Huawei AI قدرت HPC تحول و صنایع به سطح بعدی

امروز بین المللی ابر کنفرانس باز آنلاین به برجسته از آخرین high-performance computing (HPC) به صورت علمی و برن

توسط NEWSCENTERALS در 3 تیر 1399

امروز بین المللی ابر کنفرانس باز آنلاین به برجسته از آخرین high-performance computing (HPC) به صورت علمی و برنامه های کاربردی تجاری. این رویداد آوردن هزاران نفر از مهندسین و کارشناسان آن را, سیستم, توسعه دهندگان و دانشمندان از سراسر جهان با هم به بحث در مورد این موضوع از شکل گیری فردا. Huawei دعوت شده به فروشنده مرحله نهایی مسابقات و غرفه انجمن در این کنفرانس است.

دکتر ژو بن CTO از Huawei Ascend محاسبات معرفی HPC راه حل و AI سبد محصولات Huawei شامل Huawei اطلس 900 هوش مصنوعی خوشه. او توضیح داد که چگونه هوش مصنوعی است که همگرا با HPC به تقویت محاسبات برای HPC راه حل های سراسر دامنه کاربرد از جمله ابر مراکز تولید, شبیه سازی, آب و هوا پیش بینی توالی ژن و اکتشاف انرژی.

ابر نقش حیاتی در فصل های پژوهش است. دکتر ژو در مورد چالش های پیش روی ابر معماری در جلسه الزامات مورد نیاز برای exascale محاسبات و exabyte سازی در آرایه کیلومتر مربع (SKA) پروژه است. پروژه خواسته های جدید سطح از مقیاس پذیری, قیمت, ثبات و الگوریتم سازگاری.

Huawei راه حل از جمله بازو HPC و اطلس 900 هوش مصنوعی خوشه شکل ابر نمونه برای فصل تجزیه و تحلیل داده ها در SKA مرکز منطقه ای در چین است.

بازو HPC نمونه با استفاده از Huawei تیشن 200 سرور اصلی محاسبه و مدیریت گره. آن ترکیبی استقرار با اطلس ناهمگن گره ها و x86 گره فرآیندهای پیچیده وظایف سنگین کیهانی reionization, خطوط طیفی پیوسته طیف تصویربرداری pulsar جستجوهای galaxy طبقه بندی و گذرا منبع جستجوها. مستقل مشترک ذخیره سازی و برنامه ریزی وظیفه در حال اجرا در داده های سلیمان. اطلاعات جزایر عامل حمل متنوع خدمات به هم پیوسته از طریق با سرعت بالا به شبکه های انعطاف پذیری سازماندهی مجدد منابع برای افزایش انعطاف پذیری و ثبات است. این راه حل با این نسخهها کار با ذخیره سازی سیستم مدیریت و اجرای چارچوب SKA جامعه به فرایند عظیم مجموعه ای از داده های نجومی.

Huawei هل دادن به جلو در HPC دامنه با سرمایه گذاری مداوم و نوآوری به ارائه متنوع قدرت محاسباتی برای جهان است. این HPC راه حل های تست درایو HPC تحول به فشار جهانی صنایع به سطح بعدی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن