چگونه خواهد فدرال رزرو کاهش نرخ بهره بر بازار املاک و مستغلات ؟ - "پول خانه فلوریدا"

رابرت بهترین و شناخته شده برای خود را با شعار: "پول خانه در فلوریدا" چیزی کسانی که تلاش کرده اند و شکست خورده

توسط NEWSCENTERALS در 30 تیر 1399

رابرت بهترین و شناخته شده برای خود را با شعار: "پول خانه در فلوریدا" چیزی کسانی که تلاش کرده اند و شکست خورده با یک مسکن بوده و خوشحال به شنیدن. اما با زمان COVID-19 بحران صاحبخانه در مواجهه با موقعیت های جدید و بسیاری از سوالات. در آن روح Robert M. گارسیا به تازگی با اشاره به این خبر که فدرال رزرو کاهش نرخ بهره در واکنش به این بیماری همه گیر. این اقدام اضطراری است که فدرال رزرو نرخ برش به 0% تا 0.25% و آنها اعلام کرده اند آنها را شروع به خرید 500 میلیارد دلار در خزانه داری اوراق بهادار و همچنین $200 میلیارد دلار در بازار وام مسکن.

"این می تواند یک چالش کشیدن تصمیم, اما آن را نیز یک فرصت منحصر به فرد" اظهار نظر Robert M. گارسیا بنیانگذار Rockvale ملک Mtg, LLC. "آن چیزی که به نظر کدام گزینه بهترین می تواند بستگی به وضعیت شخصی شما. اگر ما می تواند کمک با ما افکار خود ما خوشحال به انجام این کار و پیشنهاد ما برای پول, خانه ها را با بدون هیچ زحمتی در فلوریدا"

رئیس جمهور تهمت است حتی اظهار نظر در فدرال رزرو مسئله قبل از بحران: "آمریکا همیشه باید با پرداخت کمترین نرخ. هیچ تورم! آن است که تنها naïveté از Jay Powell و فدرال رزرو است که اجازه نمی دهد ما را به انجام آنچه در کشورهای دیگر در حال حاضر در حال انجام است. یک بار در طول عمر فرصت است که ما در حال از دست رفته به دلیل 'Boneheads'."

با صفحه اصلی وام دهندگان ساختن آن دشوار برای مالکان به دریافت سهام برای مقدار مورد نیاز پول نقد در دست begs سوال چگونه می توانیم در جلوگیری از هزینه های اگر ما تصمیم به فروش دارید ؟ "پول خانه ارائه می دهد در فلوریدا با یک مصاحبه سریع و سریع به جلو رویکرد کمک به مالکان حل و فصل مسائل خود را در این شرایط دشوار با همه نقدی ارائه و سریع نزدیک است." Robert M. گارسیا و تیم خود را بسیار آسان برای تماس با و آسان برای کار با.

این بیانیه و حرکت فدرال رزرو نشان می دهد یک فرصت برای دریافت بیشتر از یک خانه از وجود داشته است در طول عمر و در را. منفی نرخ بهره متوسط کمتر سود برای بانک ها. اما همه در یک وضعیت منحصر به فرد به خصوص در امروز تلاش سنی است.

خانواده هایی که آماده هستند برای جلوگیری از بدون هیچ زحمتی از نشان دادن و تماس های تلفنی می توانید به طور مستقیم با آقای گارسیا. "ما نه تنها ترکیب بیانیه ماموریت 'نقدی برای خانه فلوریدا' اما همچنین قادر به ارائه در نوشتن نقدی خرید."

نتيجه گيری وجود دارد عدم قطعیت زیاد در این بیماری همه گیر. صاحبخانه بسیاری از سوالات پاسخ داده شود و این تیم در Rockvale ملک Mtg, LLC است که یک تیم با تجربه کار بر روی توسعه کسب و کار در فلوریدا. چگونه بسیاری از مالکان در حال آماده به سوالات جواب میده ؟
تماس Robert M. گارسیا به طور مستقیم در (804)315-9099 و یا از طریق ایمیل در Robert@RobyBuysHouses.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن