HP شیر و مایکروسافت از بین بردن موانع از راه دور با نسل بعدی هدست واقعیت مجازی

HP Inc. پرده برداری از آخرین واقعیت مجازی (VR) هدست HP Reverb استفاده G2 در همکاری با رهبران صنعت شیر و مایکرو

توسط NEWSCENTERALS در 10 خرداد 1399

HP Inc. پرده برداری از آخرین واقعیت مجازی (VR) هدست HP Reverb استفاده G2 در همکاری با رهبران صنعت شیر و مایکروسافت. HP Reverb استفاده G2 در دنیا است و بالاترین وضوح هدست VR در میان عمده فروشندگان ارائه برش لبه اپتیک داخل به بیرون ردیابی فضایی 3D, صوتی, طبیعی, حرکات به راحتی با ماندگاری طولانی و پلاگین و بازی و پشتیبانی از ویندوز مخلوط واقعیت و SteamVR.

"قدرت همکاری است بر روی صفحه نمایش کامل با HP Reverb استفاده G2 و در کنار شیر و مایکروسافت ما مهندسی بدون سازش هدست VR که همهجانبه و راحت و سازگار در سراسر ویندوز مخلوط واقعیت و SteamVR" گفت: سنبله هوانگ معاون رئیس جمهور و جهانی سرب از VR, HP, Inc. "زمان در حال حاضر برای VR و HP Reverb استفاده G2 به ارمغان می آورد با کیفیت بالا VR به توده ها با غوطه وری بیشتر برای علاقهمندان به بازی تجربه های تعاملی برای سازندگان افزایش تعامل برای همکاری و بالاتر نرخ احتباس برای آموزش و پرورش و آموزش."

جدید در حال توسعه بهتر VR تجربه

VR چشم انداز در حال تغییر است و مردم چگونه ارتباط برقرار کردن با تکنولوژی و هر یک از دیگر در حال تحول است. این گذشته آوریل SteamVR را دیدم نزدیک به یک میلیون اضافی ماهانه-اتصال هدست سه برابر قبلی بزرگترین ماهیانه به دست آورید و تا سال 2021, 25-30 ٪ از نیروی کار مشغول به کار خواهد شد-از-صفحه اصلی چند روز در هفته2 و جستجو برای راه های جدید همکاری کنند. تکنولوژی باید evolve برای دیدار با نیازهای در حال تغییر مشتری با انعطاف پذیری در انواع صنایع و سیستم عامل.

HP مشغول به کار از نزدیک با شیر و مایکروسافت به مشتریان برش لبه مشاهده صوتی و فن آوری حرکت همراه با ادغام بدون درز در سراسر ویندوز مخلوط واقعیت و SteamVR سیستم عامل است. نگه داشتن همه از بهترین عناصر از HP Reverb استفاده G1 از جمله صنعت بالاترین رزولوشن Lcd ها در یک طراحی بسیار سبک وزن و با ترکیب جنبه های جدید در سراسر – 114-درجه میدان دید برای یک تجربه همهجانبه بهتر صدا با بلندگو است که قادر به مکانی صوتی 4-ردیابی دوربین را قادر می سازد 2X کنترل ردیابی حجم و افزایش راحتی برای تمدید VR جلسات - این هیچ سازش هدست VR ساخته شده است برای بازی ایجاد همکاری و یادگیری است.

"HP Reverb استفاده G2 یک دستگاه هیجان انگیز است که طول می کشد استفاده از داخل به بیرون تکنولوژی ردیابی در ویندوز مخلوط واقعیت به صورت کامل شش درجه از آزادی جنبش و مکانی صوتی گفت:" علامت گذاری, توپ, همکار مدیر جوجه کشی در مایکروسافت. "با چهار دوربین کنترل ردیابی احساس حتی بیشتر شبیه به یک فرمت خود دست ساخت حس غوطه ور شدن در آن بسیار قوی تر است."

"ما خوشحال برای دیدن گسترش VR اکوسیستم در راه است که برای بالا وفاداری بازی گفت:" جرمی Selan, VR مهندس در شیر است. "ارائه به مشتریان با کیفیت یکی دیگر از گزینه است که شامل برخی از دریچه فناوری است که خبر خوبی برای VR جامعه هستند و ما خوشحال به حمایت از آن است."

Reverb استفاده G2 ویژگی های کلیدی:

  • همهجانبه مشاهده: جدید شیر طراحی لنز ارائه فوق العاده افزایش تجربه بصری با اپتیک و کاهش دیواری کامل RGB خط خطی ارائه توسط 2K 2K در هر چشم. کاربران قادر خواهد بود برای دیدن متن و بافت های با وضوح بیشتری. به علاوه در 114 درجه میدان دید می افزاید: به تجربه همهجانبه.
  • شنیدن در 3D با فضایی صوتی: جدید سخنرانان نشستن 10mm کردن گوش, اجازه می دهد برای افزایش راحتی در هنگام تنظیم و یا حذف. به علاوه جدید صوتی راه حل های فضایی آماده اجازه می دهد تا کاربر را به تجربه یک حس واقعی از فضای 3D در هنگام غوطه ور در VR جهان با پشتیبانی از MSFT های فضایی و آزمایشگاه HP جدید فضایی فرمت های صوتی است که لنگر در هوش مصنوعی جدید پردازش سیگنال و psychoacoustics.
  • طبيعي: کنترل آمده با کنترل بصری از جمله ویژگی های بهینه سازی طرح بندی دکمه فوق العاده نرم افزار و بازی سازگاری و توانایی به پیش زوج از طریق بلوتوث® برای آسان out-of-the-box set-up. 4-دوربین پنجره مخلوط هدست واقعیت نیز قادر می سازد 2X کنترل ردیابی دوره حفظ شش درجه آزادی و بدون در نظر گرفتن نیاز برای خارجی سنسور یا میله نور حفظ شش درجه آزادی بدون خارجی سنسور یا lighthouses.
  • به راحتی با ماندگاری طولانی: HP Reverb استفاده VR هدست G2 بسیار راحت تر از نسل قبلی با افزایش facemask کوسن برای بهتر توزیع وزن برای تمدید VR جلسات. کاربران به راحتی می توانید تلنگر facemask 90 درجه هنگامی که در حال حرکت به عقب و جلو از مجازی به دنیای واقعی.
  • همه چیز را احساس می کند مایع: HP Reverb استفاده VR هدست G2 شامل ویندوز Mixed Reality پشتیبانی از پلاگین و بازی تجربه با آخرین ویندوز ایجاد, اجازه می دهد تا برای سریع و بدون درد مجموعه و SteamVR سازگاری برای دسترسی به جامعه مورد علاقه بازی ها و برنامه های کاربردی.

HP Reverb استفاده G2 قیمت گذاری و در دسترس بودن

  • HP Reverb استفاده VR هدست G2 است که برنامه ریزی برای در دسترس بودن با شروع پاییز سال 2020 $599 (ایالات متحده).
  • ایالات متحده قبل از دستور در دسترس خواهد بود در 28 مه سال 2020 از طریق HP.com, SteamVR صفحه اصلی و انتخاب شرکای کانال و قبل از دستور برای انتخاب کشورها در دسترس خواهد بود در طول چند هفته آینده و ماه.

در مورد HP

HP Inc. (NYSE: HPQ) ایجاد تکنولوژی است که باعث می شود زندگی بهتر برای همه ، از طریق محصولات و خدمات نمونه کارها شخصی, سیستم های چاپگر و چاپ 3D راه حل های ما مهندس تجارب که خیره. اطلاعات بیشتر در مورد HP Inc. در دسترس است www.hp.com.

-----

1 بر اساس HP داخلی تجزیه و تحلیل از شرکت هایی که حمل بیشتر از 50,000 VR افسار هدست. قطعنامه بر اساس پنل صفحه تعداد از مارس سال 2020 است.

2 HP اختصاصی بررسی 1,267 ITDMs و تمام وقت شاغل کاربران نهایی از 25 سال یا مسن تر در ایالات متحده آمریکا فرانسه و چین – ماه مارس سال 2020 است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن