صدها نفر از معترضان اتهامات در بلاروس

معترضان اتهامات جنایی روبرو هستند و پس از نشان دادن در برابر محرومیت از دو قابل توجهی از نامزدهای انتخابات آین

توسط NEWSCENTERALS در 25 تیر 1399

معترضان اتهامات جنایی روبرو هستند و پس از نشان دادن در برابر محرومیت از دو قابل توجهی از نامزدهای انتخابات آینده است. قدرتمند رئیس جمهور الکساندر لوکاشنکو در حال حاضر چهره های اپوزیسیون جدی ندارد.

مقامات در بلاروس دستگیر شده اند حداقل 250 نفر در تظاهرات در شهرهای بزرگ گروه های حقوق بشر گفت: روز شنبه یک روز پس از رقبای اصلی به رئیس جمهور الکساندر لوکاشنکو محروم شد از ایستاده در ماه آینده انتخابات است.

پلیس تهدید بسیاری از معترضان جدی با اتهامات جنایی و گفت: این تظاهرات بودند برانگیخت توسط "اینترنت تحریک." بسیاری از معترضان در حال حاضر شده است به اتهام تخلفات اداری و در صورت جریمه یا زندان کوتاه بار.

گروه حقوق سازمان عفو بین المللی را محکوم کرد "بیش از حد و غیر ضروری استفاده از زور توسط پلیس." بازداشت معترضان مجبور به زانو زدن و ضربه شد در این صورت توسط پلیس بلاروس گروه حقوق Viasna گفت.

نامزدهای انتخابات محروم

ساکنان تخلیه خشم خود را بر تصمیم گیری به نوار دو رقبای اصلی از در حال اجرا در برابر استبدادی رهبر الکساندر لوکاشنکو در ماه اوت دور دوم انتخابات ریاست جمهوری.

مردم ابراز سرخوردگی خود را در محرومیت از والری Tsepkalo و ویکتور Babariko از رای گیری و از بین بردن هر گونه تهدید جدی به بلاروس را به تلاش برای ششمین دوره پس از یک ربع قرن در قدرت است.

ادامه مطلب: نظر: Endgame برای رهبر بلاروس الکساندر لوکاشنکو ؟

Protesters in Minsk (picture-alliance/dpa/N. Fedosenko)

معترضان در مینسک

Babariko رئیس سابق روسیه متعلق به بانک و جذب بیش از 400 ، 000 امضا در حمایت از نامزدی خود را چهار برابر بیشتر از حداقل مورد نیاز است. او زندانی شد و در ماه ژوئن پس از متهم به در نظر گرفتن $430 میلیون یورو (€378 میلیون دلار) به خارج از کشور در پول شویی طرح. گروه حقوق سازمان عفو بین الملل به رسمیت می شناسد او به عنوان یک زندانی عقیدتی.

بلاروس کمیسیون انتخابات روز دوشنبه حکم داد که به اتفاق آرا Babariko نباید در انتخابات کاغذ به عنوان یک نتیجه از اتهامات عنوان شده علیه.

Tsepkalo در ضمن یک سفیر سابق ایالات متحده و بنیانگذار موفقیت بالا پارک علم و فناوری به دست آورد 160,000 امضا در حمایت از نامزدی خود را برای اوت 9, انتخابات, اما, این کمیسیون گفت: تنها 75,000 معتبر بودند کمتر از 100.000 مورد نیاز است. مقامات رد Tsepkalo شکایت که حکم مغرضانه بود.

روزنامه نگاران بازداشت شده

Viasna گفت: بیش از 35 نفر دستگیر شده بود در روز سه شنبه ناآرامی از جمله چندین روزنامه نگاران.

تظاهرات نیز رخ داده است در تعدادی از شهرستانها استان از جمله برست و Gomel.

لوکاشنکو سابق رئیس مزرعه جمعی شده است رئیس جمهور برای 26 سال است. او در حال حاضر به صورت چهار نامزدهای اپوزیسیون در اوت رای

انتخابات است که هنوز هم پیش رفتن با وجود بیش از 65,000 تایید coronavirus موارد در شوروی سابق کشور از 9 میلیون نفر است. لوکاشنکو حاضر به اعمال سخت مستند اقدامات توصیف virus به عنوان یک "بیماری روانی است."

اد jsi/dr (AFP dpa رویترز)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب