HP پرده آن بهترین خانواده پرینتر

HP Inc. پرده برداری از جدید HP ENVY 6000 پرینتر سری به سادگی بصری دستگاه طراحی شده برای امروز خانواده هایی که

توسط NEWSCENTERALS در 1 تیر 1399

HP Inc. پرده برداری از جدید HP ENVY 6000 پرینتر سری به سادگی بصری دستگاه طراحی شده برای امروز خانواده هایی که منجر پویا مشغول زندگی که در آن کار و زندگی یکدیگر را قطع میکنند. از اینجا تماشا کنید.

به عنوان خانواده همچنان نه تنها کار از خانه – اما به دنبال راه سرگرم کننده برای نگه داشتن بچه های خود را آموزش در خانه در طول تابستان ما می خواستم به خود را تجربه چاپ گردیده گفت:" خاویر گارسیا جهانی سر و مدیر کل چاپ راه حل های سخت افزاری, پرینتر, Inc. "ما پرینترهای جدید امروز معرفی شد طراحی شده برای کسانی که سازگاری با کنترل از راه دور کار و یادگیری آسان ارائه مجموعه راه حل های هوشمند کنترل پنل است که به طور مستقیم چراغ تا زمانی که مورد نیاز است."

جدید حسادت پرینتر هرگز بیشتر مفید است. ویژگی های کلیدی عبارتند از:

  • طراحی نوآورانه و دستگاه های هوشمند تجربه کاربر

زیبا, صنعتی, طراحی برای خانه های معاصر ساخته شده با بیش از 20 ٪ بازیافت پلاستیک با وزن5.
هوشمند رابط کاربری بصری باعث می شود دستگاه تعاملات بدون درز با هدایت لبه روشنایی است که نشان می دهد printer status; دکمه به نظر می رسد تنها زمانی که مورد نیاز است.
خود شفا dual-band, Wi-Fi را نگه می دارد خانواده ها متصل شده و مانع از وقفه1.

  • آسان برای استفاده با HP Smart app

ساده چاپگر برای تمام دستگاه های در صفحه اصلی2.
به راحتی پرینت, اسکن, کپی, و حتی فکس همه از دستگاه تلفن همراه خود را2.
دسترسی به صدها رایگان آموزش قابل پرینت.

  • هرگز اجرا از جوهر های فوری جوهر خدمات تحویل3,4

تعویض کارتریج به طور خودکار تحویل داده زمانی که شما به آنها نیاز دارید4.
صرفه جویی تا 50 درصد3 با برنامه شروع به عنوان کم به عنوان $2.99 در ماه است.

همچنین HP – همکاری با آموزش و پرورش سازندگان – معرفی بیش از 50 ساعت های اضافی از چاپ مطالب در آن چاپ Play & Learn پلت فرم علم و تکنولوژی و مهندسی و ریاضی (STEM) موضوعات مرتبط در دسترس برای خانواده ها.

"در چند ماه گذشته ما تا به حال بیشتر والدین در جستجوی منابع آموزشی در بازار ما از قبل گفت:" ملیسا Esmundo ارشد تجاری افسر معلمان پرداخت معلمان پیشرو بازار برای معلم ایجاد شده از منابع و چاپ Play & Learn شریک است. "وجود دارد یک چشم انداز مثبت در والدین تقاضا برای کاغذ-بر اساس مواد که بیش از 90 درصد از پدر و مادر در سایت ما می گویند کمک به آنها را بیشتر با خانه یادگیری است. ما هیجان زده به شریک با HP برای دریافت بیشتر معلم-ایجاد منابع به دست پدر و مادر به طوری که آنها می توانید در ادامه یادگیری دانش آموز را از طریق تابستان."

جدید قابل چاپ محتوا از جمله:

  • جان کالینز, همچنین شناخته شده به عنوان "موشک های کاغذی پسر" دارای رکورد جهانی گینس برای طولانی ترین موشک های کاغذی پرواز. او نشان می دهد که چگونه به برابر خود رکورد جهانی هواپیما در حالی که آموزش به بچه ها در مورد آیرودینامیک و گرانش.
  • پدر آزمایشگاه بر اساس لندن اقامت در خانه پدر که شروع به ساخت و آزمایش های علمی برای کودکان و نوجوانان. او ایجاد یک آزمایش اصلی و کاربرگ برای چاپ بازی و یاد بگیرند.
  • سلام فوق العادهجمعی از مادران با تمایل به ایجاد خلاقیت هنر و صنایع دستی و بازیگوش محصولات خود را به لذت ببرید با بچه های خود را ایجاد کرده اند قابل چاپ دستور العمل های برای فیل خمیر دندان Playdough و کولاک در یک شیشه.

قیمت و اطلاعات بیشتر در مورد HP ENVY 6000 series را می توان در یافت hp.com/envyprinters.

در مورد چاپ Play & Learn

HP راه اندازی Print, بازی و یادگیری به پشتیبانی از میلیون ها نفر از خانواده ها در سراسر جهان است که انتقال از راه دور به یادگیری است. با میلیون ها نفر از بازدید سایت و قابل پرینت دریافت به روز پرینتر با هدف ادامه ارائه رایگان قابل چاپ محتوا برای خانواده ها برای کمک به بچه ها همچنان به یادگیری و رشد.

در مورد HP Inc.

HP Inc. ایجاد تکنولوژی است که باعث می شود زندگی بهتر برای همه ، از طریق محصولات و خدمات نمونه کارها شخصی سیستم و پرینتر و چاپ 3D راه حل های ما مهندس تجارب که خیره. اطلاعات بیشتر در مورد HP Inc. در دسترس است http://www.hp.com

-------

1بی سیم عملیات سازگار با فرکانس 2.4 GHz و 5.0 گیگاهرتز عملیات تنها. اطلاعات بیشتر در hp.com/go/mobileprinting. Wi-Fi یک علامت تجاری ثبت شده از اتحاد Wi-Fi®.

2نیاز به HP Smart app دانلود. برای جزئیات بیشتر در محلی چاپ مورد نیاز را ببینید hp.com/go/mobileprinting. ویژگی های خاص/نرم افزار در دسترس است فقط به زبان انگلیسی. دسترسی به اینترنت مورد نیاز است و باید به طور جداگانه خریداری کرد. قابلیت فکس برای ارسال فکس تنها و ممکن است نیاز به خرید اضافی. برای اطلاعات بیشتر, ببینید hpsmart.com/mobile-fax.

3بر اساس اشتراک ماهانه هزینه تنها با استفاده از تمام صفحات طرح در مقابل هزینه در هر صفحه بیشتر از کارتریج جوهر مبتنی بر رنگ پرینترهای جوهر افشان $399 دلار است. رنگ جوهر افشان انتخاب سهم بازار IDC CYQ1 2019 رقومي لوازم جانبی ردیاب انتشار نهایی. استاندارد کارتریج CPP است که در هر فاصله هوش جوهر ماهانه (5/12/2019) 201905Wk2 گزارش.

4بر اساس طرح استفاده از اتصال به اینترنت به واجد شرایط پرینتر معتبر اعتباری/دبیت کارت, آدرس ایمیل و تحویل سرویس در منطقه جغرافیایی خود را.

5ساخته شده با بیش از 20 ٪ بازیافت پلاستیک وزن در مدل های ساخته شده پس از اوت 20, 2020.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب