HUGO BOSS مدیریت هیئت مدیره کامل: Oliver Timm به رئیس فروش, افسر, مدیر عامل شرکت علامت لانگر حرکت به نقش مشورتی

هیئت نظارت بر HUGO BOSS AG منصوب شده است Oliver Timm (49) به عنوان رئیس مسئول فروش (CSO) با اثر از 1 ژانویه تا

توسط NEWSCENTERALS در 15 تیر 1399

هیئت نظارت بر HUGO BOSS AG منصوب شده است Oliver Timm (49) به عنوان رئیس مسئول فروش (CSO) با اثر از 1 ژانویه تا سال 2021. در این موقعیت او را به عهده مسئولیت جهانی برای گروه خود خرده فروشی و عملیات و همچنین عمده فروشی و e-commerce کسب و کار.

در طول یک حرفه ای بسیار موفق در سال 1998 شروع الیور Timm برگزار های مختلف مدیریت در PVH از جمله مدیر عامل برای بازار آلمان از سال 2005 تا 2014. در سال 2016 به عهده موقعیت رئیس تجاری افسر PVH, اروپا, بازی نقش مهمی در رانندگی استراتژی های تجاری برای TOMMY HILFIGER و کالوین کلاین برندها در منطقه EMEA – در تمام کانال های توزیع. سهم اصلی او عبارتند از: گسترش کلیدی omnichannel استراتژی و تحقق نوآورانه دیجیتالی پروژه ها.

"من بسیار خوشحال هستم که با علاوه بر این از الیور Timm ما مدیریت هیئت مدیره در حال حاضر کامل است. عمق و وسعت تجربه و تخصص خود را در خرده فروشی و عمده فروشی و e-commerce او را نامزد مناسب برای موقعیت این اهمیت در HUGO BOSS" اظهار نظر هرمان Waldemer رئیس HUGO BOSS AG هیئت نظارت.

با انتصاب به مدیریت هیئت مدیره در حال حاضر ساخته شده هیئت نظارت بر HUGO BOSS AG و مدیر عامل شرکت علامت لانگر توافق کرده اند که او را تا او مشورتی نقش زودتر از برنامه ریزی شده در جولای 16, 2020 – و به طور همزمان تخلیه صندلی خود را در هیئت عامل. به عنوان بخشی از این روند مسئولیت های خود را در حال حاضر در حال انتقال باقی مانده اعضای هیئت عامل.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب