخته شده است با استفاده از تکه های از یک تئاتر محلی. هنگامی که شما اجرا برای دفتر در روستای ما, شما به معنای واقعی کلمه اجرا شود. و مبارزه است. و تقلب و دروغ و سرقت. هر چیزی به حذف قوانین تبعیض آمیز پیروان بیشتر و قدرت بیشتر.

با مواد غذایی در حال اجرا و ناآرامی های در حال رشد در جهان ما ایجاد یک تازه بدوران رسیده های سیاسی چالش های تثبیت شهردار. آن را بدون هیچ دلیل ما بازیگران یک مرد سفید پوست که ما وقت و زنان جوان از رنگ به عنوان رقبای ما. ما می خواستیم Lection به می گویند چیزی در مورد دنیای واقعی زندگی می کنیم.

با تشکر قهرمانانه کار ما نماینده فروش John Thomas Gravitas سرمایه گذاری برداشت Lection برای توزیع. ما تلنگر کاهش یافته و در تصویری بر روی تقاضا و جریان سیستم عامل به علاوه رسانه های فیزیکی در ژوئن 30.

ما ساخته شده Lection برای هزینه یک هوندا سیویک. در حالی که مقدار زیادی از پول برای من در این فیلم نویسنده و کارگردان سردبیر و سرمایه گذار اصلی آن را یک خطای بزرگ برای بسیاری از تولیدات هالیوود.

در پایان بالا کریستوفر نولان زمان خم هیجان انگیز شعار گزارش هزینه بیش از 200 میلیون دلار. در پایان کم کاپونهای تام هاردی-بازی گانگستر عکس از نویسنده و کارگردان Josh Trank, هزینه 20 میلیون دلار است.

اما در نظر گرفتن آنچه که اتفاق افتاده است به هر دو شعار و کاپون. نولان این فیلم برنامه ریزی شده بود به آمار تئاتر در ژوئیه 17. اما قبل از این بود که رمان coronavirus مجبور ایالات متحده تئاتر به نزدیک است. برادران وارنر است تاخیر شعار's آزادی دو بار. این فیلم ممکن است در نهایت رها در اوت. 12 فرض کنید به اندازه کافی تئاتر می تواند با خیال راحت دوباره باز کردن آن. برخی از شرکت کنندگان برنامه شروع به از سرگیری کسب و کار در ماه ژوئیه تحت دستورالعمل های ایمنی.

کاپون بود که میله میله به صورت محدود اکران قبل از همه گیر رسید. توزیع عمودی سرگرمی اوراق این اولین صفحه نمایش بزرگ و به جای کاهش یافته است کاپون در تصویری بر روی تقاضا و جریان سیستم عامل در مارس 12.

با وجود هاردی نام در پوستر کاپون به دست آورده فقط 2.5 میلیون دلار در 10 روز اول انتشار یک نگاهی که Hbo به نام "کاملا خوب" برای یک ویدئو بر روی تقاضا عنوان شده است. Hbo بینی کاپون را کسب عمودی تا آنجا که $5 میلیون قبل از مخاطبان علاقه مشکلاتی روبرو شد.

با وجود آن باز قوی و چشم انداز احتمالی فروش کابل شبکه کاپون می تواند از دست دادن میلیون ها دلار برای توزیع کننده آن. برای بسیاری از فیلم های ویدئویی بر روی تقاضا فقط نمی پول مانند یک اکران می کند.

آن را بدون هیچ دلیل که برادران وارنر نگه می دارد تداوم پشت نکنيد. "برادران وارنر متعهد به آوردن شعار به مخاطبان در سالن های نمایش بر روی صفحه نمایش زمانی که شرکت کنندگان آماده و مقامات بهداشت عمومی می گویند از آن زمان ،" برادران وارنر هرزه اعلام کرد.

زمانی که تئاتر منتشر شده نیست ممکن است, چه فیلم استودیو قرار است انجام دهید ؟ "احتمال وجود خواهد داشت انگیزه کمی برای آنها به سادگی بازگشت به راه انجام کسب و کار هنگامی که زندگی به بازده بیشتر آشنا روال" منتقد Jeva Lange که در آوریل مقاله.

یکی از گزینه ها را ارزان تر فیلم که قابل دوام در تصویری بر روی تقاضا و در جریان است. برای ما این تنها گزینه است. من نمی گویم همه فیلم ها باید 20K cheapos. اما در دفاع از 20K cheapos آنها نمی شرکت های ورشکسته.

ساخت یک فیلم با پول سخت است. هیچ کس پرداخت کردم بسیار در Lection. ما همه کار می کرد روز ما شغل سپس با عجله به ما سوزان روستایی-کارولینای جنوبی مجموعه برای یک آخر هفته طولانی از کوره در رفته و تیراندازی است. آن طاقت فرسا است. اعصاب ساییده شده. دوستی را درهم شکست.

برای همه است که مشکلات وجود دارد آزادی در حال ارزان است. از آنجا که ما لازم نیست که به درخواست تجدید نظر به بسیاری از مردم به منظور موفقیت توسط خود ما از متوسط استانداردهای ما می تواند عجیب و غریب. در واقع فاقد ستاره های پیچیده جلوه های ویژه و یک بودجه بازاریابی ما را به عجیب و غریب برای پیدا کردن هر مخاطب در همه.

بنابراین ما در زمان شانس. Lection گفت و گو رایگان در همه آنها به جز چند صحنه های کلیدی—و دلیل خوب است. شخصیت انسان هستند عروسک های خیمه شب بازی در یک نمایش پست آخرالزمانی سیاسی تئاتر است. هر کس می داند که عروسک می توانید صحبت کنید. آه و وجود واقعی عروسک در Lectionبیش از حد.

اما ما سعی کردیم به تکیه بر غرابت به عنوان چوب زیر بغل. برای همه ما عجیب و غریب و آگاهانه انتخاب در Lectionما هنوز هم تلاش های زیادی برای اطمینان از فیلم به نظر می رسد و برای تلفن های موبایل خوب است.

مدیر عکاسی J. B. تورس مدینه انتخاب شده خود لنز و فیلتر را به تصویر غنی از بافت و رنگ. به زیر و بم بین تنش و انرژی او در ترکیب صاف دالی عکس های سریع در حال حرکت دستی ، ما آهنگسازان مت Akers و سنج سانتیاگو نمونه ارگانیک و مکانیکی برای تلفن های موبایل به نمره اولیه خطرناک, با کیفیت.

نتیجه نهایی ما امیدواریم که یک فرد اما درگیر شدن فیلم کمی—one که شاید فقط شاید یک اشاره از چیزهایی که آمده است. که به رسمیت می شناسد خطر از محصولات گران قیمت که بستگی به بسته بندی به طور بالقوه عفونی سالن برای سود دهی خود راو پاسخ با تولید کوچک تر, فیلم, هر توسل به آن خود را کمی مخاطبان است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن