Huawei OptiXtrans DC908 کامل سن Interoperability آزمون در EANTC

Huawei OptiXtrans DC908 های هوشمند مرکز داده های اتصال (DCI), محصول با موفقیت اعطا شبکه های ذخیره سازی (SAN) ص

توسط NEWSCENTERALS در 28 تیر 1399

Huawei OptiXtrans DC908 های هوشمند مرکز داده های اتصال (DCI), محصول با موفقیت اعطا شبکه های ذخیره سازی (SAN) صدور گواهینامه اروپایی پیشرفته شبکه مرکز آزمون (EANTC) برای آن specialism در DCI حالات و صنعت پیشرو ظرفیت.

سن گواهینامه است که به طور خاص برای ذخیره سازی شبکه و اجباری برای فروشندگان وارد DCI بازار است. آن را جامع آزمون سازگاری و قابلیت اطمینان و ثبات از ذخیره سازی دستگاه های شبکه برای اطمینان از خدمات بی وقفه. Huawei OptiXtrans DC908 با موفقیت به دست آورد گواهینامه پس از عبور از سخت interoperability موارد آزمون طراحی شده توسط EANTC که بر اساس دنیای واقعی شركت خدمات حالات.

به عنوان بزرگ داده ابر محاسبات و خدمات اینترنت تلفن همراه باعث اینتر-DC ترافیک به افزایش شدت بیشتر و بیشتر سازمان های مالی OTTs Isp ها و دولت ها در سراسر جهان در حال انتخاب برای ساخت خود DCI شبکه های که ارائه سرعت بالاتر و ثبات و امنیت حمایت از ارزان تر و سریع تر اجرای خدمات جدید است.

Kim Jin, رئيس جمهور از شرکت Huawei انتقال و دسترسی به دامنه گفت: "EANTC گواهی است در به رسمیت شناختن Huawei WDM نوآوری در محصول. گواهی تایید کیفیت برتر از Huawei OptiXtrans DC908 در DCI حالات به عنوان یک مجتمع سرعت بالا و زمان تاخیر کم و بسیار راه حل در دسترس برای کمک به مشتریان بیشتر ساخت تمام شبکه های نوری پایه به سمت دیجیتالی و کسب و کار موفقیت است."

Huawei OptiXtrans DC908 به تازگی برنده بهترین نمایش جایزه در Interop توکیو 2020 و تنها DCI محصول به دریافت این افتخار است. Huawei OptiXtrans DC908 ساخته شده است در بیش از 20 سال نوری زمینه تجربه و کمک می کند تا مشتریان مقابله با چالش های مطرح شده توسط عظیم انتقال داده ها در ابر عصر. این ارائه می دهد دو بار ثبات صنعت میانگین عملکرد. با اجرای بندر-سطح رمزنگاری در لایه فیزیکی و حمایت 50 ms حفاظت تعویض آن می تواند اطمینان از تداوم خدمات. با استفاده از ساخته شده است در fiber channel (FC) رابط به حداکثر رساندن همکاری بین ذخیره سازی و انتقال نوری این محصول و در نتیجه کاهش زمان تاخیر فعال-فعال نرم افزار در 100 متر به کمتر از 1 ms برای داخل شهر بازیابی. علاوه بر این, آن را قادر می سازد گردیده صفر-تماس با استقرار شبکه در سطح WebGUI. اعمال نفوذ طراحی ساده برای کاهش تعداد نوری لایه فیبر اتصالات بیش از 90% این محصول تا حد زیادی کاهش اثرات و ساده O&M.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Huawei OptiXtrans DC908 بازدید https://e.huawei.com/en/products/enterprise-transmission-access/transmission/wdm/dc908.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن